-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення (мийні засоби)
Інформація міститься у Тендерній Документації
Завершена
882 064.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2017 17:20 - 21.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визначення переможця, повторний розгляд тендерної пропозиції
Номер:
3aca8aa0da5645b9970af30b760aef9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001935-b.a4
Назва:
Скасування рішення про визначення переможця, повторний розгляд тендерної пропозиції
Вимога:
Вважаю, що Замовник прийняв незаконні рішення про визначення ФОП Корольової Анжели Василівни переможцем торгів та рішення про намір укласти з нею договір, порушив вимоги тендерного законодавства щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції та поставив під сумнів дотримання ним аналогічного принципу закупівлі. У зв’язку із наведеним,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти Луцької міської ради від 04.09.2017 року (протокол №1 від 04 вересня 2017 року) про визначення ФОП Корольової Анжели Василівни переможцем та прийняття рішення про намір укласти з нею договір.
2. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ФОП Корольової Анжели Василівни на відповідність вимогам тендерної документації.
Детально в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 11.09.2017 12:47
Дата подачі:
11.09.2017 12:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу SHA1: bc0bdaec895dcf189f549cd2145ae3e9267d92f8) від 11-09-17, 12:47:15
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2017 17:31
Підтвердження вирішення:
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем торгів - переможець.
відповідно до п.5 розділу ІІІ накладання ЕЦП передбачено на документи,що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону. А технічний опис надається у довільній формі. Виходячи з вищевикладеного, оцінка та розгляд пропозицій учасників відбувається з дотриманням норм чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику!!!!!ПЛАНУЄТЬСЯ ЗЛОЧИН!!!!
Номер:
99942e8279834781a3f3769bf0fbded1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001935-b.a6
Назва:
Вимога Замовнику!!!!!ПЛАНУЄТЬСЯ ЗЛОЧИН!!!!
Вимога:
ЗНОВУ ТАКИ НАГОЛОШУЄМО ЩО ПЛАНУЄТЬСЯ ЗЛОЧИН ПРИ УКЛАДАННІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ЩО ПРИЗВЕДЕТИ ДО ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ НА 71 000,00 грн
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2017 13:59
Вирішення:
Відповідь на вимогу 99942e8279834781a3f3769bf0fbded1 від 11-09-17, 13:59:24
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2017 17:22
Підтвердження вирішення:
Нами як Замовником, з урахуванням принципів Закону України «Про Публічні закупівлі» у п. 1 розділі 5 тендерної документації зазначено: «Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ)» та всі витрати пов’язані зі сплатою усіх обов’язкових платежів передбачених чинним законодавством для даної сфери.
Отже відповідальність за сплату платежів та зборів покладена на учасників закупівель.
У зв’язку з відсутністю чіткого законодавчого регулювання та функціоналу встановлення ціни на веб – порталі уповноваженого органу, оскільки зазначення ціни без ПДВ може розцінюватись, як дискримінаційна умова, що призведе до порушення принципів Закону України «Про Публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного, оцінка та розгляд пропозицій учасників відбувається з дотриманням норм чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
Планується порушення при укладанні договору про закупівлю!!!!!!!
Номер:
6c95e9c7542c4528b2f35a8fbe121028
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001935-b.a3
Назва:
Планується порушення при укладанні договору про закупівлю!!!!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи те, що Ви не збираєтесь реагувати на нашу вимогу, а тим паче не збираєтесь анулювати рішення про обрання переможцем ФОП Корольової, ПОПЕРЕДЖАЄМО ВАС , що в результаті Ваших свідомих дій відбудеться порушення частини 4 Статті 36 Закону. І на підтвердження цього наступні факти: у відповідності до частини 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару).Згідно оголошення про проведення закупівлі переможцем обрано ФОП Корольову з ціною 424 000,00 грн з ПДВ як зазначено в оголошені. Таким чином договір про закупівлю повинен бути укладений на суму 424000,00 грн з ПДВ або якщо учасник не платник ПДВ мінус 20% (відповідні роз'яснення містяться на сайті Мінекономіки) тобто у відповідності до оголошення про переможця ФОП Корольової з ПДВ, договір повинен бути укладений на суму 353 333,33 грн без ПДВ, враховуючи те що ФОП не платник ПДВ.Якщо Ви не приймете цю інформацію до уваги і підпишите договір з неплатником ПДВ на суму 424 000 ,00 що буде на 71 000, 00 грн відрізнятися від кінцевої пропозиції за результатами аукціону. Ми вимушені будемо повідомити уповноважені органи, що здійснюють контроль за використанням державних коштів у сфері публічних закупівель , щоб службові особи замовника які здійснили таке порушення та нанесли збитки державі понесли за це відповідальність та до них було вжити необхідних заходів у вигляді накладання штрафу 71000,00грн на суму збитків державі та додатково адміністративний штраф. Ми це беремо під свій особистий контроль. Уважно слідкуємо за сумою на яку буде укладено договір. І це повинна бути сумма 353 333,00 грн без ПДВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 19:42
Вирішення:
Відповідь на вимоги в ЦБД від 07-09-17, 19:42:29 рішення замовника (ФОП Корольова Анжела Василівна ,424000 UAH)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2017 12:03
Підтвердження вирішення:
Нами як Замовником, з урахуванням принципів Закону України «Про Публічні закупівлі» у п. 1 розділі 5 тендерної документації зазначено: «Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ)» та всі витрати пов’язані зі сплатою усіх обов’язкових платежів передбачених чинним законодавством для даної сфери.
Отже відповідальність за сплату платежів та зборів покладена на учасників закупівель.
У зв’язку з відсутністю чіткого законодавчого регулювання та функціоналу встановлення ціни на веб – порталі уповноваженого органу, оскільки зазначення ціни без ПДВ може розцінюватись, як дискримінаційна умова, що призведе до порушення принципів Закону України «Про Публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного, оцінка та розгляд пропозицій учасників відбувається з дотриманням норм чинного законодавства.
Окрім цього інформуємо, що за наклеп чинним законодавством України передбачено відповідальність.
Вимога
Є відповідь
Увага!!!!! Зловживання тендерним комітетом!!!! ПЕреможцем обрано учасника пропозиція якого не відповідала умовам документації Замовника!!!!
Номер:
63bb0b0c4fc544d9bd1a0b4d6ec01a2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001935-b.a2
Назва:
Увага!!!!! Зловживання тендерним комітетом!!!! ПЕреможцем обрано учасника пропозиція якого не відповідала умовам документації Замовника!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику, складається враження, що Ви разом з ФОП Корольовую видумали таку схему подачі пропозицій щоб добре заробити на цій закупівлі. Згідно оголошення Ваша закупівля зазначена з ПДВ. ФОП Корольова подала пропозицію без ПДВ. в своїй пропозиції в останній колонці вказала суму з ПДВ. Чим порушила умови закупівлі надавши недостовірні данні на майданчик і повинна була бути відхилена як така що не відповідає умовам документації. Вимагаємо відхилити рішення про визнання переможцем ФОП корольова
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 18:00
Вирішення:
Відповідь на вимоги в ЦБД від 07-09-17, 18:00:5 рішення замовника (ФОП Корольова Анжела Василівна ,424000 UAH)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2017 12:03
Підтвердження вирішення:
Нами як Замовником, з урахуванням принципів Закону України «Про Публічні закупівлі» у п. 1 розділі 5 тендерної документації зазначено: «Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ)» та всі витрати пов’язані зі сплатою усіх обов’язкових платежів передбачених чинним законодавством для даної сфери.
Отже відповідальність за сплату платежів та зборів покладена на учасників закупівель.
У зв’язку з відсутністю чіткого законодавчого регулювання та функціоналу встановлення ціни на веб – порталі уповноваженого органу, оскільки зазначення ціни без ПДВ може розцінюватись, як дискримінаційна умова, що призведе до порушення принципів Закону України «Про Публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного, оцінка та розгляд пропозицій учасників відбувається з дотриманням норм чинного законодавства.
Окрім цього інформуємо, що за наклеп чинним законодавством України передбачено відповідальність.
Вимога
Вирішена
Вимога на виправлення тендерної документації
Номер:
7e4522b0b1414b2fb74c835f18927f6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001935-b.b1
Назва:
Вимога на виправлення тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Розділ 6.2.1 (b) містить можливість надання супроводжувальної документації з сполучником «або», що визначає протиставлення. Протиставлення законним методам оцінки відповідності – протизаконно! Неприпустимо протиставити лист від Держспоживслужби, та інших перелічених Вами документів Висновку санітарно епідеміологічної служби України, професійна діяльності якої полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства (Стаття1 ЗУ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя). Вимагаємо видалити вимоги що суперечать установленому законодавством порядку та викласти в наступній редакції : «Розділ 6.2.1 (b) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2017 20:14
Вирішення:
Відповідь на вимогу що внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2017 10:16
Підтвердження вирішення:
внесено зміни до тендерної документації