-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району Рівненської області (ремонт даху навчального корпусу)» (ДК 021:2015 — 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
2 126 842.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 634.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 634.21 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 12:35 - 29.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
ec554ecb69d94c6f9c4605206bbd575e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005561-b.b2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 13.10.2021 13:07
- Скарга.docx.p7s 13.10.2021 13:07
- скарга.pdf 13.10.2021 13:07
- рішення від 19.10.2021 № 23504.pdf 20.10.2021 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 №24347.pdf 28.10.2021 17:00
- рішення від 27.10.2021 №24347.pdf 01.11.2021 16:01
- протокол 36.pdf 22.10.2021 14:56
- протокол 33.docx 22.10.2021 14:56
- Уїздці дах (1).doc 22.10.2021 14:56
- протоко 33.pdf 22.10.2021 14:56
- ТД Уїздці.pdf 22.10.2021 14:56
- Протокол 36.docx 22.10.2021 14:56
- пртокол38.pdf 09.11.2021 14:03
- протокол38.pdf 22.11.2021 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 15:23
Дата розгляду скарги:
27.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 11:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.11.2021 16:01
Дата виконання рішення Замовником:
22.11.2021 12:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано замовником.
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
7095c86eca6d417da94028c045e49ec5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005561-b.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 07.10.2021 12:32
- Відповідь Кортакоз (Уїздці).docx 08.10.2021 12:45
Дата подачі:
07.10.2021 12:33
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
На Вашу вимогу за вих. № 3913 від 07.10.2021 року Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, відповідно до вимог Тендерної документації, а саме абз. 10, 11 п. 6.1. ч. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Розрахунки повинні бути складені згідно з переліком та обсягами, відображеними в технічних вимогах цієї тендерної документації (Додаток №1 до цієї тендерної документації) з подачею в складі тендерної пропозиції електронної версії розрахунків.»
Згідно абзацу «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог» п. 4 ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу : «4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП або УЕП на кваліфікованому сертифікаті на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».
У складі тендерної пропозиції Учасника надано електронні версії розрахунків у формі електронних документів під назвами « 68.bdcu» та «68.imd».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Згідно із ст. 1 зазначеного Закону, обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Відповідно до ст. 6 вказаного Закону, електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом. Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Статею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» встановлено, що електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом. Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Згідно із ст. 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Як вбачається із ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо:
- електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
- під час перевірки використовувався посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису;
- особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті.
Відповідно Учасник не наклав на електронні версії розрахунків КЕП або УЕП на кваліфікованому сертифікаті, що не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Таким чином Замовником правомірно було відхилено пропозицію Учасника відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
cb521c137ada40b2a80b33d07d2e0cfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005561-b.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 39.docx 06.12.2021 15:42
- пртокол 39.pdf 06.12.2021 15:42
- Уїздці дах (1) (1).doc 06.12.2021 15:42
- протокол 33.docx 06.12.2021 15:42
- протокол41.pdf 20.12.2021 15:58
- протокол41.pdf 20.12.2021 15:40
- протоко 33.pdf 06.12.2021 15:42
- Протокол 38.docx 06.12.2021 15:42
- ТД Уїздці.pdf 06.12.2021 15:42
- Протокол 36.docx 06.12.2021 15:42
- протокол 36 (2).pdf 06.12.2021 15:42
- протокол38.pdf 06.12.2021 15:42
- рішення від 14.12.2021 №27625.pdf 17.12.2021 11:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2021 №27625.pdf 15.12.2021 17:26
- рішення від 03.12.2021 № 26933.pdf 06.12.2021 10:07
- Скарга.pdf 01.12.2021 13:16
- Скарга.docx.p7s 01.12.2021 13:16
- Скарга.docx 01.12.2021 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2021 16:21
Дата розгляду скарги:
14.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2021 10:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.12.2021 11:53
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2021 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 41
уповноваженої особи
Острожецької сільської ради
20 грудня 2021 року №41 с. Острожець
Порядок денний:
1. Про розгляд Рішення № 27625-р/пк-пз від 14.12.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія).
2. Про оприлюднення протоколу про виконання рішення Колегії згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-09-17-005561-b.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Рішенням № 27625-р/пк-пз від 14.12.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано Острожецьку сільську раду Млинівського району Рівненської області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району Рівненської області (ремонт даху навчального корпусу)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Враховуючи зазначене, на виконання вищезгаданого Рішення вирішено скасувати рішення, затверджене протоколом уповноваженої особи від 23.11.2021 № 39 щодо відміни процедури закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району Рівненської області (ремонт даху навчального корпусу)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Вирішено оприлюднити рішення уповноваженої особи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення, затверджене протоколом уповноваженої особи від 23.11.2021 р. № 39 щодо відміни процедури закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району Рівненської області (ремонт даху навчального корпусу)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
2. Оприлюднити рішення уповноваженої особи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до Закону.
Уповноважена особа Серьогіна Н.В.