• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 14:05 - 02.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»

Номер: 1779348935964f36984302ddb04349b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-006492-b.c3
Назва: Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Скарга:
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA- 2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних підстав. Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також відповідно до наданого витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься інформація про директора підприємства є остаточною. Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року. 2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20- 006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» . 3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2021 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.11.2021 14:17
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2021 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» (Протокол № 105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» переможцем процедури закупівлі (Протокол № 106) – «Бензин А-95 (талони)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-20-006492-b) та повернути учасників на кваліфікацію.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Анастасія +380666016200 vostokgaz.dnepr@gmail.com
Скарга
Скасована

Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»

Номер: a9ca1a5783264d80af7b1f6bd4d89c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-006492-b.b2
Назва: Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Скарга:
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA- 2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних підстав. Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також відповідно до наданого витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься інформація про директора підприємства є остаточною. Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року. 2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20- 006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» . 3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.10.2021 15:53
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Анастасія +380666016200 vostokgaz.dnepr@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: c01006c5c7c547d3beb5c5a335b0ac46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-006492-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних підстав. Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься інформація про директора підприємства є остаточною. Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року. 2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» . 3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.10.2021 12:52
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Анастасія +380666016200 vostokgaz.dnepr@gmail.com