• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК021:2015:33120000-7-Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки) НК 024:2019 50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, НК 024:2019 46191 Ампіцилінові диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 45445 Амікацинові диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 45359 Ципрофлоксацинові диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 37441 Диск IVD випробування на сприйнятливість до цефазидиму, НК 024:2019 42520 Диски для тестування на чутливість з цефепимом, IVD, НК 024:2019 41655 Диск IVD випробування на сприйнятливість фосфоміцину, НК 024:2019 59147 меропенем диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 45529 гентоміцинові диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 38852 тест диск на чутливість антамікробний, НК 024:2019 46156 амоксицилін диски для тестування на чутливість IVD, НК 024:2019 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації

Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування (доставку), навантаження та розвантаження, зберігання, страхування товару, отримання необхідних дозвільних документів, інші витрати, тощо.

Завершена

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2021 16:18 - 23.09.2021 16:22
Вимога
Вирішена

Конкретна марка в Оголошенні

Номер: f76298127260462c97b801633b1f965a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-002889-a.c1
Назва: Конкретна марка в Оголошенні
Вимога:
Шановний Замовнику! У Оголошенні до предмета закупівлі Ви вказали конкретну марку антиген тестів. Це є прямим порушенням ч.4 Ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Крім того встановленні вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію , а отже порушено п. 4 Ст. 5 та ч. 5 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників" та "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Більше того дана умова в Оголошенні до предмета закупівлі збільшує корупційні ризики. Наша компанія має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі з товаром іншої марки, що повністю відповідає вимогам замовника та має кращі показники Чутливості та Специфічності (99% та 99,6% відповідно). Просимо внести правки до тендерної документації для запобігання порушення Закону України "Про публічні закупівлі", дискримінації учасників, обмеження конкуренції та для зменшення корупційних ризиків.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня ! Згідно чинного законодавства України наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Закупівля проводиться за спрощеною процедурою та не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів, що обумовлено позитивним досвідом використання вказаного виробника. Так, тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі викладена в Додатку 2) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Замовник під час формування Тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Отже, це право, а не обов’язок замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника Медико-технічні вимоги на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника.. Отже, порушень які вказує Учасник у своїй вимозі, з боку Замовника немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні