-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100
Завершена
1 199 407.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 997.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 997.04 UAH
Період оскарження:
16.09.2021 17:16 - 22.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо рішення замовника про відхилення пропозиції
Номер:
287f8b675cc4450cb4814380a095b408
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-16-011587-b.b3
Назва:
вимога щодо рішення замовника про відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовник 06.10.2021 року Вами було опубліковано ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЙ ФОП Довгій В.В.,учасника закупівлі № UA-2021-09-16-011587-b Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100 (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), № 36 від 06.10.2021 р.
Ми, ФОП Довгій Василь Васильович вважаємо дане рішення уповноваженої особи відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради Ярослави Пацкан помилковим і неправомірним.
Просимо переглянути опубліковане Вами рішення, адже описані Вами підстави для відхилення не відповідають дійсності.
Підстава 1 - Відповідно до підпункту 3 пункту 19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції надає письмове зобов'язання укласти договір за остаточною ціною електронного аукціону в строки, що передбачені Законом. Вищевказаний документ відсутній в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
Відповідаємо нами було завантажено Документ №19 - Цінова пропозиція, в якому нами прописана дана норма, Документ № 14. Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору, що також гарантує підписання договору в останній редакції , Також у складі тендерної пропозиції завантажено Документ № 13 проект договору з додатком № 1 погодження якого також гарантує ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПИСЬМОВОГО ЗОБОВЯЗАННЯ наведеного і першій підставі для відхилення.
Тим більше відсутність запитань та вимог з сторони учасника процедури закупівлі є погодженням з умовами закупівлі.
Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель постановила Встановлення замовником у тендерній документації занадто деталізованих додаткових/ необґрунтованих/ не передбачених законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель, або вимога документів що дублюють один одного, або документів що не мають законних підстав є порушенням Законодавства у сфері публічних закупівель
З текстом постанови, Замовнику можна ознайомитись на офіційному сайта Антимонопольного комітету.
Підстава 2 - Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції подає інформацію чи застосовує він еквівалент при розрахунку договірної ціни. Вищевказаний документ відсутній в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
Замовником, в даному пункті опубліковано наступнего змісту: - У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Учасник в складі пропозиції подає інформацію чи застосовує він еквівалент при розрахунку договірної ціни.
Доємо розяснення – НАМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ БУЛО ЗАСТОСОВАНО «ЕКВІВАЛЕНТ» відштовхуючись від змісту даного пункту «У разі якщо» не було необхідності підтверджувати даний пункт!
Прозання до пані Ярослави вказати де в Додатку 1 Технічне завдання, до оголошення вказана конкретна торгова марка, чи фірма, патент і т. д.
Також у складі тендерної пропозиції нами завантажено документ № 46 Лист гарантія про виконання договору, в якому Ми як учасник процедри закупівлі описали ідану вимогу також.
Завантажений нами документ № 35 Підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно вимог тендерної документації також підтверджує виконання вимоги до оформлення тендерної пропозиції що вказана у тендерній документації. Отже враховуючи наявність документів що підтверджують виконання ФОП Довгій В.В. вимог замовника щодо оформлення тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції.
Підстава 3 - Відповідно до підпункту 1 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розрахунок вартості робіт підтверджується наступними документами:
- розрахунки вартості матеріальних ресурсів по кожному локальному кошторису;
- розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунки прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Вищеперераховані документи відсутні в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА ( В ОСОБІ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ) НА ЗАВАНТАЖЕНІ НАМИ ДОКУМЕНТИ:
- № 50. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
- № 51. Об’єктний кошторис
- № 53. Локальний кошторис2
- № 54. Розрахунок загальновиробничих витрат
В ЯКИХ НАМИ ЯК УЧАСНИКОМ ЗАКУПІВЛІ ВИКОНАНО ДОНУ ВИМОГУ ЗАМОВНИКА.
РОЗГЛЯДАЄМО ДОНУ ПІДСТАВУ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК НЕНАВМИСНУ ПОМИЛКУ ЯКУ ЗАМОВНИК ВИКОНАЄ ПРИ ПЕРЕГЛЯДІ РІШЕННЯ ОПИСАНОГО В ПРОТОКОЛІ №36.
Підставою 4 для відхилення нашої пропозиції є - Відповідно до підпункту 3 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає у складі своєї пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Згідно вимог даного оголошення витяг повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Учасником ФОП Довгій В.В. надано витяг від 19.08.2021 року, що не відповідає вищевказаній вимозі оголошення.
Доводимо до відома замовника що цей наведений Вами пункт також не може бути причиною для відхилення адже закупівля оголошена 16.09.2021 р. І Витяг що нами наданий у складі тендерної пропозиції не має строку давності і на чос оголошення відповідав вимогам замовника він є таким що відповідає вимогам закупівлі. Також звертаємо увагу замовника що нами надано лист згоду на обробку персональних даних документ №33 у складі тендерної пропозиції що дозволяє замовнику керуючись Законодавством України перевірити підтвердження правомочності даного документа, адже завантажений нами Витяг містить актуальні відомості про ФОП Довгій В.В.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Основне джерело, де можна знайти усі відкриті реєстри, доступ до яких є вільним – Портал відкритих даних https://data.gov.ua/.
Антимонопольний комітет України вже неодноразово приймав рішення в яких невідповідніст дати формування витягу не може бути причиною для відхилення, адже інформація Є у вільному доступі!!!!!!
Підстава 5 - Відповідно до підпункту 9 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник обов язково повинен зазначити наявність у нього трудових або інших, врегульованих чинним законодавством відносин з покрівельником (до довідки учасник повинен додати посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання, а саме: посвідчення для покрівельника, які будуть задіяні під час надання послуг. Дана вимога не виконана учасником ФОП Довгій В.В.
Даний пункт також не може бути підставою для відхилення.
По перше для задоволення даної вимоги замовник мав встановити критерій про надання дозволу на обробку персональних даних кожного з робітників які зазначені в довідці про наявність працівників. ДАНОЇ ВИМОГИ НЕ БУЛО!
ВІДПОВІДНО ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ В УЧАСНИКА ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА в даному випадку Закону України «Про захист персональних даних»!
По друге ФОД Довгій В.В. завантажив у складі тендерної пропозиції документи: №15 Довідка про наявність працівників, в якій зазначені наявні МАЙСТРИ З БУДІВЕЛЬНИХ ТА МОНТАЖНИХ РОБІТ що за ДОВІДНИКОМ кваліфікаційних характеристик професій працівників ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 21.02.2000 N 32 ПОГОДЖЕНО Міністерством праці та соціальної політики України Введено в дію з 1 квітня 2000 року підтверджує наявність у кваліфікованих працівників і їх кваліфікація є вищою за робітниче професію ПОКРІВЕЛЬНИК.
Також замовником не уточнено які саме покрівельники це мають бути, адже керуючись ВИЩЕВКАЗАНИМ ДОВІДНИКОМ в якому наведено два різновиди даної професії:
- ПОКРІВЕЛЬНИК РУЛОННИХ ПОКРІВЕЛЬ ТА ПОКРІВЕЛЬ ІЗ ШТУЧНИХ МАТЕРІАЛІВ
- ПОКРІВЕЛЬНИК СТАЛЕВИХ ПОКРІВЕЛЬ.
Замовником також не зазначено розряд!
Ми як учасник торгів на закупівлю, на виконання підпункту 9 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надали документ № 29. Гарантійний лист щодо забезпечення об'єкт працівниками відповідної кваліфікації для виконання робіт та№ 28. Довідка щодо посвідчень з охорони праці . В яких зазначили що відповідні кваліфіковані працівники будуть надані. ПРИ УТОЧНЕННІ ЯКІ САМЕ чого не було прописано в підпункті 9 пункті 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже і цей пункт не може бути підставою для відхилення пропозиції ФОП Довгій В.В.
Підстава 6 - • Відповідно до підпункту 12 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає Ліцензію. Дозволи та інші документи на ведення відповідного виду господарської діяльності, шо стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) - у разі, якщо це передбачено законодавством та відповідно до переліку робіт, що зазначені в Додатку 1, чинних на момент подання пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі. Відповідно до Технічного завдання (Додаток 1), предметом закупівлі є - Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100. Роботи на висоті - це роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. N 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б): Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В. відсутня декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт, виконання яких передбачено умовами оголошення. Окрім того, серед переліку робіт, передбачених Технічним завданням Замовника (Додаток 1) наявні наступні: вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів та вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню відноситься вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). В складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В. відсутня ліцензія, видана ДСНС України на право виконання вищезазначених робіт.
На підтвердження дотримання вимоги з дозволу на роботи з підвищеною небезпекою ФОП Довгій В.В. надав у складі тендерної пропозиції документ № 27 Посвідчення з охорони праці, та документ № 28. Довідка щодо посвідчень з охорони праці. Що повністю відповідає чинному законодавству України.
Що стосується відсутності ліцензіі, виданої ДСНС України на право виконання вищезазначених робіт то даної вимоги замовник не висував!!!!!
Отже і цей пункт не може бути підставою для відхилення пропозиції
Звертаємо вашу увагу, на те, що МИ вбачаємо порушення уповноваженою особою, яка прийняла рішення № 36 від 06.10.2021 р. статті 5 ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ Закону України «Про публічні закупівлі» .
Виходячи з наведеного ми ФОП Довгій Василь Васильович учасник закупівлі № UA-2021-09-16-011587-b Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100 (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ОСКАРЖУЄМО дії уповноваженої особи щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів закупівлі.
Наполягаємо на перегляді даного рішення про відхилення пропозиції ФОП Довгій В.В. Адже нами виконані всі вимоги замовника що наведені в оголошенні до даної закупівлі.
Після скасування протокольного рішення, усунуться факти що засвідчують порушення Законодавства України у сфері Публічних закупівель, а саме статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та ряду інших Законів України, Господарського Кодексу України що регулюють сферу публічних закупівель,
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 37.pdf 12.10.2021 15:46
Дата подачі:
07.10.2021 00:59
Вирішення:
На Вашу вимогу зазначаємо наступне, відповідно до частини 11 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Антимонопольним комітетом України було встановлена позиція – «тендерна пропозиції/пропозиція = тендерній документації». Ваша пропозиція, шановний ФОП Довгій Василь Васильович, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно протоколу уповноваженої особи № 36 від 06.10.2021 р., отже, у Замовника відсутні підстави для визначення Вас переможцем спрощеної закупівлі. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, Замовник проводить розгляд пропозицій шляхом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та рівного ставлення до учасників. Визначивши переможцем спрощеної закупівлі пропозицію, що не відповідає умовам оголошення, Замовником буде грубо порушено норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
скасування рішення про відхилення
Номер:
e7fec47be2534688a005f6ab1e00acbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-16-011587-b.b2
Назва:
скасування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний замовник 06.10.2021 року Вами було опубліковано ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЙ ФОП Довгій В.В.,учасника закупівлі № UA-2021-09-16-011587-b Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100 (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), № 36 від 06.10.2021 р.
Ми, ФОП Довгій Василь Васильович вважаємо дане рішення уповноваженої особи відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради Ярослави Пацкан помилковим і неправомірним.
Просимо переглянути опубліковане Вами рішення, адже описані Вами підстави для відхилення не відповідають дійсності.
Підстава 1 - Відповідно до підпункту 3 пункту 19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції надає письмове зобов'язання укласти договір за остаточною ціною електронного аукціону в строки, що передбачені Законом. Вищевказаний документ відсутній в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
Відповідаємо нами було завантажено Документ №19 - Цінова пропозиція, в якому нами прописана дана норма, Документ № 14. Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору, що також гарантує підписання договору в останній редакції , Також у складі тендерної пропозиції завантажено Документ № 13 проект договору з додатком № 1 погодження якого також гарантує ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПИСЬМОВОГО ЗОБОВЯЗАННЯ наведеного і першій підставі для відхилення.
Тим більше відсутність запитань та вимог з сторони учасника процедури закупівлі є погодженням з умовами закупівлі.
Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель постановила Встановлення замовником у тендерній документації занадто деталізованих додаткових/ необґрунтованих/ не передбачених законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель, або вимога документів що дублюють один одного, або документів що не мають законних підстав є порушенням Законодавства у сфері публічних закупівель
З текстом постанови, Замовнику можна ознайомитись на офіційному сайта Антимонопольного комітету.
Підстава 2 - Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції подає інформацію чи застосовує він еквівалент при розрахунку договірної ціни. Вищевказаний документ відсутній в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
Замовником, в даному пункті опубліковано наступнего змісту: - У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Учасник в складі пропозиції подає інформацію чи застосовує він еквівалент при розрахунку договірної ціни.
Доємо розяснення – НАМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ БУЛО ЗАСТОСОВАНО «ЕКВІВАЛЕНТ» відштовхуючись від змісту даного пункту «У разі якщо» не було необхідності підтверджувати даний пункт!
Прозання до пані Ярослави вказати де в Додатку 1 Технічне завдання, до оголошення вказана конкретна торгова марка, чи фірма, патент і т. д.
Також у складі тендерної пропозиції нами завантажено документ № 46 Лист гарантія про виконання договору, в якому Ми як учасник процедри закупівлі описали ідану вимогу також.
Завантажений нами документ № 35 Підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно вимог тендерної документації також підтверджує виконання вимоги до оформлення тендерної пропозиції що вказана у тендерній документації. Отже враховуючи наявність документів що підтверджують виконання ФОП Довгій В.В. вимог замовника щодо оформлення тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції.
Підстава 3 - Відповідно до підпункту 1 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розрахунок вартості робіт підтверджується наступними документами:
- розрахунки вартості матеріальних ресурсів по кожному локальному кошторису;
- розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунки прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Вищеперераховані документи відсутні в складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА ( В ОСОБІ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ) НА ЗАВАНТАЖЕНІ НАМИ ДОКУМЕНТИ:
- № 50. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
- № 51. Об’єктний кошторис
- № 53. Локальний кошторис2
- № 54. Розрахунок загальновиробничих витрат
В ЯКИХ НАМИ ЯК УЧАСНИКОМ ЗАКУПІВЛІ ВИКОНАНО ДОНУ ВИМОГУ ЗАМОВНИКА.
РОЗГЛЯДАЄМО ДОНУ ПІДСТАВУ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК НЕНАВМИСНУ ПОМИЛКУ ЯКУ ЗАМОВНИК ВИКОНАЄ ПРИ ПЕРЕГЛЯДІ РІШЕННЯ ОПИСАНОГО В ПРОТОКОЛІ №36.
Підставою 4 для відхилення нашої пропозиції є - Відповідно до підпункту 3 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає у складі своєї пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Згідно вимог даного оголошення витяг повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Учасником ФОП Довгій В.В. надано витяг від 19.08.2021 року, що не відповідає вищевказаній вимозі оголошення.
Доводимо до відома замовника що цей наведений Вами пункт також не може бути причиною для відхилення адже закупівля оголошена 16.09.2021 р. І Витяг що нами наданий у складі тендерної пропозиції не має строку давності і на чос оголошення відповідав вимогам замовника він є таким що відповідає вимогам закупівлі. Також звертаємо увагу замовника що нами надано лист згоду на обробку персональних даних документ №33 у складі тендерної пропозиції що дозволяє замовнику керуючись Законодавством України перевірити підтвердження правомочності даного документа, адже завантажений нами Витяг містить актуальні відомості про ФОП Довгій В.В.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Основне джерело, де можна знайти усі відкриті реєстри, доступ до яких є вільним – Портал відкритих даних https://data.gov.ua/.
Антимонопольний комітет України вже неодноразово приймав рішення в яких невідповідніст дати формування витягу не може бути причиною для відхилення, адже інформація Є у вільному доступі!!!!!!
Підстава 5 - Відповідно до підпункту 9 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник обов язково повинен зазначити наявність у нього трудових або інших, врегульованих чинним законодавством відносин з покрівельником (до довідки учасник повинен додати посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання, а саме: посвідчення для покрівельника, які будуть задіяні під час надання послуг. Дана вимога не виконана учасником ФОП Довгій В.В.
Даний пункт також не може бути підставою для відхилення.
По перше для задоволення даної вимоги замовник мав встановити критерій про надання дозволу на обробку персональних даних кожного з робітників які зазначені в довідці про наявність працівників. ДАНОЇ ВИМОГИ НЕ БУЛО!
ВІДПОВІДНО ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ В УЧАСНИКА ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА в даному випадку Закону України «Про захист персональних даних»!
По друге ФОД Довгій В.В. завантажив у складі тендерної пропозиції документи: №15 Довідка про наявність працівників, в якій зазначені наявні МАЙСТРИ З БУДІВЕЛЬНИХ ТА МОНТАЖНИХ РОБІТ що за ДОВІДНИКОМ кваліфікаційних характеристик професій працівників ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 21.02.2000 N 32 ПОГОДЖЕНО Міністерством праці та соціальної політики України Введено в дію з 1 квітня 2000 року підтверджує наявність у кваліфікованих працівників і їх кваліфікація є вищою за робітниче професію ПОКРІВЕЛЬНИК.
Також замовником не уточнено які саме покрівельники це мають бути, адже керуючись ВИЩЕВКАЗАНИМ ДОВІДНИКОМ в якому наведено два різновиди даної професії:
- ПОКРІВЕЛЬНИК РУЛОННИХ ПОКРІВЕЛЬ ТА ПОКРІВЕЛЬ ІЗ ШТУЧНИХ МАТЕРІАЛІВ
- ПОКРІВЕЛЬНИК СТАЛЕВИХ ПОКРІВЕЛЬ.
Замовником також не зазначено розряд!
Ми як учасник торгів на закупівлю, на виконання підпункту 9 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надали документ № 29. Гарантійний лист щодо забезпечення об'єкт працівниками відповідної кваліфікації для виконання робіт та№ 28. Довідка щодо посвідчень з охорони праці . В яких зазначили що відповідні кваліфіковані працівники будуть надані. ПРИ УТОЧНЕННІ ЯКІ САМЕ чого не було прописано в підпункті 9 пункті 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже і цей пункт не може бути підставою для відхилення пропозиції ФОП Довгій В.В.
Підстава 6 - • Відповідно до підпункту 12 пункту 1 кваліфікаційних вимог до учасників, що містяться в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає Ліцензію. Дозволи та інші документи на ведення відповідного виду господарської діяльності, шо стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) - у разі, якщо це передбачено законодавством та відповідно до переліку робіт, що зазначені в Додатку 1, чинних на момент подання пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі. Відповідно до Технічного завдання (Додаток 1), предметом закупівлі є - Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100. Роботи на висоті - це роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. N 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б): Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В. відсутня декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт, виконання яких передбачено умовами оголошення. Окрім того, серед переліку робіт, передбачених Технічним завданням Замовника (Додаток 1) наявні наступні: вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів та вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню відноситься вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). В складі пропозиції учасника ФОП Довгій В.В. відсутня ліцензія, видана ДСНС України на право виконання вищезазначених робіт.
На підтвердження дотримання вимоги з дозволу на роботи з підвищеною небезпекою ФОП Довгій В.В. надав у складі тендерної пропозиції документ № 27 Посвідчення з охорони праці, та документ № 28. Довідка щодо посвідчень з охорони праці. Що повністю відповідає чинному законодавству України.
Що стосується відсутності ліцензіі, виданої ДСНС України на право виконання вищезазначених робіт то даної вимоги замовник не висував!!!!!
Отже і цей пункт не може бути підставою для відхилення пропозиції
Звертаємо вашу увагу, на те, що МИ вбачаємо порушення уповноваженою особою, яка прийняла рішення № 36 від 06.10.2021 р. статті 5 ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ Закону України «Про публічні закупівлі» .
Виходячи з наведеного ми ФОП Довгій Василь Васильович учасник закупівлі № UA-2021-09-16-011587-b Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Кічерельської ЗЗСО І-ІІст. Драгівської с/р Хустського р-н, Закарпатської області в с.Кічерели вул..Кічерели 100 (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ОСКАРЖУЄМО дії уповноваженої особи щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів закупівлі.
Наполягаємо на перегляді даного рішення про відхилення пропозиції ФОП Довгій В.В. Адже нами виконані всі вимоги замовника що наведені в оголошенні до даної закупівлі.
Після скасування протокольного рішення, усунуться факти що засвідчують порушення Законодавства України у сфері Публічних закупівель, а саме статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та ряду інших Законів України, Господарського Кодексу України що регулюють сферу публічних закупівель,
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 37.pdf 11.10.2021 18:08
Дата подачі:
07.10.2021 00:57
Вирішення:
На Вашу вимогу зазначаємо наступне, відповідно до частини 11 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Антимонопольним комітетом України було встановлена позиція – «тендерна пропозиції/пропозиція = тендерній документації». Ваша пропозиція, шановний ФОП Довгій Василь Васильович, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно протоколу уповноваженої особи № 36 від 06.10.2021 р., отже, у Замовника відсутні підстави для визначення Вас переможцем спрощеної закупівлі. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, Замовник проводить розгляд пропозицій шляхом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та рівного ставлення до учасників. Визначивши переможцем спрощеної закупівлі пропозицію, що не відповідає умовам оголошення, Замовником буде грубо порушено норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Зазначення в оголошенні вимог на підставі законодавства, що втратило чинністть
Номер:
b671c75ab5e8419194b3c9a60c06b31a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-16-011587-b.b1
Назва:
Зазначення в оголошенні вимог на підставі законодавства, що втратило чинністть
Вимога:
Шановний Замовник! В Оголошенні про про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога наступного змісту: Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його відповідно до вимог Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55. Чинність національного стандарту скасовано з 01 вересня 2021 року на підставі Наказу Українського науково-дослідного
і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості N 144 ( v0144774-20 ) від 01.07.2020.Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
З 01.09.2021 року юрособам потрібно оформляти службові документи саме згідно з ДСТУ 4163:2020, чия дія поширюється на державні органи, органи місцевого самоврядування, установи, підприємства, організації та інших юридичних осіб незалежно від їхнього функціонально– цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Просимо внести відповідні зміни до Оголошення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2021 09:53
Вирішення:
Дякуємо за вимогу , вимога виконана
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так