-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по впровадженню енергозберігаючих технологій з утеплення фасадів, влаштування даху та відмощення Микулинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. 8-го Березня в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. (Коригування
По програмі "Спроможна школа", частково
Завершена
8 772 078.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 860.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 860.39 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 15:29 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
c01b892b30394706a462bc17a7796f11
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-004961-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Я, Фізична особа-підприємець Жулавський Василь Іванович, звертаюсь з проханням розглянути неправомірні дії уповноваженої особи Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради Тернопільського району Тернопільської області Кришевського Петра Мирославовича, що здійснювала зв’язок з учасниками торгів при визначенні переможця торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт по впровадженню енергозберігаючих технологій з утеплення фасадів, влаштування даху та відмощення Микулинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. 8-го Березня в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. (Коригування)».
По результатах торгів, які відбулися 13.10.2021 р, серед чотирьох претендентів ФОП Жулавський В.І. був визнаний переможцем торгів, надавши всі необхідні документи. На час проведення торгів у інших учасників були відсутні деякі вирішальні документи, а саме:
- довідка від Державної податкової служби про відсутність заборгованості перед бюджетом;
- договори про аналогічні будівельні роботи з актами фактично виконаних робіт та
відгуками замовників про якість їх виконання.
Проте уповноважена особа Кришевський Петро Мирославович не прийняв до уваги ці факти і незаконно визнав переможцем торгів учасника, який подав вищу ціну закупівлі робіт.
Враховуючи вищенаведене, вважаю, що уповноважена особа Кришевський Петро Мирославович порушив пункт 4 частини другої статті 6, пункт 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції11», у вигляді вчинення антиконкурентних неузгоджених дій з керівництвом замовника, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Рішення, прийняті уповноваженою особою Кришевським Петром Мирославовичем по визначенню переможця торгів прошу вважати корумпованими та антиконкурентними по відношенню до мене та Микулинецької об’єднаної громади Тернопільської області.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Ет.docx 21.10.2021 15:31
Дата подачі:
21.10.2021 15:31
Вирішення:
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради (надалі – Замовник), уважно ознайомившись зі вимогою Фізичної особи-підприємця Жулавський Василь Іванович) не погоджується з даними твердженнями з огляду на наступне.
По суті вимоги повідомляємо наступне.
Замовником оголошено закупівлю «Капітальний ремонт по впровадженню енергозберігаючих технологій з утеплення фасадів, влаштування даху та відмощення Микулинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. 8-го Березня в смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. (Коригування)», оголошення № UA-2021-09-17-004961-c. На виконання вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником оприлюднено тендерну документацію.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції, а саме:
ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" 8 073 895,00
UAH з ПДВ 7 986 173,00
UAH з ПДВ
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" 8 280 918,00
UAH з ПДВ 8 050 000,00
UAH з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" 8 766 811,58
UAH з ПДВ 8 499 999,00
UAH з ПДВ
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 8 500 000,00
UAH з ПДВ 8 500 000,00
UAH з ПДВ
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ".
За результатами розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника встановлено її не відповідність вимогам пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) – протокол відхилення від 19.10.2021 року №123.
Щодо відсутності у складі тендерних пропозицій інших учасників довідки від Державної податкової служби про відсутність заборгованості перед бюджетом зазначаємо, що відповідно до частини 3 статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Тобто всі учасники під час подання тендерних пропозицій зобов’язані підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, зокрема і інформацію про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронних форм та наданням інформації в довільній формі (пп. 3.5.8. розділу ІІІ тендерної документації). Лише переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, із урахуванням частини третьої та п’ятої ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
1) по пунктах 2, 3 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- інформація перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються;
2) по пунктах 5, 6 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Довідка має бути виданою не більше ніж три місяці відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
3) по пункту 8 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- інформація перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагаються.
4) по пункту 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу. Довідка має бути виданою не більше ніж три місяці відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
5) по частині другій ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції договорів про аналогічні будівельні роботи з актами фактично виконаних робіт та відгуками замовників про якість їх виконання повідомляємо наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС", щодо якої прийнято 20.10.2021 року рішення про намір укласти договір, на виконання вимог встановлених пп. 3.5.2. розділу ІІІ тендерної документації міститься довідка в довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єкту реконструкції/ будівництва, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, які укладені та виконувалися (виконуються) в 2020 та/або 2021 роках, разом із копіями трьох аналогічних договорів. Слід зазначити, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо необхідності надання у складі тендерних пропозицій актів фактично виконаних робіт та відгуків від замовників згідно наданих копій аналогічних договорів.
А тому, на підставі вищевказаного, повідомляємо що всі рішення прийняті уповноваженою особою Замовника з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель та принципів встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено