• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

З’єднувачі та контактні елементи.

Адаптер 768-0271 згідно специфікації

Завершена

385 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 16:20 - 27.09.2021 15:45
Вимога
Залишено без розгляду

Проєкт договору

Номер: e53ba0434afe47e5aaca08f748dcb003
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-002871-a.b1
Назва: Проєкт договору
Вимога:
1. Проєкт договору стосується безпосередньо заявленого на тендерну закупівлю обсягу продукції як це зазначено в п.1.1 і п.1.2. Які специфікації обумовлюються п.1.3? Чи можливо виключити п.1.3? 2. Предмет договору визначений у пунктах 1.1 і 1.2. Що обумовлюють пункти 2.1 і 2.2? Чи можливо виключити пункти 2.1 і 2.2? 3. Пропонуємо уточнити п. 2.3, виклавши його в такій редакції: «2.3. Поставка за цим Договором здійснюється відповідно до Правил "ІНКОТЕРМС" в редакції 2020р. і приймається Сторонами на умовах: DDP – склад Покупця (Україна, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 2).» 4. У п.2.6 зазначено, що датою поставки і датою переходу права власності є дата фактичного отримання Продукції Покупцем у відповідності до первинних документів. Перелік документів, які передаються Постачальником разом із Продукцією, вказаний у п.2.4. Первинним серед них є видаткова накладна, дата якої співпаде з датою відвантаження. Пропонуємо уточнити пункти 2.6 і 2.7, виклавши їх у такій редакції: «2.6. Право власності на Продукцію, а разом з ним і ризик випадкової загибелі, втрати або пошкодження Продукції переходить від Постачальника до Покупця в момент фактичної передачі Продукції від погодженого перевізника на склад Покупця (п.2.3 Договору). Датою поставки Продукції вважається дата моменту переходу права власності. 2.7. Передача Продукції від Постачальника Покупцю здійснюється по видатковій накладній, у якій зазначаються: найменування Продукції, що поставляється, кількість в одиницях виміру, погоджена ціна, загальна сума Продукції, посилання на номер та дату Договору.» 5. Пункт 2.8 дублює п.2.4. Чи можливо виключити п.2.8? 6. Пункт 3.4 стосується приймання продукції. Гарантійне обслуговування обумовлюється пунктом 5.2. Пропонуємо уточнити п. 3.4, виклавши його в такій редакції: «3.4. Приймання Продукції Покупцем відбувається візуально на предмет наявності механічних пошкоджень Продукції. У випадку виявлення браку під час приймання Продукції ВТК Покупця складає дефектну відомість, згідно якої Покупець направляє Постачальнику письмову вимогу про заміну неякісної Продукції. Постачальник зобов’язаний своїми силами і за власний рахунок замінити неякісну Продукцію на якісну, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання дефектної відомості ВТК Покупця (згідно ДСТУ 3372-96).» 7. Останній абзац п.4.2 пропонуємо викласти в такій редакції: «остаточний розрахунок у розмірі 50% вартості Продукції Покупець здійснює протягом 10-ти банківських днів після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження Продукції.» 8. У пункті 5.4 замінити «З моменту пред’явлення Покупцем відповідної претензії…» на «З моменту встановлення вини Постачальника (згідно ДСТУ 3372-96)…» 9. Заміна неякісної продукції вже обумовлена пунктами 3.4 і 5.4. Пропонуємо пункт 5.5 викласти в такій редакції: «5.5. У разі неможливості замінити дефектну (забраковану) Продукцію (п. 3.4 та п.5.4 Договору) Постачальник протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги від Покупця повертає Покупцю грошові кошти за неякісну Продукцію).» 10. Специфікацію до Договору уточнити відповідно до коректив пунктів Договору, запропонованих вище: «- остаточний розрахунок у розмірі 50% вартості Продукції Покупець здійснює протягом 10-ти банківських днів після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження Продукції. … Умови поставки: відповідно до Правил "ІНКОТЕРМС" в редакції 2020р. на умовах DDP – склад Покупця (Україна, м. Запоріжжя, вул. Іванова, 2).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни умов Договору згідно UA-2021-09-20-002871-a є недоцільними, так як текст Договору відпрацьовано з урахуванням специфіки підприємства, а також індивідуальних вимог до продукції, що закуповується. Окрім того, запропоновані зміни не змінюють суті договірних відносин, а Проєкт договору (Додаток 4 Конкурсної документації) узгоджений з керівництвом та юридичною службою підприємства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2021 14:43