-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Капітальний ремонт адміністративного приміщення ЦНАП по проспекту Незалежності ,1 с.Тустань Дубовецької обєднаної територіальної громади )
Завершена
5 427 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 137.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 137.77 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 20:22 - 30.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Про зміни в тендернійдокументації
Номер:
a6d200d41d934107a5a54ec74812b849
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b11
Назва:
Про зміни в тендернійдокументації
Вимога:
В пункті 7 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, зазначені розмиті, не коректні вимоги до Учасників процедури закупівлі UA-2021-09-17-006003-c, а саме:
7.1. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Предметом закупівлі є роботи: Капітальний ремонт адміністративного приміщення ЦНАП по проспекту Незалежності ,1 с. Тустань Дубовецької об’єднаної територіальної громади.
Про який технічний паспорт йдеться?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 05:57
Вирішення:
Згідно п. 7.1. Тендерної документації Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Проте замовник не вимагає таких підтверджень, окрім як Довідки про те, що Учасник при підготовці пропозиції враховує заходи щодо захисту довкілля.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
45c88d7e02d64177a2cb608927e5d914
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b10
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Вимога зазначена в пункті 4 Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними РозділуIII.тендерної документації та пункті 4.1. не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
4.1Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 05:53
Вирішення:
в тендерній документації зазначено, що строк дії тендерних пропозицій - 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з правил метематики число 90 не менше, а рівне числу 90. Замвник не бачить підстав для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в тендерну документацію.
Номер:
bc998fd050a34ceb87b2604aa1d44071
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b9
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію.
Вимога:
В пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначена вимога гарантії.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити бенефіціара
В тендерній документації не зазначені банківські реквізити бенефіціара.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Правління Національного Банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 05:50
Вирішення:
банківські реквізити бенефіціара будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін втендерну документацію.
Номер:
1a09222c27ab4243a2fd212127c6ca01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b8
Назва:
Внесення змін втендерну документацію.
Вимога:
ВИМОГА № 8
Про внесення змін в тендерну документацію
В пункті 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначена наступна вимога:
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Нижче зазначено таке:
Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП на захищеному носії) на пропозицію (учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.).
Пункт 1.5 ще більше заплутує вимоги щодо підпису документів тендерної пропозиції:
1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та привести її у відповідність до вимог ст. 1, ст. 5, ст. 10, ст. 16, ст. 17, ст. 22, ст.23, ст. 24, ст. 25, ст. 26, ст. 29, ст. 33, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 05:44
Вирішення:
Замовник не може розглінути чи виконати Вимогу оскільки у ній не конкретизовані вимоги. Замовнику незрозуміло які зміни і в якій редакції бажає бачити Скаржник. Замовнику незрозуміло яким чином чинні умови тендерної документації порушують права Учасника чи обмежують його можливість брати участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про зміни в тендерній документації
Номер:
40913c80da1b4233ac7e2b7ee829c769
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b7
Назва:
Про зміни в тендерній документації
Вимога:
ВИМОГА № 7
В пункті 2 Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, зазначена така вимога,
Учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Форма Договірної ціни затверджена/ прийнята наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293.
Договірна ціна містить 14 (чотирнадцять) видів розрахунків. Які із зазначених розрахунків надавати Учаснику у складі тендерної пропозиції?
Тендерна документація не містить конкретної інформації щодо розрахунків Договірної ціни.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зокрема в Додаток 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 05:42
Вирішення:
вимоги до кошторисних розрахунків визначені ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва.
В даному ДСТУ міститься розділ 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. В даному випадку склад кошторисної документації визначений Законом а не Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін
Номер:
b334c245fea24e0eb8167cda9d6f8db0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b6
Назва:
Про внесення змін
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін в тендерну документацію
В пункті 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначена незаконна вимога, а саме: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП на захищеному носії) на пропозицію».
Така вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель визначені у стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством.
Кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі — вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг).
Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку.
Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) «Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів», затверджений наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 23.09.2016 № 279.
Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу).
З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису.
Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
У відповідності з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, про те, що «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП на захищеному носії) на пропозицію».
ВИМОГА про внесення змін в тендерну документацію
В пункті 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначена незаконна вимога, а саме: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП на захищеному носії) на пропозицію».
Така вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель визначені у стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством.
Кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі — вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг).
Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку.
Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) «Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів», затверджений наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 23.09.2016 № 279.
Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу).
З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису.
Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
22.09.2021 07:22
Вирішення:
ВІдповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "ПРо публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання такої вимоги Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про зміни в тендерній д-ції
Номер:
73dce4543a844dda865d6da2cad6fdc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b5
Назва:
Про зміни в тендерній д-ції
Вимога:
ВИМОГА № 5
Форма тендерної пропозиції зазначена в Додатку 5 до тендерної документації суперечить вимогам які зазначені в пункті 3 Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office та додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва.). Договірна ціна має відповідати пропозиції Учасника до аукціону.
Форму Договірної ціни містить ДОДАТОК «С» ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Форма № 9).
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 5 Форма Договірної ціни.docx 22.09.2021 07:14
Дата подачі:
22.09.2021 07:14
Вирішення:
Учасник невірно розуміє вимогу Замовника. Йдеться не про вимогу по формі, а вимогу по Вартості - Учасники мають подати в складі тендерної пропозиції кощторис на ту ж суму, що і стартова тендерна пропозиція.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін у тендерну документацію
Номер:
a6badd1a191f4b3bb5d401a9da773a98
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b4
Назва:
Про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін в тендерну документацію
21 вересня 2021 року
В тендерній документації не визначений вид договірної ціни.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про
публічні закупівлі»,
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних
характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики.
В пункті 1 Розділу III. Зазначено наступне:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну
систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими
полями, де зазначається інформація про ціну,
-інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з
документів, зазначених у Додатку 3 до цієї тендерної документації;
Додаток №3
До тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Відомість обсягів робіт
Капітальний ремонт адміністративного приміщення ЦНАП по проспекту
Незалежності ,1 с. Тустань
Дубовецької обєднаної територіальної громади .
Учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
1. Дане технічне завдання на фірмовому бланку Учасника з
написом «згідні з технічним завданням» на кожній сторінці
технічного завдання.
2. Кошторисна документація ( Договірна ціна з
пояснювальною запискою; (вид договірної ціни не зазначений)
3. Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси;
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни
відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення
вартості будівництва»). Документи мають бути подані Учасником в
складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у
2
вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з
програмами Microsoft Office та додатково кошторисна документація
має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”),
(розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі,
рекомендованому Міністерством регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства України
(Мінбудом) для використання учасниками будівництва.). Договірна
ціна має відповідати пропозиції Учасника до аукціону.
4. Календарний план виконання робіт (відповідно до
«Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в
капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду
України від 13.01.2009р. №2).
5. Довідка про те, що Учасник при підготовці пропозиції
враховує заходи щодо захисту довкілля.
- Цінову пропозицію згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації;
Додаток №5
До тендерної документації
ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”
(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку)
Уважно вивчивши комплект тендерної документації цим подаємо на
участь у торгах щодо закупівлі Є____________________________________
(назва предмета закупівлі)
згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета
закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника свою
тендерну пропозицію.
Повне найменування учасника
Адреса (юридична і фактична)
Телефон (факс)
Е-mail
№
п/п
Найменування предмету закупівлі Кількіс
ть
Одини
ця
виміру
Ціна пропозиції, грн.
з ПДВ або без ПДВ
1. 1 роботи
Загальна вартість тендерної пропозиції
______________ (вказати суму з ПДВ чи без ПДВ)
3
Вивчивши тендерну документацію та обсяги закупівлі, ми, уповноважені на
підписання Договору (відповідно до умов зазначених у тендерній документації), а також
маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно
з вимогами Закону, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної
пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю у терміни, що встановлені Закону
України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником
у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується
виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням
технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов
виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що
мають бути сплачені учасником.
Пункт 3 Інша інформація Розділу III.
До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати,
понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення
договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення
тендерної пропозиції, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним
посвідченням. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його
прибутку.
Оскільки в тендерній документації не визначений вид договірної
ціни, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, зокрема
зазначити вид договірної ціни.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про внесення змін Договірна ціна (1).docx 22.09.2021 07:01
Дата подачі:
22.09.2021 07:01
Вирішення:
Вид договірної ціни - тверда. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін в тендерну документацію.
Номер:
afb76518355a4d2d9e0c78f5778f4b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b3
Назва:
Про внесення змін в тендерну документацію.
Вимога:
В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначені суперечливі вимоги.
1.1. Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Обов’язковою є наявність: автомобіль вантажний, автонавантажувач, екскаватор.
Таблиця «а»
№ з.п. Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/марка та термін експлуатації (років) Стан (нове/ справне, кількість) Власна, орендується, договір надання послуг, інше (у кого)
1
Нижче заначено:
Учасники мають зазначити у таблиці «а» усю техніку передбачену підсумковою відомістю ресурсів.
В Додатку 3 зазначена Відомість обсягів робіт
В Додатку 4 Проект Договору про закупівлю
В Додатку 5 Форма цінової пропозиції
В Додатку 6 Інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумкова Відомість ресурсів у складі тендерної документації відсутня.
Вимагаємо нести зміни в тендерну документацію в пункт 1 Додатку 1 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 3 зазначити усю техніку (1).docx 21.09.2021 19:26
Дата подачі:
21.09.2021 19:26
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін утендерну документацію.
Номер:
7f35edb5c8bf45c78dc34d4d22393ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-006003-c.b2
Назва:
Про внесення змін утендерну документацію.
Вимога:
В пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Капітальний ремонт адміністративного приміщення ЦНАП по проспекту Незалежності ,1 с. Тустань Дубовецької об’єднаної територіальної громади ), зазначено наступне:
.2. Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином:
- по штатним працівниками надати кольорові копії наказів про прийом(призначення) на роботу, та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників;
- по працівникам, яких планується залучити до виконання предмету закупівлі, на підставі цивільно-правового договору та /або у якості надання послуг третіми особами, в тому числі суб’єктами підприємницької діяльності, надати кольорові копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини.
У разі якщо Накази видавались (друкувались) чорним шрифтом на білому папері, це буде відповідати вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації?
У разі якщо діловодство ведеться відповідно до ПЕРЕЛІКУ типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування інших установ, підприємств та організацій із зазначенням строків зберігання документів Затверджено Міністерством Юстиції України 12.04.2012 № 578/5
Зареєстровано в Міністерстві Юстиції України17 квітня 2012 року за № 571/20884, документи друкують чорним шрифтом на білому папері.
Надані документи будуть відповідати вимогам зазначеним у у пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації?
Вимагаю внести зміни в пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації та привести вимоги щодо надання підтвердних документів про наявність працівників у відповідність до норм Кодексу Законів про Працю в України, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2 щодо підтвердження працівників (2).docx 20.09.2021 19:44
Дата подачі:
20.09.2021 19:44
Вирішення:
Ставлячи вимогу про "кольорові" копії Замовник мав на увазі тип сканування і відображення, зокрема печатки Учасника. Якщо Учасник завантажить у складі пропозиції документи, що не містять кольорових елементів це не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації. Більше того - будь-яка невідповідність форми при вірному змісті відносить невідповідності до формальних помилок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.10.2021 00:00