• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт: модернізація та пусконалагоджування пасажирських ліфтів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул.Приморська, буд. № 15, (ПАСС.)

згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Завершена

587 597.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 875.97 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 15:18 - 27.09.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 4530da3f835b49d8adf8ccb151a05607
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003891-c.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
ЗУ Про публічні закупівлі встановлює: Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення учасника зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Замовник злісно не виконує встановлені вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ЗУ Про публічні закупівлі встановлює: Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення учасника зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Замовник злісно не виконує встановлені вимоги. Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: «Замовником вчасно надано відповіді на всі звернення, які оприлюднено на майданчику».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: c6bb28af222544dea71c22bc2b2018b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003891-c.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звернення до Уповноваженої особи з проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт: модернізація та пусконалагоджування пасажирських ліфтів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул.Приморська, буд. № 15, (ПАСС.)». 1. Просимо надати відповідь на наступне питання: «Чому Замовник обрав для зазначеної закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи? Обґрунтуйте свою позицію». Перелік робіт, зазначених в Оголошенні, не відноситься до категорії електромонтажні роботи. 2. А також, звертаємо вашу увагу, що в опублікованому проекті договору, зазначено інший, аніж перебачено вимогами оголошення код ДК, а саме код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи». При цьому, п. 12.5. цього ж Договору передбачає: Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання документів Замовником. В той же час, Учасник, згідно Оголошення, повинен надати цінову пропозицію на виконання робіт згідно коду ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Згідно п. 2 ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону призводить до його нікчемності. Ч.4 ст. 41 встановлює: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури спрощеної закупівлі. Отже, такі вимоги взагалі позбавляють переможця отримати оплату за виконанні роботи. Просимо Замовник відмінити спрощену закупівлю через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 3. Більше того, згідно ст. 164-14 КУПАП: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн). Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 – 51000 грн).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Просимо надати відповідь на наступне питання: «Чому Замовник обрав для зазначеної закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи? Обґрунтуйте свою позицію». Перелік робіт, зазначених в Оголошенні відноситься до категорії електромонтажні роботи. 2. А також, звертаємо вашу увагу, що в опублікованому проекті договору, зазначено інший, аніж перебачено вимогами оголошення код ДК, а саме код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи». При цьому, п. 12.5. цього ж Договору передбачає: Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання документів Замовником. Шановний Учаснику, визначення коду ДК здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі та в жодному разі не порушує законних прав учасника та потенційного Підрядника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: f9c2feea23c3476fa290e3acdfa47e96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003891-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Частина 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює: у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відтак, ми звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Частина 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі встановлює»: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте, згідно з вимог, наведених у оприлюдненому Оголошенні, Замовник встановлює, що Учасник, в період уточнення, повинен оглянути об’єкт в натурі в присутності представника Замовника, про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду. Відповідна вимога про огляд об’єкту в натурі в період уточнення (тобто до 27.09.2021 року) є такою, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, з огляду на наступне: 1) Учасники мають право, подати пропозицію до 01. 12. 2021 року, а тобто, до цього часу у них є право підготовити та зібрати усі необхідні документи, які вимагає Замовник. (Чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані?) 2) Будь-яка особа, яка дізнається про цю спрощену закупівлю після періоду уточнення автоматично втрачає право буду її переможцем, адже Замовник встановив умови, за яких такий учасник в жодному разі не зможе стати переможцем, через не виконання вимог Замовника. Виконати умови Замовника в такому разі можливо, лише якщо потенційному учаснику було заздалегідь (до публікації Оголошення) відомо про таку вимогу. 3) Дана вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили вказаних огляд. 4) Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ, а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. 5) Більше того, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у спрощеній закупівлі необхідно отримати акт з підписом представника Замовника та представника Учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи спрощених закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. 6) Також, ця вимога направлена саме на те, щоб Участники понесли максимум збитків, що суперечить принципам проведення процедур публічних закупівель. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції є некоректним. Договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем, а поїздки повинні будуть здійснити всі інші учасники. Відтак, доречніше було б вимагати провести огляд об’єкту переможцем, а не учасником. 7) Ми, дізналися про цю спрощену закупівлю 23.09.2021 року. 24.09.2021 р. – в робочий день и час Замовника, ми намагалися підписати акт огляду об’єкту, проте представник Замовника вказав, що він не встигає бути присутнім, а згодом взагалі перестав виходити на зв'язок. 25.09.2021 р. та 26.09.2021 р. – є не робочими днями Замовника, а 27.09.2021 року – день, коли завершується період уточнення. Як вбачать, така вимога, призводить до того, що в подальшому, з незалежних від Учасника процедури підстав, причиною відхилення такої пропозиції Учасника, може стати відсутність акту огляду. Проте, саме Замовник може не підписати акт огляду через не узгодження з Учасником дати та часу виїзду на об’єкт. А це є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників. З огляду на вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу надаємо наступну інформацію: 1) Учасники мають право, подати пропозицію до 01. 12. 2021 року, а тобто, до цього часу у них є право підготовити та зібрати усі необхідні документи, які вимагає Замовник. (Чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані?) Відповідно до умов оголошення про спрощену закупівлю подання тендерних пропозицій відбувається до 01.10.2021 року. Замовник самостійно визначає умови оголошення спрощеної закупівлі. 2) Будь-яка особа, яка дізнається про цю спрощену закупівлю після періоду уточнення автоматично втрачає право буду її переможцем, адже Замовник встановив умови, за яких такий учасник в жодному разі не зможе стати переможцем, через не виконання вимог Замовника. Виконати умови Замовника в такому разі можливо, лише якщо потенційному учаснику було заздалегідь (до публікації Оголошення) відомо про таку вимогу. Період уточнень триває з 20.09.2021 по 27.09.2021, що є цілком достатнім для підготовки необхідного пакету документів з метою участі у закупівлі. 3) Дана вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили вказаних огляд. Замовник вже надав відповідь на дане запитання. 4) Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ, а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Дані рішення містять додаткову інформацію про обмеження доступу до проведення огляду об’єкту, у зв’язку з тим, що територія Замовника є охоронюваною, тому можуть створюватися штучні обмеження для обстеження та доступу до об’єкту. Будинок ОСББ Приморська 15 є повністю доступним для проведення обстеження, контактні номери Замовника вказані у публічному доступі на майданчику. 5) Більше того, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у спрощеній закупівлі необхідно отримати акт з підписом представника Замовника та представника Учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи спрощених закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Шановний Учаснику, складання акту огляду не є підставою вважати, що така особа буде брати участь у закупівлі, тому ваші доводи є безпідставними. 6) Також, ця вимога направлена саме на те, щоб Участники понесли максимум збитків, що суперечить принципам проведення процедур публічних закупівель. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції є некоректним. Договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем, а поїздки повинні будуть здійснити всі інші учасники. Відтак, доречніше було б вимагати провести огляд об’єкту переможцем, а не учасником. Закупівля є відкритою для участі будь-яким підприємствам та організаціям, незалежно від форм власності та місцезнаходження. Замовник не несе витрати на участь та інші потенційні витрати учасників, які пов’язані з участю у закупівлі. 7) Ми, дізналися про цю спрощену закупівлю 23.09.2021 року. 24.09.2021 р. – в робочий день и час Замовника, ми намагалися підписати акт огляду об’єкту, проте представник Замовника вказав, що він не встигає бути присутнім, а згодом взагалі перестав виходити на зв'язок. 25.09.2021 р. та 26.09.2021 р. – є не робочими днями Замовника, а 27.09.2021 року – день, коли завершується період уточнення. Як вбачать, така вимога, призводить до того, що в подальшому, з незалежних від Учасника процедури підстав, причиною відхилення такої пропозиції Учасника, може стати відсутність акту огляду. Проте, саме Замовник може не підписати акт огляду через не узгодження з Учасником дати та часу виїзду на об’єкт. А це є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників. Оголошення про спрощену закупівлю складено відповідно до чинного законодавства України. Документацію було оприлюднено у відкритому доступі на майданчику, де можуть бачити всю інформацію про закупівлю всі хто бажає брати у ній участь. Якісна підготовка та запорука успіху кожного учасника, який хоче перемогти у закупівлі – це вчасно готувати тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Задоволено