• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по проведенню опору ізоляції та блискавкозахисту

Завершена

449 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 245.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2021 16:53 - 29.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога. Витрати в сумі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів

Номер: 30d0705e1b724fb4b34a34720bd3812e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-002923-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога. Витрати в сумі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів
Вимога:
Умовами тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник-переможець має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Сумма 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів НЕ Є сумою, що стосується предмету закупівлі. Усі витрати, які несе при здійсненні своєї господарської діяльності Замовником даної закупівлі, ніяким чином не стосуються даної закупівлі та відповідно не можуть бути оплачені Учасником. На теперішній час уповноважені особи замовників маю можливість проходити відповідні навчання з метою підготовки та публікації закупівель. Відповідно до ч.7 ст.11 Закону України "про публічні закупівлі" уповноважена особа ПОВИННА МАТИ вищу освіту, як правило юридичну або економічну освіту. Відповідно до ч.8 ст.11 Закону уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в Інтернеті. Уповноважена особа для здійснення своїх функцій, визначених цим Законом, ПІДТВЕРДЖУЄ СВІЙ РІВЕНЬ володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування. Отже, необізнаність уповноваженої особи щодо порядку підготовки та проведення даної процедури закупівлі, яка найняла сторонню організацію з метою "допомогти", ніяким чином не дає право Уповноваженій особі покладати свої витрати на учасників закупівель. Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації умову, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник-переможець має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.15 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від 25 лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від 14 травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду

Довіреність на посадову особу замовника

Номер: 4057717cd30740b484db8a7aabb2d1d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-002923-a.a1
Назва: Довіреність на посадову особу замовника
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, А ТАКОЖ ДОВІРЕНІСТЬ на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа ТА/АБО довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. По-перше, вищезазначена умова викладена у форматі, що призводить до заплутування учасника в частині того, що все ж таки надає учасник в складі пропозиції лист-згоду та довіреність ЧИ лист-згоду та/або довіреність? Просимо роз'яснити. По-друге, ч.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вже УПОВНОВАЖЕНИЙ ТА МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ДОВІРЕНОСТІ. Поясніть, будь ласка, якою нормою закону передбачено, що Учасник повинен надавати права замовникам на представлення інтересів цього Учасника з метою отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. Уже сам вираз "посадова особа замовника, УПОВНОВАЖЕНА здійснювати зв'язок з учасниками" говорить про те, що посадова особа замовника, УПОВНОВАЖЕНА на будь-які дії, з метою виконання своїх обов'язків, в тому числі передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації умову щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції ДОВІРЕНОСТІ на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 5.2.4 пункту 2 розділу V Документації, зокрема, передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Дані уповноваженої особи визначені тендерною документацією. Дані документи учасник подає саме у складі своєї пропозиції. У разі не погодження з умовами ТД, Ви маєте право звернутися до органу оскарження.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2021 18:03