-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки) ДК 021:2015 30210000-4 "Машини для обробки даних ( апаратна частина)"
Закупівля проводиться на 2021 рік. Категорія: првоохоронні органи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений на українській мові.
Завершена
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2021 17:30 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію учасника
Номер:
6f775afc3f544fa0aeec258bba7b9e55
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-15-012238-b.b2
Назва:
Вимога про дискваліфікацію учасника
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-09-15-012238-b, звертаємо вашу увагу, що пропозиція не відповідає технічним вимогам. Всі невідповідності у вкладеному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Недоліки учасника 2 Систематика.pdf 08.10.2021 17:04
Дата подачі:
08.10.2021 17:04
Вирішення:
Згідно листа - вимоги ТОВ «ЮДІТРЕЙД» в технічному завданні Замовника вимагалося «Не менше ніж 2 порти USB 2,0 та 6 портів USB 3,0, із них не менше ніж 2* USB на передній панелі». Проте, ТОВ СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у своїй тендерній пропозиції пропонує корпус GameMax з блоком живлення 400 W, вказуючи при цьому на попередній панелі корпусу 1х USB 3.0, 2 - USB 2.0, що не відповідає вимогам Замовника»,
Однак, гідно технічного завдання тендерної документації Замовника вимога "Не менше ніж 2 порти USB2.0 та 6 порти USB3.0, із них не менше ніж 2*USB 3.0 на передній панелі" стосується материнської плати, а не корпусу (системного блоку) самого комп’ютера» Учасник аукціону – ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» запропонував модель корпусу згідно технічних характеристик зазначених для корпусу, що чітко відповідає тендерній документації Замовника
Враховуючи наведене, підстав для задоволення вимоги ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 08.10.2021 щодо невідповідності технічним вимогам пропозиції переможця аукціону ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» по закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» до Тендерної документації Змовника, не має.
ВИРІШЕНО :
Відхилити вимогу ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 08.10.2021 щодо невідповідності технічним вимогам пропозиції переможця аукціону ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» по закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» до тендерної документації Змовника, оскільки пропозиція учасника аукціону (ТОВ СИСТКМАТИКА УКРАЇНА») відповідає тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
a7071c0aa28d4023a4e2c44ff1e98acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-15-012238-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2021 22:36
Вирішення:
Шановний учаснику! Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність авторизаційного листа-підтвердження (чи іншого документу) від виробника (-ів) запропонованого Учасником обладнання для даної закупівлі про надання повноважень учаснику, щодо постачання обладнання в необхідній кількості та якості - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що свідчить не лише про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості, а й про можливість поставки товару в належному обсязі. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника, так і від його офіційного представництва на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вказана вимога жодним чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 3 Закону, Замовником визначено зазначені умови. Окрім цього, надання авторизаційного листа мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, не отриманий ним злочинним шляхом, не є фальсифікованим та легально завезений на територію України.
Статус вимоги:
Відхилено