• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Страхування майна - добровільне страхування автотранспортних засобів (КАСКО)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додаток до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».

Завершена

98 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2021 16:04 - 22.09.2021 11:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 73b291671fcd4c3b816df8fac8baac9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-16-010044-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Згідно вимог, встановлених Замовником у п. 15 Розділ 3 (Документи на підтвердження відповідності пропозиції та/або Учасника вимогам до предмета закупівлі) Частини 1 Вимоги до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження фінансової спроможності, показники за якими мають відповідати наступним значенням: - наявність гарантійного фонду у сумі не менше 100 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р. - наявність страхових резервів у сумі не менше 1 000 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р. - наявність Активів страховика у сумі не менше 1 000 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р. Вважаємо дані вимоги Замовника дискримінаційними з огляду на наступне. Відносини у сфері страхування в Україні регулюються, зокрема, Законом України «Про страхування» та Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг в Україні». Вищезазначеними законами не встановлено мінімальних чи максимальних значень фінансових показників, що мають бути дотримані страховиками для провадження страхової діяльності. Головним умовам, яким має відповідати страховик є умови забезпечення платоспроможності страховиків а також вимоги до формування страхових резервів, що врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». В зазначених статтях, як і в інших нормах чинного законодавства України, що регулюють страхову діяльність в Україні, відсутні норми щодо встановлення чи обмеження розмірів фінансових показників. Відповідно до п. 55 «Положення про визначення умов провадження діяльності з надання фінансових послуг, здійснення яких потребує відповідної ліцензії (ліцензійних умов)» затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 27 від 30.03.2021 р. вартість чистих активів страховика, утвореного у формі акціонерного товариства або товариства з додатковою відповідальністю, після закінчення другого та кожного наступного фінансового року з дати внесення інформації про страховика до Державного реєстру фінансових установ має бути не меншою зареєстрованого розміру статутного капіталу страховика. Тобто розмір активів страховика залежить від розміру статтутного капіталу. Обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності страховика встановлюються в Положенні про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженому Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг № 850 від 07.06.20218 р. (надалі – Розпорядження № 850) Пунктом 7 Розпорядження № 850 встановлено, що страхові резерви - величина, яка визначає грошову оцінку зобов’язань страховика за договорами страхування (перестрахування), розрахована відповідно до вимог законодавства з метою забезпечення майбутніх страхових виплат залежно від видів страхування. Порядок формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя, (технічних резервів) встановлюється Методикою формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя затвердженою Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 р. № 3104 (надалі – Методика). Отже, страхові резерви формуються страховиком у відповідності з Методикою, за результатами укладання кожного договору страхування, і їх обсяг залежить від суми страхового платежу, що його було сплачено страхувальником. Стосовно наявності певних показників гарантійного фонду. Згідно з частиною 3 статті 30 Закону України «Про страхування» до гарантійного фонду страховика належить додатковий та резервний капітал, а також сума нерозподіленого прибутку. Законом не визначається обов’язковий розмір гарантійного фонду страховика, або його мінімальний поріг. Тобто, наявність у Балансі (Звіті про фінансовий стан) страховика окремих показників додаткового капіталу, резервного капіталу, нерозподіленого прибутку або одночасна наявність всіх показників разом, означає виконання страховиком вимог, встановлених частиною 3 статті 30 Закону України «Про страхування» Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі від 16.09.2021 № 52.1-02-296 (Редакція 01) вид предмета закупівлі: Послуги, зокрема, до Частини 1 Вимоги до предмета закупівлі, шляхом видалення зазначених вище дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Замовник при проведенні спрощених закупівель керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом встановлено право Замовника самостійно визначати документальне підтвердження вимог до Учасників закупівель. Встановлення визначених вимог щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю у оголошені № UA-2021-09-16-010044-b, обумовлене необхідністю об`єктивного підтвердження надійності, стабільності та фінансової спроможності учасників надати необхідні послуги страхування після укладення договору про закупівлю, яка підтверджується фінансовою звітністю, тому немає дискримінаційного характеру та спрямовані на убезпечення замовника від виникнення можливих несприятливих наслідків, пов`язаних із неможливістю виконання учасником (переможцем) зобов`язань за договором, що в подальшому може призвести до претензійно-позовної роботи, і як наслідок додаткових витрат Замовника. Відповідно до інформації спеціалізованих інтернет-ресурсів, яка розмішена у вільному доступі, на ринку страхових послуг України зазначеним критеріям відповідають показники низки компаній. Зокрема, за показником «наявність гарантійного фонду у сумі не менше 100 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р» - 19 страхових компаній України; за показником «наявність страхових резервів у сумі не менше 1 000 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р» - 6 страхових компаній України; за показником «наявність Активів страховика у сумі не менше 1 000 000 тис. грн. станом на 31.12.2020р. та 31.03.2020р.» - 9 страхових компаній, тобто конкуренція присутня, тому дотримано принципи здійснення закупівель. В контексті того, що за показниками фінансової звітності більше двох страхових компаній України можуть взяти участь в процедурі закупівлі, заслуговує на увагу правова позиція Верховного Суду, викладена в постанові від 17.03.2020 у справі №640/20251/18, відповідно до якої, зазначається, що наявність двох і більше виробників певної продукції є доказом відсутності дискримінації. Враховуючи вищевикладене, вимоги, встановлених Замовником у пункті 15 РОЗДІЛУ ІІІ ЧАСТИНИ І ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі від16.09.2021 № 52.1-02/296 (далі – ОГОЛОШЕННЯ) не є такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників закупівлі, а направлені на забезпечення інтересів ДП МА «БОРИСПІЛЬ» під час проведення вказаної закупівлі та дії договору. Замовник здійснює закупівлю з дотриманням принципів, що передбачені статтею 5 Закону, та не вважає за необхідне вносити зміни до закупівлі. Окрім цього, вважаємо, що умови ОГОЛОШЕННЯ не порушують прав чи законних інтересів Учасника та Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати вимоги ОГОЛОШЕННЯ.
Статус вимоги: Відхилено