-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
452 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 526.42 UAH
мін. крок: 1% або 4 526.42 UAH
Період оскарження:
14.09.2021 17:33 - 26.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Суцільна дискримінаційна вимога
Номер:
9b244fe669b7467bbdf1371af3fb5bd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b7
Назва:
Суцільна дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та порушують право потенційних учасників брати участь у даній закупівлі згідно встановленого Законом порядку. Тобто Замовником прописані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі. Отже висновок такий, що Замовник упереджений і звужує коло потенційних учасників. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні технічні характеристики, що надають непропорційну перевагу певній торговельній марці і тим самим обмежують коло потенційних учасників; внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб за сукупністю характеристик предмету закупівлі відповідала продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників; привести тендерну документацію у відповідність до вимог частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо вказані зміни не будуть внесені Замовником, ми, як потенційний учасник, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 11:06
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань і до того, саме такий товар можуть поставити мінімум два виробника/дистрибʼютора на території України. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.09.2021 00:02
Вимога
Відхилено
Надати підтверждення вимозі
Номер:
e1dad9effcca4d2e84544babbba7130f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b6
Назва:
Надати підтверждення вимозі
Вимога:
Шановний Замовнику, вимогами щодо предмета закупівлі передбачена вимога «Інтерактивна панель в своїй конструкції оптично передбачає наявність TV-тюнера, що повинно підтверджуватися кодом Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (код УКТЗЕД 8528), який повинен бути вказаний у Висновку санітарно епідеміологічної експертизи (надається учасником у складі тендерної пропозиції разом із Сертифікатом виданим органом з оцінки відповідності Укрчастотнагляд»
Вимагаємо документально підтвердити, що у Вас в школі проведене кабельне телебачення. Учні в школи приходять щоб переглядати телепередачі?
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 11:03
Вирішення:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися.
Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення учбового процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Для різноманітності матеріалів для підготовки навчального контенту потрібна наявність декількох додатків для кожної дисципліни.
Зазначаємо, що Замовником було промоніторино всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент саме по цій кількості додатків можуть мінімум 2 виробники/дистрибʼютори.
Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обгрунтованим.
Якщо ваша пропозиція буде буде містити більше ліцензійних додатків для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінайційні вимоги
Номер:
d4fe2327eda548949d64e25844fe3d49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b5
Назва:
Дискримінайційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимогами щодо предмета закупівлі передбачена вимога «Підтвердити гарантійним листом проведення майстеркласу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України; надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення»
Вказана вимога являється дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, оскільки надання вказаного документу ніяким чином не стосується безпосередньо предмету закупівлі, ніяк не впливає на його якість і вимагається в тендерній документації, як дискримінаційний інструмент для обмеження кола потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 11:00
Вирішення:
Шановний Учасник! Вітаємо!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне.
Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі.
Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для наших закладів. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведенні закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
обгрунтуйте вимогу
Номер:
9a86a358c9754c79b926280caea94aaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b4
Назва:
обгрунтуйте вимогу
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть навіщо вам цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника? Про, що саме ви збираєтесь консультуватись в неробочий час? Вимагаємо від Змовника надати обґрунтування вказаної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 10:59
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення!
На рахунок цілодобового звʼязку повідомляємо: оскільки закуповується дороговартісне обладнання з яким працюватимуть і вчителі і діти , то ми повинні бути впевнені , що при винекненні потреби тех підтримки , ми як Замовник, можемо її отримати в зручний для нас час.
Зазначаємо, що робочий час не регламентується з 8:00 до 17:00.
Тому , вимога є обґрунтованою і не потребує виключення з Тендерної Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
e8d05395a86c4a4a80bb8d1caad6ef49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b3
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, вимогами щодо предмета закупівлі передбачена вимога «Надати сертифікат офіційного партнера, дійсний на момент відкриття тендерної пропозиції, що надає право реалізовувати даний вид продукції з зазначенням ТМ. Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки)»
Вказана вимога являється дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, оскільки надання вказаного документу ніяким чином не стосується безпосередньо предмету закупівлі, ніяк не впливає на його якість і вимагається в тендерній документації, як дискримінаційний інструмент для обмеження кола потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 10:23
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації.
Данна вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. відповідно до зазначеного тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, отже у внесенні змін немає необхідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
надати обґрунтування вимоги
Номер:
a731b50aa9c04200906544bdc1ae8c7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b2
Назва:
надати обґрунтування вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, ви вимагаєте не менше ніж 74 ліцензійних додатків. Вимагаємо від Змовника надати обґрунтування, чому саме 74 а не якась інша цифра, наприклад 72 чи 89?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 10:21
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі.
Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінайційні вимоги
Номер:
7af0220d2131444387777c01cc9f0c19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-005524-c.b1
Назва:
Дискримінайційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Інтерактивної панелі підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Інтерактивна панель Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 10:20
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення!
Задля встановлення факту присутності або відсутності дискримінації, про яку Вами описано за вимогою, слід зупинитися спершу саме на понятті «дискримінації». Так, Закон України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» встановлює визначення даному поняттю котре являє собою ситуацію, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Також, варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
За заявленими характеристиками відповідно до умов Тендерної документації Замовником вказаний товар, який може поставити мінімум два виробника /дистрибʼютора на території України.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб кінцеві користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та задіювати всі його можливості для покращення рівня освітнього процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.09.2021 00:02