-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі в комунальному навчальному закладі "Модрицький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Трускавецької міської ради Дрогобицького району Львівської області"
Завершена
1 499 793.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 498.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 498.97 UAH
Період оскарження:
16.09.2021 09:30 - 22.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможцем ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Номер:
db4d98c9d8374e57a6d34b4ca7dd5387
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-16-000495-c.b2
Назва:
Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможцем ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Вимога:
Учасник ПП "СЧН ЖИТЛО-БУД" не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем торгів ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" з наступних підстав:
1. Відповідно до п.1 Додатку 1 Документації наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:- оригіналом або скан-копією договору, інформація по якому відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
В складі пропозиції учасник надає дані про виконаний договір на реконструкцію з добудовою Верхньосиньовидненської загальноосвітньої школи I-III ступенів Сколівської районної ради Львівської області смт. В. Синьовидне вул. Грушевського №13 (коригування) та надає копію такого договору. Однак при детальному вивченні цього договору в системі електронних закупівель за ідентифікатором UA-2019-06-03-001373-b нами встановлено, що окрім самого договору, Підрядником та Замовником було укладено 4 додаткові угоди до цього договору. які згідно їх змісту є невід'ємними частинами основного договору. Зазначені додаткові угоди не були подані учасником у складі пропозиції, що означає, що аналогічний договір поданий не в повному обсязі, що суперечить вимогам Документації. Проте Замовник не звернув увагу на зазначену підставу відхилення учасника.
2. Відповідно до Додатку 2 до Документації під час періоду подання пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, погодити акт з Замовником. Також необхідно надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі пропозиції з підписом учасника закупівлі та підписом Замовника. Період подання пропозиції тривав з 00:00 год 22.09.2021р. до 18:00 год 29.09.2021р. та чітко встановлював для учасника часові рамки складення відповідного акту обстеження згідно з вимогами Документації. Поданий у складі пропозиції учаасника-переможця акт обстеження не містить дати складення та не дає можливості встановити в якому місяці, році він був складений і чи були при цьому дотримані встановлені Замовником часові рамки складення, обмежені періодом подання пропозицій. А отже з даних підстав пропозиція учасника не відповідала вимогам Доккументації.
3. У складі пропозиції учасника-переможця подана декларація відповідності МТБ, зареєстрована ГУ Держпраці у Львівській області 20.09.2018р. на виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, які по суті є складовими технічного завдання по даному тендері. У зазначеній декларації містяться відомості про директора підприємства, голову комісії з ОП Голодянку Т.М., яка згідно з інших поданих учасником документів була звільнена із займаної посади 04.06.2019р. Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Всупереч цим вимогам ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" не подало оновлену декларацію, а отже станом на сьогодні не має права на виконання висотних та верхолазних робіт, які в даному випадку є частиною предмету закупівлі. Зазначене є підставою для відхилення.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення замовника від 08.10.2021р. про визначення переможцем ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2021 21:28
Вирішення:
Замовник не погоджується з вимогою ПП “СЧН ЖИТЛОБУД”, враховуючи вищенаведене.
1. Скаржник зазначає: “Відповідно до п.3. Додатку 1 тендерної документації вимагається наявність в Учасника досвід виконання аналогічних договорів, що документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договорів*
Взірець:
Назва організації із якою укладено договір
Адреса замовника та контактний телефон
Предмет договору
Сума
договору та
сума**
виконання договору
Дата укладення та строк дії договору
*Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори з капітального ремонту/ реконструкції покрівлі за 2019-2020рр.
На підтвердження даної інформації учасник має надати не менше двох аналогічних договорів, які вже виконані. Вартість виконаних робіт кожного аналогічного договору має становить не менше 500,0 тис. грн.
Учасник може подавати копію аналогічного Договору, який вже виконаний, (якщо в умовах Договору зазначені додатки до нього, то вони мають надаватись разом з Договором). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- оригіналом або скан-копією договору, інформація по якому відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- оригіналом або скан-копією підписаної контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)та актами приймання виконаних робіт (КБ-2).
Так, Учасник ПП “Комфорт-Сколе” надає в складі своєї пропозиції Договір №25 від 19 липня 2019 року, що укладений між відділом освіти Сколівської РДА та ПП “Комфорт-Сколе”. В умовах договору, а саме в п 12.1 Розділу 12 “Додатки до договору” визначено що, невід’ємною частиною договору є:
Додаток 1. Договірна ціна;
Додаток 2. Графік виконання робіт.
Дані документи містяться у складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” у документі “аналогічний Верхнє.pdf”. Умовами тендерної документації не визначено обов’язкове подання додатків до Договору, що укладалися пізніше. Якщо би Замовник вимагав надання додаткових угод, то зазначив би про це в документації. Ваша вимога щодо цього питання не підлягає задоволенню.
2. Скаржник зазначає: “Відповідно до Додатку 2 до Документації під час періоду подання пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, погодити акт з Замовником. Також необхідно надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі пропозиції з підписом учасника закупівлі та підписом Замовника. Період подання пропозиції тривав з 00:00 год 22.09.2021р. до 18:00 год 29.09.2021р. та чітко встановлював для учасника часові рамки складення відповідного акту обстеження згідно з вимогами Документації. Поданий у складі пропозиції учаасника-переможця акт обстеження не містить дати складення та не дає можливості встановити в якому місяці, році він був складений і чи були при цьому дотримані встановлені Замовником часові рамки складення, обмежені періодом подання пропозицій. А отже з даних підстав пропозиція учасника не відповідала вимогам Документації.”
Відповідно до Додатку 2 “Технічні вимови” під час періоду подання пропозиції Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження, погодити акт з Замовником, також необхідно надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі пропозиції з підписом Учасника закупівлі та підписом Замовника.” Жодних вимог щодо вихідного номеру такого документу, дати його складання в тендерній документації, не міститься. Даний документ складається в довільній формі на розсуд Учасника. У складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” міститься документ “Акт обстеження.pdf”. В даному документі є підпис представника Замовника та підпис представника Учасника ПП “Комфорт-Сколе”. Це повністю відповідає вимогам, що установлені Тендерною документацією. Дана вимога не підлягає задоволенню.
3. Скаржник зазначає: “У складі пропозиції учасника-переможця подана декларація відповідності МТБ, зареєстрована ГУ Держпраці у Львівській області 20.09.2018р. на виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, які по суті є складовими технічного завдання по даному тендері. У зазначеній декларації містяться відомості про директора підприємства, голову комісії з ОП Голодянку Т.М., яка згідно з інших поданих учасником документів була звільнена із займаної посади 04.06.2019р. Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Всупереч цим вимогам ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" не подало оновлену декларацію, а отже станом на сьогодні не має права на виконання висотних та верхолазних робіт, які в даному випадку є частиною предмету закупівлі. Зазначене є підставою для відхилення.”
Додатком 2 Тендерної документації вимагається: “копії дозвільних документів на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. У разі, якщо техніка, машини, механізми не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, надається лист-пояснення. Якщо ж техніку (машини, механізми) взято в оренду, лізинг, договір про надання послуг техніки та інше, надаються копії дозвільних документів власника техніки (машин, механізмів)”
У складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” міститься документ “декларація відповідності мтб.pdf”. В даному документі знаходиться декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована Головним Управлінням Держпраці 11.11.2020р. за номером 1154/20, що відповідає вимогам, які установлені тендерною документацією. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у частині робіт, що виконуються на висоті, чи робіт верхолазних, не вимагалося умовами цієї тендерної документації. Щодо цього зазначеного вами питання повідомляємо наступне.
У складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” міститься документ: “декларація відповідності.pdf” в даному документі є декларація відповідності матеріально-технічої бази вимогам законодавства з охорони праці, що підписала та склала директорка Голодянка Тетяна Миколаївна. Дана декларація зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання в територіальному органі Держпраці 25 вересня 2018 року за номером 513/18. Дана декларація не є скасована та дійсна. Скаржник зазначає, посилаючись на п.21 “Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки”, що затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 року № 11/07. П.21 зазначеного документу: “У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом 7-ми робочих днів з дня настання таких змін. Або в разі виявлення помилки. Скаржник неправильно тлумачить цю вимогу Законодавства. Дана вимога Законодавства не стосується зміни директора, зміни адреси, зміни назви підприємств. Не є підставою на переоформлення документа дозвільного характеру. Це передбачено ч.8 ст. 4-1 Закону України “Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності”. Документ дозвільного характеру (декларація матеріально-технічної бази) видається на підприємство на підставі добровільного аудиту з охорони праці та діє в часі незалежно від зміни посадових осіб підприємства. Вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.10.2021 13:54
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про неправномірну дискваліфікацію
Номер:
b8ffaa53df784786951078e70d49111a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-16-000495-c.b1
Назва:
Вимога про неправномірну дискваліфікацію
Вимога:
Учасник торгiв ПП "Комфорт Сколе" не погоджується iз протоколом дисквалiфiкації, що опублiкований вiд 07.10.2021року о 16:39 год. з наступних підстав.
1.Замовник Відділ освіти Трускавеьцкої міської ради зазначає, що: «пропозиція Учасника ПП “Комфорт-Сколе”, що за результатами аукціону визнана в оголошенні про проведення закупівлі визнана електронною системою найбільш економічно вигідною не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення закупівлі: UA-2021-09-16-000495-c. Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі в комунальному навчальному закладі "Модрицький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Трускавецької міської ради Дрогобицького району Львівської області". Згідно з проведеного розгляду тендерної пропозиції ПП “Комфорт-Сколе” було встановленно наступне.
У відповідності до Додатку 1(Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Оголошення про проведення спрощенної закупівлі, Замовником було визначенно, що кожен Учасник у складі свої пропозиції повинен накласти кваліфікований електронний підпис(КЕП на захищенному носієві) окремо на файл пропозиція. ПП “Комфорт-Сколе” дану вимогу тендерної документації спрощенної закупівлі не виконало, на pdf файл пропозиція (додаток 3) не накладенно квліфікований електронний підпис( КЕП на захищенному носієві).»
Відповідно до рішення №11769-р/пк-пз від 15.06.2020р. ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СЕФРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, зазначаємо, що: «відповідно до частини 3 статті 13 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України” Про електронні документи та електронний документообіг” та “ Про електронні довірчі послуги”, а саме шляхом завантаження документів Пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису ( КЕП ) особи Уповноваженної на підписання Пропозиції(окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП Учасник може скористатися електронним цифровим підписом(ЕЦП) та відповідним посиленним сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були виданні відповідно до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис”, 06.11.2018р. включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленного сертифіката відкритого ключа не завершився.
Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Згідно частини 1 статті 5 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”: електронний документ - це документ інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до частини 1 статті 6 цього Закону, для індентифікації автора може використовуватися електронний підпис. Частиною 2 цієї статті передбаченно, що накладенням електроного підпису завершується створення електронного документа. Частиною 1 статті 26 визначенно, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки ( у разі їх встановлення замовником ), інформація про учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації»
Таким чином Законодавством не передбаченно накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на окремий документ, якщо він не є електронним документом.
У складі Пропозиції ПП “Комфорт-Сколе” міститься файл “sign.p7s”, що є електронним підписом, який накладенний на пропозицію учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цілому.
За результатами перевірки вказанного файла на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановленне наступне:
«ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
Дата та час: 18:53:36 07.10.2021
Назва файлу з підписом: sign.p7s
Розмір файлу з підписом: 126.3 КБ
Назва файлу без підпису: sign
Розмір файлу без підпису: 91.6 КБ
Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних
підтверджено
Підписувач: ПЕНАР Андрій Олександрович
П.І.Б.: ПЕНАР Андрій Олександрович
РНОКПП: 3026204698
Організація (установа): КОМФОРТ-СКОЛЕ
Код ЄДРПОУ: 41425076
Посада: ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17:51:56
29.09.2021
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 6A94600700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337)
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Кваліфікований
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований»
Відповідно до умов пунтку 7.6. оголошення про проведення спрощенної закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію у разі:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
В жодному з цих пунктів не визначено, що у разі не підписання файлу “пропозиція”, що не є електронним документом, пропозиція учасника буде дискваліфікована. Також, зазначаємо, що підписання чи не підписання файлу “пропозиція” кваліфікованим електронним підписом(КЕП) жодним чином не впливає на склад та зміст тендерної пропозиції учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цілому.
Враховуючи вищенаведенне, та те, що пропозиція підписана КЕП в цілому вважаємо дискваліфікацію учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цій частині неправомірною.
2.Замовник Відділ освіти Трускавеьцкої міської ради зазначає, що: «У вказанному додатку 1 Оголошення про проведення спрощенної закупівлі, Замовником визначенно, кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підвтерджується документом встановленного законодавством взірця (сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, не раніше як за 3 роки до кінцевого терміну подання пропозиції. Однак, у відповідності до поданих pdf файлів ПП “Комфорт-Сколе”, вбачається що згідно наказу №19-К від 07.12.2020р. про прийняття на роботу за сумісництвом - Штойка Володимира Мирославовича прийнято на посаду інженера з охорони праці за сумісництвом. Учасником не поданно документів встановленного Законодавством взірця (сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці Штойка В.М.» З
З приводу вищенаведенного учасник ПП “Комфорт-Сколе” зазначає наступне: згідно наказу №19-К від 07.12.2020р. визначенно, що Штойко В.М. прийнятий на посаду інженера з охорони праці, однак даним наказом не передбаченно що Штойко В.М. буде відповідати за охорону праці на всіх об’єктах учасника ПП “Комфорт-Сколе”. Також за охорону праці можуть відповідати і інші посадові особи ПП “Комфорт-Сколе”, що пройшли навчання, та мають посвідчення та протоколи/витяги з протоколу комісії з перевірки знань. Так директор - Пенар Андрій Олександрович пройшов навчання з охорони праці, та має посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань. Сканованна копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевріки знань міститься у складі пропозиції учасника ПП”Комфорт-Сколе”, за назвою файл “ОП Пенар.pdf”. Також, покладенні обов’язки по перевірці охорони знань визначенні наказом по підприємстві № 23-К від 24.12.2020р.
Враховуючи вищенаведенне, вважаємо дискваліфікацію учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цій частині неправомірною.
Беручи до уваги вищенаведенні факти просимо скасувати протокол №3 щодо прийняття рішення уповноваженною особою Відділу освіти Трускавецької міської ради(код ЄДРПОУ 02144513) від 07. жовтня 2021 року, що опублікований в електронній системі закупівель о 16:39год. 07.10.2021 року. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з метою захисту своїх прав та правової оцінки діям Замовника, щодо прийняття рішення про дискаліфікацію до суду, Західного офісу Держаудитслужби України та Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign_Validation_Report.pdf 07.10.2021 20:05
- вимога.pdf 07.10.2021 20:05
Дата подачі:
07.10.2021 20:05
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.10.2021 10:31