-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Завершена
346 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 732.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 732.54 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 14:58 - 30.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
32ba3573686643b9a043d28591fed4f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-008598-b.b2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Дискваліфікація ФОП Подсєвакін В.П. є неправомірною та дискримінуючи.
Сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31 грудня 2015 р.№ 221 «Про внесення змін до наказу № 203 від 21 грудня 2015 р. «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України"», зі змінами, внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості
Це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля, вимоги про заходи щодо якого також зазначені у листі гарантії №4 тендерної документації. Таким чином, цей сертифікат надається переможцем процедури закупівлі і забезпечує дотримання вимог стосовно якості предмета закупівлі.
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Звертаємо вашу увагу,що ФОП Подсєвакін В.П. надав авторизаційний лист на ноутбуки Lenovo IP3 15(81W004ERA) Black,з сертифікатами,згідно законодавства
України , а також договір на 2021р. між ТОВ «Комел» і ФОП Подсєвакін В.П. на постачання і реалізацію персональних комп’ютерів VINGA, з сертифікатами,згідно законодавства України.
Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Звертаємо вашу увагу ,що ФОП Подсєвакін В.П.,є зареєстрованим партнером компанії Microsoft,для перевірки статуса,замовник має можливість безкоштовно перевірити інформацію на https://partner.microsoft.com/ru-ua/.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, Преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922-VIII) визначено, що його метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Виходячи із задекларованої в названому нормативно-правовому акті мети, одним із фундаментальних принципів здійснення закупівель в Україні є саме запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону № 922-VIII.)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2021 13:42
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до вимог ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Керуючись даною вимогою Закону Замовником було розглянуто Вашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, встановлені не відповідності було відображено в протоколі засідання тендерного комітету від 07.10.2021 №103.
Щодо рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель то різними колегіями в різні часи приймались різні рішення щодо авторизаційних листів. Вказане твердження підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), наприклад рішенням АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c), рішенням АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) та багато іншими. Зазначені рішення стосуються в тому числі надання авторизаційних листів від офіційного дистриб’ютора Microsoft.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
760fa630883e42628fe8a9da37581a5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-008598-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
деталі у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.09.2021 15:19
Дата подачі:
17.09.2021 15:19
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення. Ознайомившись з наведеною Вами інформацією було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації за для збільшення кола потенційний учасників закупівлі. Також зазначаємо, Замовником здійснюється придбання товару керуючись Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженим Наказ Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507.
Може вимога вказувати параменти батареї в мАч і є «з технічної точки зору є не доречною, безглуздою та дискримінаційною», однак саме так передбачено зазначеним Наказом №1440.
Статус вимоги:
Задоволено