• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реставрація громадської будівлі Ратуша,пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи)

Завершена

25 180 409.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 902.05 UAH
Період оскарження: 16.09.2021 16:56 - 28.09.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

вимога Замовнику щодо Учасника закупівлі ТОВ ВСЯ УКРАЇНА

Номер: 868e5b34e14d4e9290abb8e3bc452208
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-16-011280-b.a2
Назва: вимога Замовнику щодо Учасника закупівлі ТОВ ВСЯ УКРАЇНА
Вимога:
в складі тендерної пропозиції Учасник- ТОВ ВСЯ УКРАЇНА виклала на майданчик підроблені документи для спотворення результатів закупівлі та з метою ввести в оману Замовника та інших Учасників процедури закупівлі щодо своєї фінансової спроможності та кваліфікаційним вимогами , порушуючи цим добросовісну конкуренцію та закон України"Про державні закупівлі" Тендерному комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани ВИМОГА на тендерну пропозицію Учасника закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40660354) Шановний Замовник! 04 жовтня 2021 року відбувся аукціон з закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи). За результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція була надана Учасником - ТОВ «БК КИЇВРЕСТАВРАЦІЯ» на суму 18 300 000,00 гривень, але його тендерна пропозиція відхилена Замовником згідно чинного законодавства та протоколу № 15 від 06.10.2021 р. . Наступним Учасником за результатами аукціону є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" код ЗКПО 40660354. Просимо Замовника особливо уважно переглянути надані цим Учасником документи у складі тендерної пропозиції, а саме це стосується кваліфікаційним вимогам тендерної документації (щодо підтвердження наявності досвіду роботи аналогічних за предметом закупівлі, та наявності фінансової спроможності Учасника). У складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам Учасник надав фінансову звітність за 2020 рік , яка суперечить вимогам тендерної документації, а саме Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 12 590 204,50 гривень. Згідно розміщеного фінансового звіту за 2020 р. за формою 1-м,2-м учасник показав отриманий дохід у розмірі 17 411,4 тис. грн. та з прибутком 844,9 тис грн та завантажено квитанцію про отримання звітності 13.02.2021 р. до Центру обробки електронних звітів Держстату України з реєстраційним номером звіту: 9004215966. Але надана фінансова звітність не відповідає дійсності, а саме Учасник не передбачив, що з 2020 року фінансова звітність є відкритими даними. публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При перевірці обсягу доходу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" завдяки відкритим реєстрам на сайті https://data.gov.ua; https://opendatabot.ua/ за відкритими даними фінансової звітності Учасника дохід становить 7 411 400 грн, а чистий прибуток 23 200 грн. Також повна фінансова звітність за 2020 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" розміщена за посиланням https://clarity-project.info/edr/40660354/finances?current_year=2020, вся опублікована інформація на цьому сайті розміщена з відкритих державних джерел відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». З наведеними в відкритих реєстрах даними міститься в складі тендерної пропозиції закупівлі іншого Замовника UA-2021-04-01-006603-b фінансова звітність за 2020 рік ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" (додаток № 1 до листа) та завантажено квитанцію про отримання звітності 13.02.2021 р. до Центру обробки електронних звітів Держстату України з реєстраційним номером звіту: 9004215966. За даними цієї фінансової звітності дохід Учасника становить 7 411 400 грн, а чистий прибуток 23 200 грн , що відповідає даним відкритих реєстрів. З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Учасника на закупівлю Реставрація громадської будівлі Ратуша пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи) у складі тендерної пропозиції завантажено фінансову звітність, яка є підробна, та така що не відповідає дійсності фінансової спроможності Учасника закупівлі щодо можливості забезпечити реалізацію Закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Крім того у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" на підтвердження аналогічного досвіду виконання договору на реставрацію пам’ятки архітектури національного значення Учасник розмістив на майданчику копію договору субпідряду № СП-19/07/16 від 19 липня 2016 року на предмет договору «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі головного сервісного центру МВС України, пам’ятки архітектури національного значення за адресою м.Київ, вул.Лук’янівська,62» . В договорі згідно п.2.5. зазначено, що розрахунок проводиться згідно основного договору підряду № 63 від 17.04.2014 року, що суперечить даті договору субпідряду та ставить під сумнів достовірність цих документів про виконання цього аналогічного договору. Крім того згідно Інформаційного зведеного переліку об’єктів культурної спадщини м.Києва розміщеного на сайті Урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/ будівля за адресою м.Київ, вул.Лук’янівська,62 не входить до переліку об’єктів пам’ятки архітектури національного значення та не має присвоєного охоронного номера. Цей аналогічний договір викликає сумніви щодо його справжності та крім того не відповідає умовам тендерної документації, ніяким чином не підтверджує досвід Учасника на реставрацію пам’ятки архітектури національного значення. Також на підтвердження умовам тендерної документації п. 6.4. розділу ІІІ При наявності та для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надати в складі пропозиції оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель та інших пам'яток культури), що є дійсним не менше ніж на строк дії тендерної пропозиції. Учасник виклав у складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 , який не віднесено до предмету закупівлі (діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель та інших пам'яток культури), а також виданий на організацію, яка зазначена Учасником як субпідрядна організація (ТОВ Будівельна компанія ЛЮКСБУДКВАРТАЛ), яка буде залучатись до виконання робіт в обсязі меньше 20% від вартості договору про закупівлю. Тим самим учасник порушив вимоги тендерної документації не завантажив на майданчик сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий на Учасника. На вимогу тендерної документації учасником у складі тендерних пропозицій необхідно підтвердити наявність діючої ліцензії з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів: 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3. У складі своєї тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" завантажив скан копію ліцензія №7-Л від 15 лютого 2017 року з переліком видів робіт в якому серед усіх міститься вид робіт з кодом 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3. З наведених в відкритих реєстрах даними міститься в складі тендерної пропозиції закупівлі іншого Замовника UA-2021-04-01-006603-b цим Учасником (ТОВ «БК Вся Україна») була викладено ліцензія №7-Л від 15 лютого 2017 року з переліком видів робіт завірену підписом керівника та печаткою (додаток № 2 до цієї вимоги) . Коди та види робіт зазначені в цьому переліку до ліцензії суттєво відрізняються від наданого переліку поточної Закупівлі , та не містить в своєму складі код та вид робіт 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3 . Нашим Товариством, як Учасником закупівлі здійснена перевірка інформації щодо ліцензіата та зазначеної ліцензії на сайті ДАБІ (https://dabi.gov.ua/reyestr-perelikiv-vydiv-robit-do-vydanyh-litsenzij/) у розділі 13 "Реєстр виданих ліцензій". Здійснити перевірку відповідності переліку видів робіт із даними розділу "Реєстр переліків видів робіт до виданих ліцензій" на сайті ДАБІ не є можливим, оскільки у вказаному розділі міститься інформація щодо переліків видів робіт до ліцензій, виданих у період з 01.01.2020 р. , з цього приводу наше Товариство звернулись за підтвердженням переліку ліцензії №7-Л від 15 лютого 2017 року ТОВ «БК Вся Україна» до компетентних державних органів (на даний момент очікуємо офіційної відповіді). Просимо Замовника врахувати вищезазначену інформацію при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" , яку можливо перевірити з різних відкритих державних джерел. Учасник свідомо розмістив у складі своєї тендерної пропозиції підробні документи , тим самим порушуючи правилам добросовісної конкуренції між всіма Учасниками закупівлі та спотворює можливі результати закупівлі шляхом надання недостовірної інформації для участі в закупівлі. Просимо звернути увагу, що тендерною документацією розділом ІІІ п.5 передбачено , за надання завідомо недостовірної інформації Учасника їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до чинного кримінального кодексу України.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: за власним бажанням
Дата скасування: 07.10.2021 10:35
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 93182e22d0874c61b6b8c9806b9a9e17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-16-011280-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ», Таблиця 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», ч.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» - Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що ситуація, яка сталася у світі у зв’язку із поширенням коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 та неодноразовим введенням вимушеного продовженого карантину у 2020 році призвела до значних економічних трат та негативних наслідків для бізнесу, у тому числі значного падіння прибутку та обсягу річного доходу підприємств. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації: до Додатку 3 Таблиці 1 ч. 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме - «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.», тому що вказана Вами вимога встановлення критерію по фінансовому показнику за 2020 рік порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до штучного зменшення кола осіб потенційних учасників та унеможливлює досягнення зазначеної вище мети Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення ЗАМОВНИКОМ щодо вимоги УЧАСНИКА. Вимоги тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки Учасника, його можливостей забезпечити реалізацію Закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що державні кошти, витрачені на Закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності Учасника. Саме для забезпечення цієї мети в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також , частина 3 статті 16 Закону встановлює Замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Зважуючи на ситуацію, яка склалася у світі у зв’язку із поширенням короновірусної інфекції SARS-CoV-2, Замовник у частині встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Також варто зазначити, що згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності». Встановлюючи вимоги в тендерній документації, Замовник зважив на конкретні два обмеження(ч. 3 ст. 16 Закону), а саме: 1. дохід має бути визначений за рік; 2. дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи викладене, встановивши наведені умови тендерної документації, Замовник не порушив вимоги Закону, у зв’язку з чим відхиляє Вимогу. Документи відповіді: Протокол №14 тендерного комітету від 21.09.2021р.
Статус вимоги: Відхилено