• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 75240000-0 - ПОСЛУГИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ; (ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ)

Торги відмінено

3 640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 200.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2017 09:27 - 31.08.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" при виборі переможця

Номер: 97d47bc3624e451097dce97111782b7f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-19-000085-a.a3
Назва: Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" при виборі переможця
Вимога:
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" при виборі переможця торгів, та двояке трактування вимог наданої документації, яка була розроблена безпосередньо Замовником. Скарга додається
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

Вимога щодо виключення з тендерної документації критерію, не передбаченого Законом

Номер: d3fece91f3bd4354ad900dd22d6551cf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-19-000085-a.a2
Назва: Вимога щодо виключення з тендерної документації критерію, не передбаченого Законом
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, під час проведення закупівлі Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально - технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлення замовником інших кваліфікаційних критеріїв, як то наявність фінансової спроможності, не передбачено діючим законодавством, що регулює здійснення державних закупівель. Цей критерій не застосовується з втратою чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII. Крім цього, інформація про стан поточного рахунку підприємства (залишку коштів на рахунках) є інформацією з обмеженим доступом та становлять комерційну таємницю підприємства. Статтею 505 Цивільного кодексу України визначено, що комерційна таємниця - це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Згідно Закону України «Про банки і банківську діяльність», зокрема глави 10 «Банківська таємниця та конфіденційність інформації», а також положень Цивільного кодексу України, відомості про стан рахунків клієнтів, у тому числі стан кореспондентських рахунків банків у Національному банку України віднесено до банківської таємниці. Отже, відомості про стан (залишок коштів на рахунках) підприємства носить конфіденційний характер, є комерційною таємницею підприємства та інформацією з обмеженим доступом. Також ці відомості ніяким чином не підтверджують жодний з визначених Законом кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівель. З огляду на зазначене вимога п. 1.9 Розділу 1 Тендерної документації щодо зазначення у довідці про наявність поточних рахунків інформації про їх стан (залишок коштів на рахунках) суперечить діючому законодавству України. Просимо виключити з п. 1.9 Розділу 1 Тендерної документації слова «їх стан (залишок коштів на рахунках)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам та умовам тендерної документації Змовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування надання реєстрів та нумерації сторінок усієї документації

Номер: 5ed1fce1fefa4d78ab60c9b814559309
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-19-000085-a.c1
Назва: Вимога щодо скасування надання реєстрів та нумерації сторінок усієї документації
Вимога:
Шановний Замовник торгів, згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1.2.Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку* учасника. Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації. Скільки можна ускладнювати подачу документів учасникам. На даний час на вулиці 2017 рік, та документи можуть подаватися на електроні майданчики у електронному форматі та окремими файлами (згідно з законодавством). Навіщо зобов’язувати учасників нумерувати усі сторінки, та складати реєстри наданих документів. Надання таких реєстрів та відповідної нумерації до 2014 року, було як один із способів захисту учасника при подачі документів замовнику, та у випадку пошуку/оскарження закупівлі проводився аналіз саме паперової документації, та для більш швидшого пошуку відповідного документу і використовувалися реєстри та нумерація сторінок. Бували випадки коли замовники, щоб дискваліфікувати учасника, з наданої паперової документації прибирали деякі аркуші. І така інформація мала закритий характер. В даний час законодавством передбачено, що подача документів учасниками може здійснюватися безпосередньо на електроні майданчики у електронному форматі та окремими файлами, дана інформація має відкритий доступ до наданих документів усім бажаючим які побажають з нею ознайомитися, та в свою чергу замовники не можуть видаляти жоден документ з наданих учасниками з системи. В такому випадку наявність реєстру та нумерації сторінок може не застосовуватися. Також хочемо зазначити, що проставляння нумерації на приклад на документах виданими офіційними державними або іншими підприємствами, приводить до псування такого документу та веде до повторного отримання такого документу. А як що учаснику потрібно один й той самий документ виданий державним або будь яким іншим органом, надавати на іншу закупівлю, то виходить що при подачі документі у вас із нумерацією, учасник зіпсував цей документ, та на іншу закупівлю від подавати його не зможе, доведеться отримувати новий документ, що накладає певні незручності. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» було розроблено для того, щоб скоротити кількість непотрібних документів, які вимагалися замовниками в паперових закупівлях, що в свою чергу лише ускладнювало збір та подачу документів учасниками. А також прибрати ще одну складову яка раніше призводила до дискваліфікації учасників, це нумерація сторінок, це доведено відповідними рішеннями АМК України. Просимо вас прибрати дані вимоги, що до нумерації сторінок документації учасниками, та надання реєстрів поданих документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено