-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Персональний комп'ютер у комплекті ( системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення), планшети
Завершена
2 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 150.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2021 16:04 - 01.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
4109727497a541e8b3f760ce4b53d53f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.a8
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Як потенційний учасник в даній закупівлі, ФОП Чернецький Олександр Сергійович звертає увагу, що Документацією встановлюються дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють участь нашого підприємства та значно звужують коло потенційних учасників, що в свою чергу порушує законодавство України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця 1 25.09.2021 16:49
- Скарга Мін'юст 25.09.2021 16:49
- Таблиця 2 25.09.2021 16:49
- Таблиця 3 25.09.2021 16:49
- ThinkCentre_M70q_Spec 25.09.2021 16:49
- Acer SA240YBbmipux 25.09.2021 16:49
- Аналогічний договір 2 25.09.2021 16:49
- Аналогічний договір та лист відгук 25.09.2021 16:49
- Експертні висновки ESET 25.09.2021 16:49
- Керівництво ThinkVision T23i-20_datasheet_EN 25.09.2021 16:49
- Інформаційний лист HP ProDesk 400 G6 DM 25.09.2021 16:49
- Керівництво користувача Samsung F24T350FHI 25.09.2021 16:49
- Керівництво користувачі dell-s2522hg 25.09.2021 16:49
- Лист ТОВ Проксіма-Сервіс відповідність BRAIN 25.09.2021 16:49
- Руководство пользователя ASUS_VZ249HEG1R_Series_UM_Russian 25.09.2021 16:49
- Мануал ACER 25.09.2021 16:49
- Специфікація HP M24f (2D9K0AA) 25.09.2021 16:49
- Специфікація vostro-3681-desktop_owners-manual2_ru-rs 25.09.2021 16:49
- Технічні характеристики Impression 25.09.2021 16:49
- Брошюра ASUS_ExpertCenter_D500SA_Datasheet 25.09.2021 16:49
- Заперечення на пояснення Замовника 07.10.2021 13:01
- рішення від 29.09.2021№22107.pdf 29.09.2021 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2021 №22951.pdf 11.10.2021 16:36
- рішення від 08.10.2021№22951.pdf 13.10.2021 16:07
- Пояснення 04.10.2021 18:13
- 1. Авторизація виробника товару Impression.pdf 04.10.2021 18:13
- 13. Системний блок Qbox P410_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 2. Монітор НР 24m_повний_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 3. Монітор НР 24m_витяг_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 14. Системний бок DELL PRECISION 3650_повний_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 15. Системний бок DELL PRECISION 3650_витяг_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 4. Монітор НР 24m_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 16. Системний бок DELL PRECISION 3650_витяг_ українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 5. Монітор_Impression ImView I2403VH_Manual_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 6. Монітор_Impression ImView I2403VH_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 17. Порівняльна таблиця Скаржника (Таблиця 3).pdf 04.10.2021 18:13
- 7. Монітор DELL E2421HN_повний_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 8. Монітор DELL E2421HN_витяг_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 18. Експертний висновок Zillya_ Антивірус для Бізнесу_ версії 1.1.xxxx.y.pdf 04.10.2021 18:13
- 9. Монітор DELL E2421HN_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 19. Експертний висновок_Bitdefender GravityZone Elite Security версії 6.х.pdf 04.10.2021 18:13
- 10. Системний бок HP ProDesk 400 G7_повний_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 20. Експертний висновок Symantec Endpoint Protection версії 14.X.pdf 04.10.2021 18:13
- 12. Системний бок HP ProDesk 400 G7_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 11. Системний бок HP ProDesk 400 G7_витяг_англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 12.1. Модель процесора INTEL Core i3-10320_витяг англійською.pdf 04.10.2021 18:13
- 12.2. Модель процесора INTEL Core i3-10320_витяг_українською.pdf 04.10.2021 18:13
- 21. Порівняльна таблиця Скаржника (Таблиця 3).pdf 04.10.2021 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2021 17:05
Дата розгляду скарги:
08.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.09.2021 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.10.2021 16:07
Дата виконання рішення Замовником:
28.10.2021 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ від 08.10.2021 №22951-р/пк-пз (оголошення UA-2021-09-14-004698-c).
Вимога
Залишено без розгляду
Надання роз’яснень щодо планшетів
Номер:
49ef1369858845db9f4614c903f00acb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.c7
Назва:
Надання роз’яснень щодо планшетів
Вимога:
Вами планується закупівля планшетів Lenovo IdeaPad Duet 3 10.3WUXGA Touch/Intel Pen N5030/8/128F/int/W10P/Grey (82AT0042RA) та Lenovo Yoga Smart Tab 4/64 LTE Iron Grey YT-X705L (ZA530006UA).
Практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було неодноразово встановлено, що відсутність дискримінації полягає в тому, що в закупівлі зможуть взяти участь як мінімум два виробники товарів.
Просимо надати інформацію щодо іншого виробника планшетів з вказанням моделі, окрім, моделей виробництва компанії Lenovo, що повністю відповідають Вашим вимогам
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:56
Вирішення:
Повідомляємо вас про те, що фахівцями Замовника за результатами дослідження ринку, встановлено наявність на ринку України декількох виробників планшетів, які повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме – Lenovo, Samsung, Microsoft тощо. Таким чином, учасники закупівлі мають можливість надати пропозицію щонайменше від трьох виробників, що свідчить про відповідність вимог тендерної документації вимогам частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:48
Вимога
Залишено без розгляду
Надання роз’яснень щодо антивірусного програмного забезпечення
Номер:
e6ac4a22f6e1460db3dba3e2bf05b8fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.b6
Назва:
Надання роз’яснень щодо антивірусного програмного забезпечення
Вимога:
Вами планується закупівля програмної продукції ESET PROTECT Entry з локальним управлінням.
Практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було неодноразово встановлено, що відсутність дискримінації полягає в тому, що в закупівлі зможуть взяти участь як мінімум два виробники товарів.
Просимо надати інформацію щодо іншого виробника антивірусного програмного забезпечення, окрім, виробника ESET PROTECT Entry, що повністю відповідає Вашим вимогам та буде розглядатись Вами як еквівалент.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:55
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до антивірусної програмної продукції та додатково надано обґрунтування зазначення посилання на конкретну торгівельну марку антивірусної програмної продукції в п. 1 розділу Системний пункт Таблиці технічних вимог. Додатково повідомляємо, що обладнання яке є предметом даної закупівлі (в складі якого є антивірусна програмна продукція), буде використовуватись в складі комплексу засобів захисту КСЗІ ІТС Замовника.
Пунктом 6.2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Відповідно до вищенаведеного, Замовником було повністю дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:44
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо антивірусного програмного забезпечення
Номер:
23b849f9167c4e17a92e12ed56c373c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.a5
Назва:
Щодо антивірусного програмного забезпечення
Вимога:
Вами планується закупівля програмної продукції ESET PROTECT Entry з локальним управлінням. Також, Вами зазначено, що посилання на конкретну торгівельну марку пов’язане з необхідністю закупівлі програмної продукції з урахуванням її наявності в складі комплексу засобів захисту КСЗІ ІТС Замовника.
Звертаєм Вашу увагу, що Вами закуповуються абсолютно нові комп’ютери, що не мають відношення до комплексів засобів захисту КСЗІ ІТС Замовника. Отже, вказане обґрунтування має лише дискримінаційний характер та не має практичної переваги для Вас.
Встановлюючи дану вимогу, Вами було порушено принципи публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, Вами було порушено частину 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи наведене, ми просимо внести зміни до Документації шляхом приведення даних вимог до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:54
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до антивірусної програмної продукції та додатково надано обґрунтування зазначення посилання на конкретну торгівельну марку антивірусної програмної продукції в п. 1 розділу Системний пункт Таблиці технічних вимог. Додатково повідомляємо, що обладнання яке є предметом даної закупівлі (в складі якого є антивірусна програмна продукція), буде використовуватись в складі комплексу засобів захисту КСЗІ ІТС Замовника.
Пунктом 6.2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Відповідно до вищенаведеного, Замовником було повністю дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:35
Вимога
Залишено без розгляду
Надання роз’яснень щодо системного блоку та моніторів
Номер:
ee79c197bf324ca48e745388b4f01513
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.c4
Назва:
Надання роз’яснень щодо системного блоку та моніторів
Вимога:
Вами встановлено, що системний блок та монітор повинні бути від одного виробника. Враховуючи, що Вами можуть встановлюватись будь-які технічні вимоги до монітору та системного блоку (наявність портів чи роз’ємів, колір, розміри, вага, тощо), та якщо Ваші вимоги продиктовані будь-якою потребою, окрім надання штучної переваги окремому учаснику, стосовно інших просимо надати роз’яснення в чому саме полягає необхідність закупівлі монітору та системного блоку саме від одного виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:52
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Повідомляємо вас про те, що фахівцями Замовника за результатами дослідження ринку встановлено наявність на ринку України декількох виробників системних блоків та моніторів (які виробляють як системні блоки, так і монітори), а саме - Dell, HP, Lenovo, Asus, Acer тощо. Таким чином, Учасники закупівлі мають можливість надати пропозицію щонайменше від шістьох виробників, що свідчить про відповідність вимог тендерної документації вимогам частини четвертої статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:20
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо розділення на лоти
Номер:
08ba1d7457314b2bb58364337c4ba192
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.b3
Назва:
Щодо розділення на лоти
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу та пункту 4.1 Розділу 1 Документації предмет закупівлі класифікується за кодом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина). Предметом закупівлі є Персональний комп'ютер у комплекті ( системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення), планшети.
Пунктом 4.2 Розділу 1 Документації встановлено, що предмет закупівлі не розділений на частини (лоти).
Додатком 4 Документації встановлюється перелік обладнання, що закуповується Замовником, а саме:
- Персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення):
А) Монітор;
Б) Корпус;
В) Материнська плата;
Г) Процесор;
Ґ) Модуль памꞌяті для компꞌютера;
Д) Накопичувач;
Е) Операційна система;
Є) Антивірус ESET Endpoint;
Ж) Миша;
З) Клавіатура;
- Планшет Lenovo Yoga Smart Tab 4/64 LTE Iron Grey (ZA530006UA) або еквівалент;
- Планшет Lenovo Ideapad Duet 3 N5030 8/128 Win10P Graphite Grey + Pen (82AT0042RA) або еквівалент;
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 (далі – Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Наголошуємо, що перелік обладнання встановлений Додатком 4 Документації має різний код ДК відповідно до Єдиного закупівельного словника, а саме:
- Персональний комп'ютер – ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина);
- Монітор – ДК 021:2015: 30231000-7 Екрани комп’ютерних моніторів та консолі;
- Миша, клавіатура – ДК 021:2015: 3023200-4 Периферійне обладнання;
- Операційна система – ДК 021:2015: 48620000-0 Операційні системи;
- Антивірус ESET Endpoint security – ДК 021:2015:48760000-3 Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів;
- Планшети ДК 021:2015:30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя
Із наведеного вище, можна встановити, що предмети закупівлі відносяться до абсолютно різних груп товарів.
Також повідомляємо, що не існує жодного виробника який виготовляє та розробляє абсолютно всі позиції по даній процедурі закупівлі
Враховуючи, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а в даній закупівлі коди ДК товарів мають відмінні показники першої-четвертої цифр – Замовник повинен був розділити дану закупівлі на 3 лоти, ще на етапі підготовки Документації, а саме:
- Лот 1 – Персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша");
- Лот 2 – Операційна система та антивірусне програмне забезпечення;
- Лот 3 – Планшети;
Об’єднання даних товарів в один лот значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки, зокрема, і для нас.
Розподілення даної закупівлі на лоти забезпечить максимальну кількість учасників торгів, а відповідно отримання ефективної найнижчої економічно вигідної та економічно обґрунтованої ціни.
Враховуючи наведене, ми просимо внести зміни до Документації шляхом розділення закупівлі на 3 лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:05
Вирішення:
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:18
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо антивірусного програмного забезпечення
Номер:
861db564e2414473940f2483d13810ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.c2
Назва:
Щодо антивірусного програмного забезпечення
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Додатком 4 Документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, до антивірусу, а саме: Склад продуктів, які входять до програмної продукції ESET PROTECT Entry* з локальним управлінням:
• ESET Endpoint Security для Windows 6.X
• ESET Endpoint Security для Windows 7.X
• ESET Endpoint Security для Windows 8.X
• ESET Endpoint Antivirus для Windows 6.X
• ESET Endpoint Antivirus для Windows 7.X
• ESET Endpoint Antivirus для Windows 8.X
• ESET Endpoint Security для Android 2.X
• ESET Endpoint Antivirus для Linux 7.Х
• ESET File Security для Microsoft Windows Server 6.X
• ESET File Security для Microsoft Windows Server 7.X
• ESET File Security для Linux 7.X
• ESET File Security для Linux/FreeBSD 4.X
Повідомляємо, що за сукупністю вимог до антивірусу можливо запропонувати виключно антивірус ESET PROTECT. Наведене свідчить, що в закупівлі зможуть лише учасники, що пропонують програмне забезпечення виробництва компанії ESET.
Нами планується запропонувати еквівалентний антивірус, що заезпечить вимоги Замовника.
Разом з тим, у нас відсутня можливість прийняти участь в даній закупівлі, так як, Замовником встановлено характеристики до антивірусу, яким відповідає продукція від одного виробника, що унеможливлює надання еквіваленту, а саме – версія програмного продукту та зазначення, що продукція повинна бути ESET PROTECT Entry.
Встановлюючи дану вимогу, Вами було порушено принципи публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, Вами було порушено частину 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи наведене, ми просимо внести зміни до Документації шляхом приведення даних вимог до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:04
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до антивірусної програмної продукції та додатково надано обґрунтування зазначення посилання на конкретну торгівельну марку антивірусної програмної продукції в п. 1 розділу Системний пункт Таблиці технічних вимог.
Пунктом 6.2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Відповідно до вищенаведеного, Замовником було повністю дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:14
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо одного виробника системних блоків та монітору
Номер:
9505295b6075413e83c45780625d1545
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-004698-c.b1
Назва:
Щодо одного виробника системних блоків та монітору
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Додаток 4 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, монітору та системного блоку.
Також, Додатком 4 Документації встановлено, що системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.
Повідомляємо, що нами планується до постачання системні блоки та монітор, що повністю відповідають вимогам Замовника, разом з тим, дане обладнання від різних виробників.
Нами планується запропонувати монітор Samsung, що повністю відповідає вимогам Замовника. Також, нами планується запропонувати системний блок виробництва компанії Brain, що також, повністю відповідає вимогам Документації.
Отже, фактично ми маємо можливість запропонувати Замовнику обладнання, що повністю Вас задовільняє. Разом з тим, вимога, що системний блок та монітор повинні бути від одного виробника повністю унеможливлює нашу участь.
Встановлюючи дану вимогу, Вами було порушено принципи публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, Вами було порушено частину 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи наведене, ми просимо внести зміни до Документації шляхом виключення даної вимоги.
Повідомляємо, що нами планується до постачання системні блоки та монітор, що повністю відповідають вимогам Замовника, разом з тим, дане обладнання від різних виробників.
Нами планується запропонувати монітор Samsung, що повністю відповідає вимогам Замовника. Також, нами планується запропонувати системний блок виробництва компанії Brain, що також, повністю відповідає вимогам Документації.
Отже, фактично ми маємо можливість запропонувати Замовнику обладнання, що повністю Вас задовільняє. Разом з тим, вимога, що системний блок та монітор повинні бути від одного виробника повністю унеможливлює нашу участь.
Встановлюючи дану вимогу, Вами було порушено принципи публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, Вами було порушено частину 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи наведене, ми просимо внести зміни до Документації шляхом виключення даної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2021 19:03
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Повідомляємо вас про те, що фахівцями Замовника за результатами дослідження ринку встановлено наявність на ринку України декількох виробників системних блоків та моніторів (які виробляють як системні блоки, так і монітори), а саме - Dell, HP, Lenovo, Asus, Acer тощо. Таким чином, Учасники закупівлі мають можливість надати пропозицію щонайменше від шістьох виробників, що свідчить про відповідність вимог тендерної документації вимогам частини четвертої статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2021 11:05