• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі І корпусу Космач-Ставницької гімназії в с. Космач Космацької сільської ради, Косівського району, Івано-Франківської області згідно ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

481 677.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 408.38 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 14:58 - 24.09.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

скарга

Номер: 3148f74a178c4bd8b0e95cdaa20a1ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003606-c.c2
Назва: скарга
Вимога:
перегляд результатів спрощеної закупівлі «04» жовтня 2021 р. №1087 Уповноваженій особі Відділу освіти, молоді та спорту Космацької сільської ради Скарга Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОД ГРУП» просимо скасувати рішення про намір укласти договір від 04.10.2021р. з Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі І корпусу Космач-Ставницької гімназії в с. Космач Космацької сільської ради, Косівського району, Івано-Франківської області згідно ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація» UA-2021-09-20-003606-c , та переглянути наступну найбільш економічно вигідну пропозицію з таких причин: Учасник спрощеної закупівлі не відповідає кваліфікаційним вимогам , а саме: 1) Замовником була надана форма довідки «Наявність працівників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення» (Таблиця В), де Учасник не зазначив «покрівельників». Природа даного виду робіт передбачає обов’язкову наявність працівників такої спеціальності. Відсутність працівників-покрівельників унеможливлює виконання замовлення. 2) Замовником була надана форма довідки « Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (Таблиця Г), де Учасник мав вказати стан виконання договору у відсотках та вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3, КБ2. Учасник вказав лише стан виконання договору у відсотках. 3) Замовником була надана форма довідки про «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Таблиця А) , де потрібно було підтвердити інформацію зазначену у цій таблиці наступними документами: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Балансова довідка довільної форми яку надав Учасник не є підтвердженням інформації зазначеної в Таблиці А. Учасник просто змінив заголовок довідки поданої замовником . У цій же довідці (Таблиця А) потрібно було зазначити інформацію про наявність офісного, складського приміщення ,та підтвердити цю інформацію наявністю відповідних документів .Учасник у цій таблиці такої інформації не зазначив. Замовником була надана форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», де Учасник зазначив інформацію про офісне приміщення. Але у «таблиці А» він цієї інформації не вказав і документи які підтверджували б правоволодіння або право користування не надав. Таким чином Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» не було виконано вимог до оголошення. Посилаючись на ст.5 Закону Про публічні закупівлі» просимо врахувати вище викладене і об’єктивно розглянути результати закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 04.10.2021 13:11
Вимога
Відкликано скаржником

скарга

Номер: 195aa5251edc49b2bea5b25c7be88eb0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003606-c.b1
Назва: скарга
Вимога:
перегляд результатів спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічний збій
Дата скасування: 04.10.2021 12:37