• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи киснепостачання лікувальних корпусів КНП «КМКЛ №10», за адресою: проспект Голосіївський, 59-б, згідно ДК: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Згідно Розпорядження від 26.08.2021р № 53 керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням корона вірусної хвороби COVID-19 лікарня включена до переліку закладів охорони здоров’я першої хвилі, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2. З метою забезпечення надання стаціонарної медичної допомоги хворим на COVID-19 та забезпечення кожного ліжка киснем, необхідно влаштувати централізовану мережу киснепостачання лікувальних корпусів лікарні відповідно необхідних параметрів.

Завершена

12 359 323.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 796.61 UAH
Період оскарження: 15.09.2021 11:05 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 18636cc15e6442d8b4b253580f027807
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001670-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! У тендерній документації Замовник встановив вимогу щодо обстеження обєкта Замовника до проведення аукціону з подальшим наданням підтвердженого докмуенту, засвідченого підписом з обох сторін. Встанвлююче зазначену вимогу Замовник обмежує право Учасника на конфіденційність інформації. Дискримінаційни вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою що супиречить вимога Закону України "Про публічні закупівлі",За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Згідно загальної практики АМКУ - вимога щодо обстеження обєкта Замовника є дискримінаційною Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b, та інше.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено