Ручне прибирання і очищення території у Інгульському районі м. Миколаєва
Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з п. 2 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатком 5 до тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1.) прибирання випадкового сміття; підмітання території, очищення території від бруду – ДК 2015 (90610000-6) – послуги з прибирання та підмітання вулиць; 2.) посипання протипожежними матеріалами, в т.ч. вартість цих матеріалів; очищення від снігу – ДК 2015 (90620000-9) – послуги з прибирання снігу; 3.) очистка ємностей для збору сміття, об’ємом 200л – ДК 2015 (90918000-5) – послуги з очищення урн для сміття.
Торги відмінено
2 794 250.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 942.50 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:18.11.2021 13:17
Дата розгляду скарги:29.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:22.11.2021 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:02.12.2021 12:48
Дата виконання рішення Замовником:29.12.2021 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради було виконано рішення від 29.11.2021 № 26596-р/пк-пз та скасовано протокол засідання тендерного комітету адміністрації від 09.11.2021 про визначення ФОП Стерпула Олександра Григоровича переможцем за даною процедурою закупівлі
Автор:ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Бондаренко Олександр Анатолійович +380512591271 centralnij_1@meta.ua
resolved
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення (дії) Замовника
Номер:5ace7ab440864f3e83891b62e9d53180
Пов'язана кваліфікація:ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, UA-EDR 34889374
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-16-000649-a.a2
Назва:Скарга на рішення (дії) Замовника
Скарга:
ТОВ "Центральний 1" не погоджується з рішеннями (діями) Замовника.
Дата прийняття скарги до розгляду:21.10.2021 08:36
Дата розгляду скарги:02.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:22.10.2021 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:05.11.2021 10:38
Дата виконання рішення Замовником:08.11.2021 09:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:рішення № 24763-р/пк-пз від 02.11.2021 виконано, скасовано протокол засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради від 11.10.2021 про визначення фізичної особи-підприємця Стерпула Олександра Григоровича переможцем процедури закупівлі – «Ручне прибирання і очищення території у Інгульському районі м. Миколаєва», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-09-16-000649.
Автор:ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Бондаренко Олександр Анатолійович +380512591271 centralnij_1@meta.ua
У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16 Закону, а саме: пункт 2: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору - скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути вказані наступні види послуг (робіт):
- прибирання випадкового сміття;
- підмітання територій;
- очищення територій від бруду;
- посипання протиожеледними матеріалами;
- очищення від снігу;
- очистка ємностей для збору смітті, об’ємом 200 л.»
Ця вимога Замовника щодо наявності в тексті аналогічного договору конкретного вичерпного переліку вищевказаних послуг є явно дискримінаційною, такою, що грубо порушує принципи здійснення закупівель, зазначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (частина 4 цієї статті «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»).
На недопустимість подібних за характером вимог у тендерній документації неодноразово наголошувалося Антимонопольним комітетом України в рішеннях: № 22599-р/пк-пз від 07.12.2020, № 22782-р/пк-пз від 09.12.2020, № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017.
Таким чином, дії тендерного комітету щодо встановлення цієї незаконної вимоги є упередженими стосовно широкого кола потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів з прибирання території.
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу, а саме: вищевказаний перелік видів послуг, які повинні бути в аналогічному договорі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.09.2021 10:44
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень під час проведення тендеру, Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону, Замовником було передбачено у тому числі і такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, у Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16 Закону, а саме: пункт 2: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору - скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути вказані наступні види послуг (робіт):
- прибирання випадкового сміття;
- підмітання територій;
- очищення територій від бруду;
- посипання протиожеледними матеріалами;
- очищення від снігу;
- очистка ємностей для збору сміття, об’ємом 200 л.».
Замовником вимагається саме такий перелік послуг у аналогічному договорі, у зв’язку з тим, що аналогічний перелік послуг міститься у проєкті договору, що міститься у додатку 1 до тендерної документації, які учасник-переможець закупівлі повинен буде надавати у рамках предмету закупівлі, а вимагаючи надання аналогічного договору з таким переліком послуг замовник перевіряє спроможність учасника надавати послуги за предметом закупівлі.
Слід звернути увагу, що будь-який учасник має право надати підтвердження відповідного досвіду не обов’язково єдиним документом, а можливо різними (кількома) документами. Головна суть і мета - це підтвердити досвіду надання послу всіх складових предмета закупівлі номер UA-2021-09-16-000649-а, і не обов’язково це робити одним документом.
Окремо звертаємо увагу, що проаналізувавши рішення АМКУ на які посилається суб’єкт, що подає вимогу, слід зазначити, що вказані рішення не стосуються ситуації, яка описується у вимозі в рамках закупівлі номер UA-2021-09-16-000649-a, адже Замовник у своїй документації не встановлював дискримінаційних критеріїв у розумінні вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак і не допустив порушень вимог статті 5 вказаного Закону.
За таких обставин, Замовник вважає, що підстав для задовленння вимоги, немає.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:02.10.2021 10:03