• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 15:50 - 24.09.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Щодо опублікування змін.

Номер: 6fe29ef3826640afa71cb77f85d59d11
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-004283-c.b3
Назва: Щодо опублікування змін.
Вимога:
"Розглянувши вашу вимогу, відповідно до чинного законодавства внесено зміни до документації" дата 22.09. Отже, виходячи з вашої відповіді 22.09.2021 року уповноваженою особою Замовника винесено рішенно щодо внесення змін у оголошення та відповідно внесено такі зміни, проте виникає питання коли будть опубліковані зміни?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Затримка зміни в документації була в зв`язку з технічними умовами.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: decc4b9323d74c72898d0e470c6b6924
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-004283-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог Додатку № 1,На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля кам’яне, що є предметом закупівлі, завірену виробником пропонованого вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаної марки вугілля), довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) а також копію дозволу щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та копію дозволу щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (на вантажно-розвантажувальні роботи) за допомогою машин і механізмів, які видані Державною службою України з питань праці (Держпраці) на виробника вугілля, яке пропонується учасником, завірених виробником або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вугілля. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною виходячи з наступного: Наразі на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме: 1) ДСТУ 4083-2012 "Вугілля кам'яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови"; 2) ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (далі – Стандарт). І саме цей Стандарт поширюється на кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів. Відповідно до вимог пункту 3.3 цього Стандарту для побутових потреб використовують збагачене розсортоване та незбагачене розсортоване вугілля. Наше підприємство співпрацює з підприємством, яке займається виробництвом шляхом його розсортування за певними фракціями (без дроблення, збагачення, транспортування корисних копалин. При чому даний виробник має відповідний дозвіл від Державної служби України з питань праці (Держпраці) тільки на експлуатацію устаткування для сортування корисних копалин у вугільної, гірничорудної, нерудній промисловостях. Наголошуємо, що додаткові роботи по дробленню, збагаченню, транспортуванню виробнику здійснювати не потрібно, також не повинно виконувати роботи з підпвищенною небезпокою отже, виробник не зобов’язаний чинним законодавством отримувати дозволи щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для транспортування, дроблення та збагачення корисних копалин та копію дозволу щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (на вантажно-розвантажувальні роботи) за допомогою машин і механізмів, які видані Державною службою України з питань праці (Держпраці). Згідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (п.14) Роботодавець, який отримав дозвіл і має намір виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом), повинен письмово повідомити про це територіальний орган Держпраці за місцем виконання таких робіт та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання та/або експлуатації (застосування) з наданням копії дозволу. З вищенаведеного вбачається, що законодавством встановлена можливість виробнику отримати дозвіл на виконання роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки – тобто 2 дозволи виробник не зобов’язаний мати. Згідно переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 26.01.2005, роботами з підвищеної небезпеки визначені – Підземні роботи на шахтах та рудниках (п.64 Переліку) – Проведення розкривних робіт, виїмка і навантаження корисних копалин при відкритих гірничих роботах (п.73 Переліку). Відповідно до п.2.8 Наказу Міністерства промислової політики України від 07.05.2004 N 221 Гірничі роботи - комплекс робіт з проведення, кріплення та підтримки гірничих виробок і виймання гірничих порід в умовах порушення природної рівноваги, можливості прояву небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Отже, вбачаємо, що сортування не відноситься до робіт з підвищеною небезпекою, згідно чинного законодавства. Відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» існує перелік видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі дозволу - Група А, якою встановлено види робіт що пов’язані з виготовленням вугільної продукції, на які необхідно отримати дозвіл, а саме: - Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. (п. 4 Постанови ) - Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин (п.13 Постанови ) - Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи. (п. 28 Постанови). Отже, враховуючи наведене, вбачається, що виробник не повинен отримувати усі існуючі дозволи, а отримує лише дозвіл на діяльність яку він здійснює. Таким чином наше підприємство має можливість поставити Замовнику вугілля, що є предметом закупівлі за даними торгами, але не зможе прийняти участь у цих торгах, оскільки виробник вугільної продукції, з яким співпрацює наше підприємство, не має дозволу від Держпраці щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для транспортування, дроблення, та збагачення корисних копалин та копію дозволу щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (на вантажно-розвантажувальні роботи) за допомогою машин і механізмів та не зобовязаний їх мати. Крім того, на нашу думку, Замовник не має права вказувати виробнику яким саме способом він повинен виробляти товар (шляхом його дроблення або тільки шляхом його розсортування за певними фракціями або грохочення, тощо). Також, Замовнику не надано права вигадувати вимоги або «прописувати» вимоги під «улюбленого» учасника або виробника, такі дії містять ознаки порушення антикорупційного законодавства. На підставі зазначеного вище, просимо Замовника внести відповідни зміни. У іншому випадку ми будемо змушені звертатись до контролюючих органів та до суду з метою усунення порушень чинного законодавства та притягнення Замовника до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, відповідно до чинного законодавства внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога.

Номер: f5cfa8d0577c4737a310d7fb1244c5bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-004283-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Згідно вимог Додатку № 1,На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля кам’яне, що є предметом закупівлі, завірену виробником пропонованого вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаної марки вугілля), довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників).... Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною виходячи з наступного: По-перше, що Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" є чинний з 18.06.2017 року та введено його в дію з 18.12.2017 року. Ми маємо можливість запропонувати вугілля ДГ 13-100, що перероблене (виготовлене) українським виробником, проте цей виробник займається виробництвом вугільної продукції шляхом сортування. Повідомляємо, що наш виробник почав свою діяльність з виробництва вугілля з 05.12.2017 року. Таким чином виробник вугільної продукції почав свою діяльність ще до початку функціонування Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а тому відповідно до приписів статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" дія цього Закону не поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. / Враховуючи наведене дана вимога оголошення призводить до обмеження вільної та добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки перевагу мають тільки ті учасники, які перебувають у договірних відносинах з виробниками хто має висновок з оцінки впливу на довкілля щодо планової діяльності виробника. Згідно статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Таким чином виробники, які почали свою діяльність до моменту набрання чинності Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" не зможуть надати висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Крім того, відповідно до цього ж Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23.05.2017 року No 2059-VIII, планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об'єктів, інше втручання в природне середовище. Наш виробник не здійснює та не планує здійснювати планованої діяльності в розумінні Закону, тобто будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об'єктів, інше втручання в природне середовище, а тому, відповідно до вимог Закону, не зобов'язаний здійснювати оцінку впливу на довкілля та отримувати відповідний висновок. З наведеного виходить, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону. Більше того, в процесі аналізу проведених процедур закупівлі твердого палива було виявлено, що такий висновок з оцінки впливу на довкілля разом із можливістю виробляти вугілля антрацитової групи є лише в одного виробника– ТОВ "ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС" (код ЄДРПОУ 39524515), а тому у публічних закупівлях, де умовами документації поєднується вимога щодо надання цього висновку та предметом закупівлі визначено вугілля марки А (Антрацит), мають право на участь тільки ті учасники, які мають договірні відносини виключно з одним виробником вугілля, що є обмеженням конкуренції. Наше підприємство не зобов'язано обирати виробника під конкретну закупівлю, адже це втручання у його господарську діяльність, що є порушенням чинного законодавства. За таких підстав виробник, з яким ми маємо договірні стосунки, не має на законних підставах оригіналу або копії висновку з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" No 2059-VIII від 23.05.2017 року, і відповідно Скаржник не може надати його у складі тендерної пропозиції. Проте, ненадання такого документу призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції. Враховуючи наведене просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації з метою дотримання вимог Закону. У іншому випадку ми будемо змушені звертатись до контролюючих органів та до суду з метою усунення порушень чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, відповідно до чинного законодавства внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено