• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби індивідуального захисту органів дихання (респіратори класу захисту FFP3)

Завершена

597 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 987.60 UAH
Період оскарження: 17.09.2021 15:40 - 29.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 0fc2f7820eb346b5807df85a75e6e921
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-002709-a.c1
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Ознайомившись з протоколом тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ФОП Сторожко С.С., повідомляємо про її незаконність. 1. "Атестат акредитації випробувальної установи , який засвідчує компетенстність на проведення випробуваннь засобів індивідуального з ахисту органів дихання", який вимагався замовником - документ, що не існує за визначенням, тобто його вимога є незаконною, а рішення про дискваліфікацію за його відсутність - правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 164-14 КуПАП. 2. Пропозицію відхилено з незконних підстав за ненадання зразків пропонованого товару. Наголошуємо, що зразки товару були Вам надані на першу Вимогу, але Ваш представник відмовився отримувати посилку. Також Вам було надано інші документи від виробника, не передбачені у даній закупівлі, щоб догодити замовнику, але цього теж стало недостатньо. Отже повідомляємо, що: відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Відхилення пропозиції учасника з підстав, не передбачених законом є складом адміністративного правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 164 -14 КуПАП та тягне за собою відповідальність у вигляді штрафу від 25500 до 51000 грн. на посадових осіб. Очікуємо законного рішення. За відсутності такого будемо змушені скаржитися до наглядових органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ФОП Сторожко Станіславу Сергійовичу Ваше оскарження розглянуте тендерним комітетом виконавчого комітету Славутської міської ради з приводу чого повідомляємо наступне. Ваша тендерна пропозиція відхилена замовником на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Абзацом 1 ч.3 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись вказаною нормою замовником у ч.1 р.3 тендерної документації передбачено подання, з поміж іншого, наступних документів та зазначено вимогу до їх змісту: - Відповідно до п.6 вказаної частини учасник мав надати лист довільної форми на підтвердження відповідності товару, що пропонується учасником вимогам замовника (опис та характеристики запропонованого товару, строку придатності, найменування виробника, тощо). В супереч вказаній вимозі найменування виробника Учасником №1 не вказано. - Відповідно до п.п.4 п.8 вказаної частини учасник мав надати протокол випробувань запропонованого учасником Товару згідно ДСТУ EN 149:2017 за п.п.7.9.1 «Загальний коефіцієнт підсосу», п.п.7.16 «Опір диханню на вдиху» п.п.7.9.2 «Коефіцієнт проникання через фільтрувальний матеріал» та копію атестату акредитації випробувальної установи, який засвідчує її компетентність у сфері проведення випробовувань фільтрувальних засобів індивідуального захисту органів дихання. В супереч вказаній вимозі копія атестату акредитації Учасником №1 не була надана. Про те, що у вищевказаному листі відсутнє найменування виробника, а отже Вами подано документ, що не відповідає вимогам замовника, Ви не заперечуєте. Щодо надання атестату акредитації. У частині 1 своєї скарги Ви зазначаєте зокрема наступне: «Атестат акредитації випробувальної установи, який засвідчує компетентність на проведення випробувань засобів індивідуального захисту органів дихання», який вимагався замовником - документ, що не існує за визначенням, тобто його вимога є незаконною.» Доводимо до Вашого відома, що абз.2 ч.5 ст.23 Закону встановлено наступну вимогу: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Саме на виконання вказаної норми замовником вимагалося надання копії такого атестату. Звертаємо Вашу увагу, що у своїй пропозиції Ви надали протокол випробувань запропонованого товару, у якому міститься посилання на відповідний Атестат про акредитацію. Таким чином Ваше твердження, що такий документ «не існує за визначенням» є суперечливим та абсолютно хибним. Саме неподання повного пакету документів тендерної пропозиції, як того вимагав замовник, стало підставою для її відхилення на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Щодо ненадання учасником зразку товару, то повідомляємо наступне. Враховуючи, що Вами запропоновано товар з аномально низькою, проте Ви не є виробником цього товару, замовник скористався можливістю запросити зразок такого товару для огляду. Дана міра була лише превентивною і в протоколі про відхилення пропозиції учасника від 11.10.2021р. була зазначена виключно для констатації факту (підтверджено рішенням тендерного комітету замовника від 12.10.2021 року). Слід також відмітити, що Ваше ствердження про відмову представника замовника в отриманні зразку товару не є правдивими. Разом з тим, зазначимо, що Ви не скористалися нормою ст.24 Закону та не звернулись до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Абз.13 ч.2 р.3 тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Враховуючи вказане вище, замовник наполягає на правомірності відхилення Вашої тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів №UA-2021-09-17-002709-a по об’єкту закупівлі 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (засоби індивідуального захисту органів дихання (респіратори класу захисту FFP3)) на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та відмовляє Вам у задоволенні скарги. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова тендерного комітету Тетяна СОЛОХА Тетяна НОВАК, 097-771-30-92
Статус вимоги: Не задоволено