-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна, 1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. Інв. № 689/1 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
30 477 259.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 304 772.59 UAH
мін. крок: 1% або 304 772.59 UAH
Період оскарження:
14.07.2017 13:28 - 05.08.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скасування протокольного рішення №233-КС від 17.08.2017р. щодо визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТЕХНОСТАР» (код ЄДРПОУ 30884393) на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна, 1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. Інв. № 689/1 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Номер:
2e39a31d05d644b7acfed996b2ccf61d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-14-000841-b.b2
Назва:
Скасування протокольного рішення №233-КС від 17.08.2017р. щодо визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТЕХНОСТАР» (код ЄДРПОУ 30884393) на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна, 1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. Інв. № 689/1 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Скарга:
В супереч вимогам Тендерної документації ТОВ «ТЕХНОСТАР» не надав:
1. Технічну документацію на українській або російській мові, яка підтверджує відповідність обладнання, що постачається, вимогам п.п. 1 – 9 Розділу VII Додатку 3.
2. Розширений опис в довільній формі пропонованого програмного забезпечення, що реалізує функції моніторінгу та управління КРПЗ -6 кВ.
3. Заповнену таблицю «Перелік основного обладнання для підтвердження постачання» .
Тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОСТАР» не відповідає умовам тендерної документації, а тому підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЕПМ плат дор.pdf 28.08.2017 18:00
- Інформаційна довідка.pdf 28.08.2017 18:00
- Довідка про обладнання.pdf 28.08.2017 18:01
- ЕПМ плат дор2.pdf 28.08.2017 18:01
- Скарга.PDF 28.08.2017 18:01
- Опис та основні вимоги до предмету закупівлі.pdf 28.08.2017 18:01
- скрін-шот відповіді на запитання.docx 28.08.2017 18:02
- Рішення від 31.08.2017 № 6009 + лист Замовнику.pdf 31.08.2017 20:41
- рішення від 15.09.2017 № 6430.pdf 15.09.2017 18:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2017 18:03
Опис причини скасування:
Відсутня потреба в виконанні підрядником передбаченої роботи. Відпала потреба в розгляді скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.09.2017 17:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.09.2017 18:46
Вимога
Вирішена
Забезпечення виконання Договору
Номер:
b13e90716274415489263959a1d7df14
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-14-000841-b.c1
Назва:
Забезпечення виконання Договору
Вимога:
Просимо розглянути можливість внесення Учасником забезпечення виконання договору у розмірі 5% безумовної та безвідкличною електронною банківської гарантією і як наслідок внести зміни ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2017 16:51
Вирішення:
За результатом розгляду, в тендерну документацію внесені відповідні зміни, з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено