• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція мережі медичного киснепостачання лікувального корпусу по вул. Філософській, 62 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі»

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 19 500.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2021 14:19 - 23.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

оскарження рішення щодо визначення переможця

Номер: 33cdc066f12c479cb74655392a4380bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-007516-b.b3
Назва: оскарження рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Просимо відмінити рішення уповноваженої особи затверджено протоколом №147 від 07.10.2021 року, щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі № UA-2021-09-17-007516-Ь згідно з предметом закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації по об ’єкту: «Реконструкція мережі медичного киснепостачання лікувального корпусу по вул. Філософській, 62 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі», за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» учасника торгів - ТОВ «АРХІКО» . Згідно із частинами 1, 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частини 4, 5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Абзацем 1 частини 9 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Відповідно до частини 11, 12 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п`ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Замовник оголосив закупівлю за предметом закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Розробка проектно-кошторисної документації по об ’єкту: «Реконструкція мережімедичного киснепостачання лікувального корпусу по вул. Філософській, 62 КНП «КЛШМД» ДМРу м. Дніпрі». У додатку 2 зазначений перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника. Так у п. 10 Додатку №2 зазначено: «Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно форми Додатку 6 (у разі залучення до виконання робіт), якщо загальна вартість робіт субпідрядних організацій перевищує 20% .» Згідно довідки №55/0921 від 27.09.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначається про окремого суб’єкта господарювання ФОП Компанієць А.О., в якої в якості найманих працівників працюють кошторисник інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації Кумиш Семен Михайлович та провідний інженер інженерно-будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва Височанський Ігор Валерійович. В той же час, ТОВ «АРХІКО» не надано додаток 6 «Інформація про залучення субпідрядників» щодо залучення ФОП Компанієць Аліни Олександрівни, як субпідрядника, до виконання робіт. Відповідно, необґрунтованими є надані ТОВ «Архіко» накази №1-к, №2-к, оскільки такі накази про прийняття на роботу спеціалістів стосуються прийняття на роботу саме до ФОП Компанієць А.О., як суб’єкта роботодавця. Таким чином, оскільки ТОВ «Архіко» фактично залучає до виконання робіт ФОП Компанієць Аліну Олександрівну, однак не надає додаток 6 «Інформація про залучення субпідрядників», що також передбачено п. 10 Додатку 2, відповідно в цьому випадку ТОВ «Архіко» повинно бути дискваліфіковано. Згідно із частиною 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє пропозицію в разі, зокрема, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пунктом 14 частини 1 статті 19 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов`язково зазначаються, зокрема зведена інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (у разі проведення процедур закупівель). Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Просимо виправити порушення ЗУ Про публічні закупівлі та переглянути ваше рішення затверджено протоколом протоколом №147 від 07.10.2021 року визначення переможцем ТОВ «АРХІКО». В іншому випадку Ваше рішення не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує право учасника визначене статтею 5 Закону України "про публічні закупівлі", відповідно до якої визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У даному разі, Вами вищезазначених принципів здійснення закупівель визначених Законом України "Про публічні закупівлі" дотримано не було, що призвело до порушення прав інших учасників. Відповідно, у разі ігнорування вимоги, з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів, буду змушений звернутися до органів, що здійснюють контроль над Замовником та до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Рішенням уповноваженої особи Замовника, затвердженим протоколом №147 від 07.10.2021 року, учасника закупівлі UA-2021-09-17-007516-b ТОВ «АРХІКО» було визначено переможцем. 07.10.2021 року в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» в ст. 14 передбачає лише право учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Право учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена, на подання вимог Замовнику щодо скасування подальших рішень Замовника в процедурі спрощеної закупівлі, як і обов’язку Замовника надавати обґрунтовану відповідь на таку вимогу, чинний Закон України «Про публічні закупівлі» не містить. Тим не менш, розглянувши ваші доводи щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «АРХІКО» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Дійсно, п. 10 Додатку 2 Тендерної документації Замовника визначено, що учасником надається інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно форми Додатку 6 (у разі залучення до виконання робіт), якщо загальна вартість робіт субпідрядних організацій перевищує 20%. В той же час, учасником ТОВ «АРХІКО» надано Довідку №57/0921 від 27.09.2021 року про залучення субпідрядних організацій, відповідно до якої ТОВ «АРХІКО» планує залучати субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто, як вбачається з поданих ТОВ «АРХІКО» документів, останній планує залучати ФОП Компанієць А.О., інформація про яку та працівників якої міститься в довідці ТОВ «АРХІКО» №55/0921 від 27.09.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якості субпідрядника в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно, відсутній обов’язок подання ТОВ «АРХІКО» додатку 6 «Інформація про залучення субпідрядників», на відсутності якого як невідповідність пропозиції ТОВ «АРХІКО» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, ви наполягаєте. Таким чином, вважаємо законним та обґрунтованим визначення переможцем закупівлі UA-2021-09-17-007516-b учасника ТОВ «АРХІКО», підстави для скасування рішення Уповноваженої особи, оформленої протоколом №147 від 07.10.2021 року у закупівлі UA-2021-09-17-007516-b відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискваліфікації

Номер: f53689baf1af4d20a97dd9259161bc2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-007516-b.a2
Назва: щодо дискваліфікації
Вимога:
Вимагаємо відмінити рішення уповноваженої особи, затверджене протоколом №144 від 04.10.2021 року, щодо відхилення пропозиції ФОП Голдовський Юрій Якович у зв’язку з відсутністю невідповідностей вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, вимогам законодавства та явно дискримінаційний характер відхилення пропозиції на корить іншого учасника закупівлі. 1. Щодо підписання тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП) з використанням незахищенного носія замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) з захищеним носієм. Статтею 24 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа вважається чинним у разі, якщо на момент перевірки чинності: строк дії, зазначений у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не закінчився; суб'єктом, який видав сертифікат, статус кваліфікованого сертифіката відкритого ключа не змінено на скасований або блокований з підстав, визначених цим Законом; за попередніми двома ознаками був чинним кваліфікований сертифікат відкритого ключа суб'єкта, який видав сертифікат. Крім того згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів (КЕП) чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно, використання учасником УЕМ, який базувався на кваліфікованому сертифікаті ключа, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03 березня 2020 року, повністю відповідає вимогам чинного законодавства та жодним чином не може трактуватись як порушення. Більш того, згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, за приписами ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснюється на стадії розгляду тендерної пропозиції учасника. Якщо виявлено така невідповідність, замовник зобов'язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі і на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2. Щодо надання листа-згоди на використання персональних даних Голдовським Ю.І. замість ФОП Голдовського Ю.І. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Обробка персональних даних відповідно до частини 5 статті 6 Закону «Про захист персональних даних» здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Згідно статті 2 Закону «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки Отже, законодавство у сфері персональних даних вимагає наявності згоди саме фізичної особи, що є не дивним з огляду на те, що відповідно до статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин визнаються саме фізичні та юридичні особи. Відповідно вказана стаття Закону залишає поза увагою таку численну групу учасників цивільних відносин як фізичні особи - підприємці, які у сукупності теж охоплюються поняттям "фізичні особи", але в силу свого статусу мають певні відмінності у правовому регулюванні їх відносин. При цьому, правовий статус фізичної особи є набагато ширшим, ніж правовий статус фізичної особи - підприємця. Таким чином зазначення надання листа-згоди на використання персональних даних Голдовським Ю.І. замість ФОП Голдовського Ю.І. відповідає вимогам чинного законодавства та жодним чином не може трактуватись як порушення. Відповідно, вимагаємо виправити порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та переглянути ваше рішення затверджено протоколом №144 від 04.10.2021 року щодо відхилення пропозиції ФОП Голдовського Юрія Яковича та повернути пропозицію на розгляд та визначити переможцем. В іншому випадку Ваше рішення не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує право учасника визначене статтею 5 Закону України "про публічні закупівлі", відповідно до якої визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У даному разі, Вами вищезазначених принципів здійснення закупівель визначених Законом України "Про публічні закупівлі" дотримано не було, що призвело до порушення моїх прав. Відповідно, у разі ігнорування вимоги, з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів, буду змушений звернутися до органів, що здійснюють контроль над Замовником та до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо підписання тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП) з використанням незахищеного носія замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) з захищеним носієм. Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 України, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. За результатами перевірки електронного підпису учасника ФОП Голдовський Ю.Я. - файлу “sing.p7s” на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено, що тип підпису “Удосконалений”, тип носія особистого ключа «Незахищений», що свідчить про невиконання Учасником вимог щодо накладення електронного підпису на тендерну пропозицію. В той же час, вимоги ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, застосовуються виключно до закупівель у процедурі відкритих торгів. Щодо надання листа-згоди на використання персональних даних. Замовником у п.11 Додатку 2 вимагалось надання листа-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Учасником надано лист-згоду про використання персональних даних, підписану Голдовським Юрієм Івановичем. Особа з такими персональними даними у довідці про працівників Учасника відсутня. Втім, у довідці про працівників Учасника вказано ПІБ та надано відповідні кваліфікаційні сертифікати на Голдовського Юрія Яковича. Учасником не надано листа-згоди про використання персональних даних Голдовського Юрія Яковича. Учасник не дотримався вимог Замовника щодо надання листів-згоди про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Таким чином, вважаємо, що законним та обґрунтованим відхилення учасника ФОП Голдовський Юрій Якович, підстави для скасування рішення Уповноваженої особи, оформленої протоколом № 144 від 04.10.2021 року у закупівлі UA-2021-09-17-007516-b відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг

Номер: fed3cdb89ede4abcbb6f4a0b5289a06e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-007516-b.a1
Назва: Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг
Вимога:
В тендерній закупівлі вказаний срок постачання послуги 18.10.21, при цьому сам тендер проводиться 28.09.21. В указаний термін фізично та юридично неможливо виконати роботу. Прохання видалити цей пункт, або змінити з урахування часу на виконання проекту та необхідності проходження державної експертизи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Враховуючи те, що це є спрощена закупівля, відповідно до п.15 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а оскільки система киснезабезпечення є необхідною для КНП "КЛШМД" ДМР в період зростання хворих з COVID-19, існує нагальна потреба для розробки ПКД по киснезабезпеченню. Тому вважаємо, що строк до 18.10.2021 є достатнім та обґрунтованим для розроблення документації.
Статус вимоги: Відхилено