-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області)
категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2021 10:37 - 21.09.2021 10:42
Вимога
Відхилено
Неправомірні дії замовника зокрема відхилення економічно-вигідної пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» та визнання переможцем свого виконавця, який не відповідає вимогам замовника але останній заплющує очі з метою освоєння коштів
Номер:
accb4c347539465dbc75351d1ae83fc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-15-002747-b.b3
Назва:
Неправомірні дії замовника зокрема відхилення економічно-вигідної пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» та визнання переможцем свого виконавця, який не відповідає вимогам замовника але останній заплющує очі з метою освоєння коштів
Вимога:
Уповноважена особа Приходько Т. М.! Ви займаєтеся протиправними діями і відповідальність настане неодмінно. Перечитайте свій протокол і свою відповідь. Виявляється у нас є фінансова спроможність. Якщо ви не скасуєте свій попередній протокол про наше відхиленні, то це автоматичне порушення, а якщо заключите договір з компанією яка чітко не відповідає (всі бачуть, що ВАШІ ДРУЗІ не надали сертифікат, навіть ті, хто не розбирається в обстеженні це побачать), то за це буде відповідна відповідальність. Ми не зупинимося так просто. У вас кожна закупівля під конкретного виконавця
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (наділі – Скаржник, ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ») не погоджується з рішенням Замовника та вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує чинне законодавство, та принципи публічних закупівель.
Щодо зауваження 1.1 (не містить посилання на номер оголошення)
Згідно п.11 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «Документи, які оформлюються учасником у довільній формі (довідки, листи тощо) повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника, назву виду документа, дату складання, текст документа, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи та печатку учасника (печатка застосовується як обов’язковий реквізит документа у разі її наявності та необхідності її застосування учасником) та мати посилання на номер оголошення.»
Оголошення не містить визначення що мається на увазі під «посилання на номер оголошення»
Згідно prozorro.gov.ua закупівля не має жодного рядка або згадки, щодо «номера оголошення» або «посилання на номер оголошення»
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» подавав свою закупівлю через електронний майданчик zakupki.prom.ua
На даному майданчику також відсутній жодний рядок з найменуванням «номер оголошення» або «посилання на номер оголошення»
В оприлюдненому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі також відсутня така інформація.
Також повідомляємо, що «посилання на номер оголошення» стосується оформлення документів та не впливає на зміст самих документів.
Якби і була інформація, що таке «посилання на номер оголошення», то не зазначення даної інформації є формальною помилкою яка ні на що не впливає. Це теж саме, як при Януковичу відхиляли за те, що не було підпису кожної сторінки пропозиції. Це лише привід відхилити економічно вигідну пропозицію…
Кожний документ, який поданий у складі пропозиції, підготовлений і поданий саме по даній закупівлі оскільки ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» прийняло участь лише в одній закупівлі головного управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради за весь час існування Замовника.
Отже, відхилення є неправомірним.
Щодо другого зауваження 1.2. (фінансова спроможність учасника є меншою ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі)
Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі становить 170 000,00 грн. Тобто 50% очікуваної вартості складає=170000*0,5=85000,00 грн.
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції, надало фінансову звітність за 2020 р., як і вимагалося Замовником. Так, згідно п.3.3 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «*Фінансову спроможність учасник підтверджується обсягом річного доходу (виручки) в розмірі не менше ніж 50 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Обсяг річного доходу (виручки) відображається в п. 2280 звіту про фінансові результати. Так річний дохід (виручка) ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» за 2020 р. складає 215 800,00 грн., тобто більше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно відхилив ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ».
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинні використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи.
Пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» є дешевшою від пропозиції наступного учасника на 43647,00 грн.! Складається враження, зо Замовник розкрадає державні кошти і керівництво підтримує його.
Отже, відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» є безпідставним, неправомірним та таким, що може привести до неправомірного витрачання бюджетних коштів.
В зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» відповідає вимогам Замовника та є економічною, а Скаржник професійним,
ВИМАГАЮ
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b;
2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»;
3. заключити договір з ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 19:45
Вирішення:
Шановний учасник, перед тим, як брати участь у процедурі користуючись електронним майданчиком, рекомендую детально вивчити Закон України «Про публічні закупівлі».
Номером оголошення вважається унікальний номер, який присвоюється електронною системою автоматично при формуванні оголошення Замовником - ID.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що повертатися до розгляду Вашої пропозиціє Замовник не буде, так як Вами не дотримано вимоги встановлені додатком № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що в свою чергу вважається не відповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження визнання переможцем ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА"
Номер:
114d7effbebb42419a8b8ce48990c257
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-15-002747-b.b2
Назва:
Оскарження визнання переможцем
ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА"
Вимога:
Детально в прикріпленому файлі.
Оскарження визнання переможцем
ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА"
по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b
Головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради в особі уповноваженої особи Приходько Т. М. (далі - Замовник) визначило переможця по закупівлі: по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b , а саме: ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА".
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує чинне законодавство, та принципи публічних закупівель.
Згідно частини 11 статті 14 Закону: «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною».
Згідно ч.13 Закону: 13. «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
Ознайомившись з документами, які надані у складі пропозиції ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА" (надалі - – Учасник, Алтана) встановлено наступне:
1. Учасником не надано копія(-ї) кваліфікаційного(-их) сертифіката(-ів), виданого(-их) атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури у відповідності до вимог чинного законодавства. Експерт - Технічне обстеження будівель і споруд та/або Провідний експерт будівельний - Технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), що не відповідає п. 3.2. додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
2. Учасником не виконано вимоги п.3.2. додатку № 2 до оголошення. Замовник вимагає: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій, які будуть залучені до надання послуг. Фахівці повинні мати відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід…
…*Інформація, зазначена в довідці, та інформація в підтверджуючих документах повинні співпадати.».
У складі пропозиції Учасника надано довідку (вих №8 від 20.09.2021 р.). Згідно з останньою:
Як видно з вищеописаного, Учасник не зазначив в довідці інформацію про кваліфікацію та про працівників робочих професій, які будуть залучені до надання послуг. Також Учасник зазначив значну кількість осіб, які не мають ніякого відношення до робіт, що передбачені закупівлею та не надав підтвердження інформації вказаної у довідці не надавши на всіх працівників, що зазначені в довідці - копій кваліфікаційних сертифікатів, виданих атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури у відповідності до вимог чинного законодавства. Експерт - Технічне обстеження будівель і споруд та/або Провідний експерт будівельний - Технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
3. Учасником не виконано п.2.13 додатку 2 до оголошення. Так згідно п. 2.13 додатку 2 до оголошення Замовник вимагає надання учасниками: «лист-згода на обробку персональних даних особи, уповноваженої підписувати документи пропозиції, працівників, які будуть залучені до виконання умов договору і визначені в довідці про наявність працівників (кваліфікованих спеціалістів) та осіб, інформацію про яких надано в пропозиції. Учасником не надано лист-згоду на обробку персональних даних на Божемська Тетяна Вікторівна; Кузенна Олена Анатоліївна; Тягун Григорій Іванович; Ільченко Анатолій Володимирович; Козленко Дмитро Юрійович; Сокол Вадим Геннадійович; Рибальченко Ганна Геннадівна.
4. Учасником порушено вимоги Замовника щодо подачі сканованих документів, що передбачено додатком 2 до оголошення, а саме: Документи у складі пропозиції Учасника подані не у тій послідовності, в якій вони наведені в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що не відповідає вимогам Замовника.
Наголошуємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовники повинні використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи.
Додатково повідомляємо та нагадуємо, що до пропозиції та документів ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» Замовник дуже уважно придивлявся і неправомірно відхилив останню, натомість наявні невідповідності Учасника Замовник не помічає… Дії Замовника можуть свідчити або про помилку, або про порушення чинного законодавства з метою розкрадання державних коштів. Також нагадуємо, що при підписанні договору з Учасником, розкрадання державних коштів відбудеться щонайменше в розмірі 43647,00 грн.! так, як ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» готовий виконати послуги, що передбачені закупівлею за 125 000,00 грн!!! і наша пропозиція відхилена неправомірно!
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, керуючись Законом,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА" по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b;
2. керуючись п.1 ч. 13, ст. 14 Закону, відхилити пропозицію ТОВ "РЕЄСТРАЦІЙНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "АЛТАНА" по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b так як пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b;
4. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»;
5. заключити договір з ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визнання переможем АЛТАНА.pdf 01.10.2021 15:00
Дата подачі:
01.10.2021 15:00
Вирішення:
Шановний учасник, перед тим, як брати участь у процедурі користуючись електронним майданчиком, рекомендую детально вивчити Закон України «Про публічні закупівлі».
Номером оголошення вважається унікальний номер, який присвоюється електронною системою автоматично при формуванні оголошення Замовником - ID.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що повертатися до розгляду Вашої пропозиціє Замовник не буде, так як Вами не дотримано вимоги встановлені додатком № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що в свою чергу вважається не відповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.10.2021 10:11
Вимога
Вирішена
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»
Номер:
54f8fe72302d407eba8bf38cf1b0ccf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-15-002747-b.b1
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»
Вимога:
Детально в прикріпленому файлі
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»
по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b
Головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради в особі уповноваженої особи Приходько Т. М. (далі - Замовник) відхилило пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b (протокол №237/1 уповноваженої особи головного управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради від 29.09.2021 р. (далі – Протокол)).
Згідно Протоколу:
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (наділі – Скаржник, ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ») не погоджується з рішенням Замовника та вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує чинне законодавство, та принципи публічних закупівель.
Щодо зауваження 1.1 (не містить посилання на номер оголошення)
Згідно п.11 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «Документи, які оформлюються учасником у довільній формі (довідки, листи тощо) повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника, назву виду документа, дату складання, текст документа, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи та печатку учасника (печатка застосовується як обов’язковий реквізит документа у разі її наявності та необхідності її застосування учасником) та мати посилання на номер оголошення.»
Оголошення не містить визначення що мається на увазі під «посилання на номер оголошення»
Згідно prozorro.gov.ua закупівля не має жодного рядка або згадки, щодо «номера оголошення» або «посилання на номер оголошення»
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» подавав свою закупівлю через електронний майданчик zakupki.prom.ua
На даному майданчику також відсутній жодний рядок з найменуванням «номер оголошення» або «посилання на номер оголошення»
В оприлюдненому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі також відсутня така інформація.
Також повідомляємо, що «посилання на номер оголошення» стосується оформлення документів та не впливає на зміст самих документів.
Якби і була інформація, що таке «посилання на номер оголошення», то не зазначення даної інформації є формальною помилкою яка ні на що не впливає. Це теж саме, як при Януковичу відхиляли за те, що не було підпису кожної сторінки пропозиції. Це лише привід відхилити економічно вигідну пропозицію…
Кожний документ, який поданий у складі пропозиції, підготовлений і поданий саме по даній закупівлі оскільки ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» прийняло участь лише в одній закупівлі головного управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради за весь час існування Замовника.
Отже, відхилення є неправомірним.
Щодо другого зауваження 1.2. (фінансова спроможність учасника є меншою ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі)
Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі становить 170 000,00 грн. Тобто 50% очікуваної вартості складає=170000*0,5=85000,00 грн.
ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції, надало фінансову звітність за 2020 р., як і вимагалося Замовником. Так, згідно п.3.3 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «*Фінансову спроможність учасник підтверджується обсягом річного доходу (виручки) в розмірі не менше ніж 50 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Обсяг річного доходу (виручки) відображається в п. 2280 звіту про фінансові результати. Так річний дохід (виручка) ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» за 2020 р. складає 215 800,00 грн., тобто більше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно відхилив ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ».
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинні використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи.
Пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» є дешевшою від пропозиції наступного учасника на 43647,00 грн.!
Отже, відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» є безпідставним, неправомірним та таким, що може привести до неправомірного витрачання бюджетних коштів.
В зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» відповідає вимогам Замовника та є економічною, а Скаржник професійним,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b;
2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»;
3. заключити договір з ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» по закупівлі: ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виготовлення технічного звіту щодо технічного стану будівельних конструкцій фундаментів, стін, перекриття з висновками щодо подальшої безпечної експлуатації житлового будинку по вул. Академіка Френкеля, 5 в м. Бориспіль Київської області), UA-2021-09-15-002747-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження відхилення.pdf 29.09.2021 15:18
Дата подачі:
29.09.2021 15:18
Вирішення:
В пункті 11 Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником зазначено:
«Документи, які оформлюються учасником у довільній формі (довідки, листи тощо) повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника, назву виду документа, дату складання, текст документа, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи та печатку учасника (печатка застосовується як обов’язковий реквізит документа у разі її наявності та необхідності її застосування учасником) та мати посилання на номер оголошення».
Учасником завантажено документи без зазначення номеру оголошення чим не дотримано вимоги замовника до оформлення пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні