• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44830000-7.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 049 932,90 (Три мiльйони сорок дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять дві гривень 90 копiйок) грн з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.10.2021 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 91 494,00 (дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто чотири грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 18.10.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 30 498,00 (тридцять тисяч чотириста дев’яносто вісім грн 00 коп) з ПДВ.17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

3 049 932.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 498.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2021 15:57 - 31.10.2021 01:00
Вимога
Відхилено

Щодо ТД

Номер: 72061f124f474d0ebeff0ce07c0323b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-002793-a.a2
Назва: Щодо ТД
Вимога:
У зв’язку із тривалим терміном отримання документів просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити розділ ІІ додатку 1 тендерної документації наступним : «2.3.Учасник може надати гарантійний лист щодо надання документів, вказаних у п.2.2. до моменту постачання першої партії продукції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо ТД

Номер: a7b4c27e796b45f79b7e30a883f9270b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-002793-a.a1
Назва: Щодо ТД
Вимога:
У зв’язку із тривалим терміном отримання документів просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити розділ ІІ додатку 1 тендерної документації наступним : «1.4.Учасник може надати гарантійний лист щодо надання документів, вказаних у п.1.2 та п.1.3. до моменту постачання першої партії продукції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено