-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення робочого проекту з «Улаштування системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналізація) в будівлі Донецького ліцею №1 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Центральна, 29, смт Донець, Ізюмський район, Харківська область, 64250 (монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації)»
Виготовлення робочого проекту з «Улаштування системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналізація) в будівлі Донецького ліцею №1 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Центральна, 29, смт Донець, Ізюмський район, Харківська область, 64250 (монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації)», державний бюджет
Завершена
199 770.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.85 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 10:43 - 23.09.2021 10:35
Вимога
Вирішена
щодо акту обстеження
Номер:
c5dfb45baee1473fa686e7b26579bdbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-000875-a.a1
Назва:
щодо акту обстеження
Вимога:
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі
UA-2021-09-17-000875-a, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 7 Оголошення до тендерної документації «Технічні вимоги до проекту», а саме: Інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки (якого зазначено учасником як того що має трудові відносини між ним та учасником – не менше 1го) повинен обов’язково здійснити технічне обстеження об’єкту Замовника в період уточнень та одержати у Замовника технічну документацію щодо об’єкту або іншу інформацію, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції. На підтвердження цього учасником в складі пропозиції надається «Акт обстеження об’єкту» складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи Замовника, учасника та інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки (якого зазначено учасником як того що має трудові відносини між ним та учасником).
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2021 14:35
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику! Згідно зі статтею14 пункту 7 Закону України про публічні закупівлі, за для уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, а тобто скорегувати об’єм надання послуг Замовнику виходячи с даних отриманих учасником при технічному обстеженні будівлі, що фігурує у предметі закупівлі. Технічне обстеження будівлі дозволяє отримати чітку інформацію для учасника та Замовника, а також ознайомити учасника з робочим проектом системи пожежної сигналізації. Технічне обстеження будівлі проводиться Інженером-проектувальником у частині дотримання вимог пожежної безпеки на підставі виданим йому кваліфікаційним сертифікатом у відповідному напрямку робіт, що в свою чергу дає учаснику можливість завдяки кваліфікованого співробітника отримати чітку інформацію щодо об’ємів в робочому проекті системи пожежної сигналізації. Технічне обстеження будівлі торкається кожного приміщення у будівлі та проводиться у робочі часи ліцею. Дякуємо за ваше запитання.
Статус вимоги:
Задоволено