• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«створення умов для надання високоякісних освітніх послуг через реалізацію проекту "Капітальний ремонт фасадів (утеплення) Судилківської загальноосвітньої школи I - III ступеня Судилківської сільської ради Шепетівського району" в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015)

Завершена

3 340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 400.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2017 16:56 - 13.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо надання роз'яснень та дискваліфікації учасника

Номер: be28a863b6bb430ebf5e4a92f31f0fb2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-01-000442-a.c1
Назва: щодо надання роз'яснень та дискваліфікації учасника
Вимога:
Згідно з частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Альп-Пром» звертається до членів тендерного комітету з проханням роз’яснення причин визнання переможцем у процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2017-08-01-000442-a) «створення умов для надання високоякісних освітніх послуг через реалізацію проекту "Капітальний ремонт фасадів (утеплення) Судилківської загальноосвітньої школи I - III ступеня Судилківської сільської ради Шепетівського району" в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015)» ПП «МВМ-13», оскільки вважає, що тендерна пропозиція ПП «МВМ-13» (ЄДРПОУ 14149378) не відповідає умовам закупівлі виходячи з наступного: Учасник ПП «МВМ-13», ЄДРПОУ 14149378 не надав дозвільний документ, передбачений Законом України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII «Про охорону праці», зокрема порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених постановою КМ України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 (із змінами та доповненнями), а саме Дозвіл на «Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу». Виходячи з вищевикладеного просимо переглянути рішення про визнання переможцем ПП «МВМ-13» та дискваліфікувати його. Директор ТОВ «Альп-Пром» Ярослав Іванович Гаврилюк Реквізити: 29000 м . Хмельницький , вул. Водопровідна, буд.75/1А, оф.5А, ЄДРПОУ 35014169 , р/р26001000014337 в ПАТ «ВіЕС Банк» м. Львів, МФО 325213, тел.(0382)764244; (096)0736307
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «За результатами розгляду вимоги № UA-2017-08-01-000442-a.c1 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП - ПРОМ" повідомляємо наступне: І Щодо роз’яснень причин визнання тендерним комітетом Замовника у процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2017-08-01-000442-a) переможцем ПП «МВМ-13». Частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що з вимогою до Замовника надати додаткову інформацію може звертатися учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, і такий учасник вважає аргументацію, яка зазначена в повідомленні щодо відхилення його пропозиції недостатньою. При цьому, запитувана інформація повинна стосуватися не будь-яких дій (в тому числі прийняття рішень) Замовника чи його бездіяльності, а лише стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Натомість ТОВ «Альп-Пром», тендерна пропозиція якого не розглядалася, і він не є суб’єктом звернення в розумінні частини 3 статті 30 Закону, звертається на підставі частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з вимогою № UA-2017-08-01-000442-a.c1 за роз’ясненнями дій Замовника щодо визначення переможця торгів. З чого вбачається, що означені дії ТОВ «Альп-Пром» не узгоджуються із відповідними положеннями законодавства та виходять за межі визначеного правового поля. ІІ Щодо перегляду рішення про визнання переможцем ПП «МВМ-13» та його дискваліфікації. Враховуючи принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, в межах розгляду вимоги № UA-2017-08-01-000442-a.c1 по суті повідомляємо наступне. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавцем встановлено перелік обов’язкових складових тендерної документації, серед яких, не міститься посилань на зобов’язання Замовника вимагати (встановлювати, як умову тендерної документації) надання будь-яких дозвільних документів від учасників, під час подання ними тендерних пропозицій. Таким чином, оскільки така умова не є обов’язковою відповідно до законодавства, то вона не встановлювалася у тендерній документації щодо процедури відкритих торгів по предмету: «створення умов для надання високоякісних освітніх послуг через реалізацію проекту "Капітальний ремонт фасадів (утеплення) Судилківської загальноосвітньої школи I - III ступеня Судилківської сільської ради Шепетівського району" в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015)». А відтак, у Замовника відсутні підстави для дискваліфікації учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною і відповідає вимогам тендерної документації, через неподання ним дозвільного документу, який не вимагався. Більш того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації встановлено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів, що підтверджують досвід учасника та/або його технічні можливості та інших документів, що стосуються постачання предмета закупівлі. Однак чітко зазначено, що неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Одночасно у підпункті 6 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї документації. При цьому, кожен потенційний учасник мав можливість звернення до Замовника за роз’ясненнями до 07 серпня 2017 до 17:01 год., а у разі непогодження з умовами закупівлі – можливість оскарження умов закупівлі до 13 серпня 2017 до 00:00 год. Окрім цього, слід зауважити, що сфера дії Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII «Про охорону праці» поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, однак, ним не охоплюються умови здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади».
Статус вимоги: Не задоволено