• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021 :2015 39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини.

Універсальний рідкий нейтральний миючий засіб для професійного використання для прання білих і кольорових тканин при температурі від 30 до 90 °C-24 шт.,Рідкий лужний підсилювач прання для професійного використання, підходить для прання всіх типів білизни з бавовни і поліестеру.-8 шт.,Рідкий кисневмісний, дезінфікуючий та відбілюючий засіб для професійного використання, без вмісту хлору, для відбілювання та дезінфекції всіх типів білизни (кольорової білизни в тому числі) при низьких температурах від 30°C-11 шт.,Рідкий нейтралізуючий та пом’якшуючий засіб для професійного використання.-5 шт.

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2021 09:39 - 24.09.2021 09:37
Вимога
Вирішена

Приберіть послуги із закупівлі товару

Номер: 437bc895015d45c8b9fa824750d5664e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-001246-b.b3
Назва: Приберіть послуги із закупівлі товару
Вимога:
Шановний Олександре Віталійовичу! В якості доказу цілковитої нещирості Вашої відповіді на неприпустимість ВИМАГАННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ при ЗАКУПІВЛІ ТОВАРУ долучаємо до нашої вимоги Договір, укладений Вами ( і діючий на протязі 2021 року) на технічне обслуговування (включно обслуговування програмного забезпечення) на пральне обладнання Вашої установи, який справно виконується саме окремою спеціалізованою установою. А Ви пишете ( дослівно) : «Виділити зазначені опції в окрему послугу неможливо…». В вочевидь , налагоджене паном Николиним Володимиром Мироновичем за договором від 15.02 .2021 за № 07 обладнання ( включно з програмним забезпеченням) буде безкоштовним бонусом для вибраного Вами переможця торгів і приводом для розірвання договору поставки із Учасником, «що не в долях»! СОРОМНО!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Налагодження ТЕХНОЛОГІЧНОГО процесу використання засобів, розробка ТЕХНОЛОГІЧНИХ карт повинні виконуватись ТЕХНОЛОГАМИ постачальника пральних засобів, та не маюсть жодного відношення до ТЕХНІЧНОГО обслуговування прального та прасувального обладнання ТЕХНІЧНИМ ПЕРСОНАЛОМ підрядника за договором ТО.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Виправлення невідповідностей

Номер: c880a37696854a1b9cd7d95dc8d2f4d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-001246-b.c2
Назва: Виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Олександре Віталійовичу! В котрий раз Ви намагаєтесь реалізувати корупційну схему по закупівлі за державний кошт мийні засоби для Вашої пральні. Знову очікувана Вами вартість закупівлі ВТРИЧІ перевищує дійсну ринкову вартість продукції , що закуповується. Знову ( на цей раз в умовах тендерної документації) кричуще порушуюте положення Закону України «Про публічні закупівлі». 1) На доказ того, що виріб SEITZ Viva Duox НЕ Є ОРГАНІЧНОЮ ПОВЕРХНЕВО АКТИВНОЮ РЕЧОВИНОЮ додаємо Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на цей виріб, в якому чітко зазначено склад активних речовин не тільки за переліком а ще й за кількістю. Зауважуємо про непослідовність Ваших дій – отже заявником цього висновку є потенційний Учасник , якого саме Ви прагнете визнати майбутнім переможцем. Як же він Вам поставить товар, що не є предметом закупівлі? Проявіть обачливість, визначте предмет закупівлі коректно! 2) Якщо Ви наполегливо пропонуєте майбутньому постачальнику виконати налагоджувальні роботи по пральному ( а , може не пральному – Ви ж вперто не надаєте ні назв ні моделей ні характеристик ) обладнання, то висновок може бути тільки один: тільки єдиний і тільки Вам відомий Учасник закупівлі, якого саме Ви заздалегідь просуваєте в переможці достеменно знає характеристики і склад Вашого обладнання. Приберіть цю дискримінаційну складову: - додайте перелік та технічні характеристики обладнання в ТД; - внесіть відповідні зміни в проект договору. 3) Заздалегідь готуючись до Вашого упередженого ставлення при кваліфікації, надамо Вам документи для укладання договору одразу після аукціону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Перелік прального обладнання: 1. Пральна машина Imesa LM55 - 3 шт. 2. Система автоматичного дозування рідких миючих засобів Brightwell - 3шт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усунення невіповідностей

Номер: 8a76a983b81d4418aed3d74240988669
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-17-001246-b.c1
Назва: Усунення невіповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступні невідповідності 1)Згідно п.3.3 оголошення предметом закупівлі є: ДК 021:2015- 39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини. В той же час Додаток1 до Оголошення в якості вимоги за технічними показниками містить посилання на виріб SEITZ Viva Duox, який аж ніяк не можна віднести до органічних поверхнево активних речовин за кодом ДК 021:2015- 39820000-6, тому що склад діючих речовин цього засобу поверхнево-активних речовин не містить, а містить надоцтову, оцтову кислоти та перекис водню. 2) Додаток1 до оголошення містить вираз: «-вартість товару повинна включати роботи з налагодження технологічного процесу використання засобів, розробку технологічних карт, а також програмування обладнання замовника.» По-перше, налагоджувальні роботи на обладнанні ( включно з програмуванням і розробкою технологічних карт) не є ТОВАРОМ, як предмет закупівлі, а є ПОСЛУГОЮ за кодом, наприклад, ДК021:2015 50881000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного обладнання. Зазвичай такі послуги надають спеціалізовані організації за договорами підряду а не за договором купівлі-продажу, що наданий в Додатку 4 до Оголошення. По – друге, всі без виключення, дані для складання відповідної технологічної карти (рекомендовані температуру та час прання, розмір та порядок дозування, режими ополіскування тощо) Учасник в змозі надати у відповідній інструкції з використання мийного засобу, але Вам необхідно додати до складу тендерної документації, повний перелік Вашого обладнання з детальними технічними характеристиками а також склад білизни, що переться та ступінь і типи забруднень. 3) В розділі Інша інформація зазначено: «- Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників, а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем для перевірки на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.*» На наш погляд, в термін надання документів в паперовому вигляді необхідно включити проміжок часу на поштову доставку. Інакше ця вимога має дискримінаційну складову за територіальною ознакою. З метою приведення тендерної документації у відповідність до законодавства про публічні закупівлі пропонуємо Вам внести зміни в тендерну документацію: 1) Змінити назву предмету закупівлі (наприклад: ДК 021:2015- 39820000-9 Продукція для чищення) 2) Видалити вимоги закупівлі послуг, як ті, що не відповідають предмету закупівлі (товар). 3) 24-х годинний термін в надання паперових документів визначати за відміткою про прийняття відповідного поштового відправлення від Учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У прікріпленому файлі надаємо свої роз’яснення та повідомляємо про відсутність підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні