-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» Улаштування системи зовнішнього блискавкозахисту та протипожежного захисту(системи пожежної сигналізації, системи управління евакуацією людей в частині оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень) в приміщенні Городнянської дитячо-юнацької спортивної школи Городнянської міської ради Чернігівської області, за адресою: 15100, Чернігівська обл., Городнянський район, м.Городня, вул. 1Травня буд.20
ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» Улаштування системи зовнішнього блискавкозахисту та протипожежного захисту(системи пожежної сигналізації, системи управління евакуацією людей в частині оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень) в приміщенні Городнянської дитячо-юнацької спортивної школи Городнянської міської ради Чернігівської області, за адресою: 15100, Чернігівська обл., Городнянський район, м.Городня, вул. 1Травня буд.20 Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Завершена
252 161.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 521.61 UAH
мін. крок: 1% або 2 521.61 UAH
Період оскарження:
14.09.2021 15:39 - 26.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на дії Замовника (неправомірне визначення переможця)
Номер:
01bcdf8c6bd8495cbded044f97e0f033
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-009390-b.b4
Назва:
СКАРГА на дії Замовника (неправомірне визначення переможця)
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника (неправомірне визначення переможця)
Опис викладено у файлі форматі PDF. та Word
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір 81.pdf 13.10.2021 15:54
- Рішення від 30.04.2021 № 9643.pdf 13.10.2021 15:54
- Рішення від 30.04.2021 № 9643.pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- Скарга на неправомірне визначення переможця.PDF 13.10.2021 15:54
- Наказ Небога заступник.PDF 13.10.2021 15:54
- 27. Кошторисні розрахунки.pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- Скарга на неправомірне визначення переможця 13.10.2021.doc 13.10.2021 15:54
- рішення від 19.03.2021 №5506 (2) (1).pdf 13.10.2021 15:54
- Скарга на неправомірне визначення переможця.PDF.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- рішення від 01.02.2021 № 1714 (1) (1).pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- рішення від 01.02.2021 № 1714 (1) (1).pdf 13.10.2021 15:54
- Довіреність на Небогу.PDF.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- 27. Кошторисні розрахунки.pdf 13.10.2021 15:54
- Скарга на неправомірне визначення переможця 13.10.2021.doc.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- 19. Довідка про погодження з проектом договору.pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- рішення від 19.03.2021 №5506 (2) (1).pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- Наказ Небога заступник.PDF.(1).P7S 13.10.2021 15:54
- Довіреність на Небогу.PDF 13.10.2021 15:55
- Договір 81.pdf.(1).P7S 13.10.2021 15:55
- 19. Довідка про погодження з проектом договору.pdf 13.10.2021 15:55
- Рішення від 19.10.21 23591.pdf 20.10.2021 09:48
- інформації про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 26.10.2021 №20-2902-14602-пз.pdf 27.10.2021 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення 03.11.2021 №24946.pdf 04.11.2021 15:12
- Рішення від 3.11.2021 № 24946.pdf 08.11.2021 15:04
- Додаток 2 СПОРТИВНА ШКОЛА (1).docx 23.10.2021 09:45
- Додаток_3 СПОРТИВНА ШКОЛА(2).pdf 23.10.2021 09:45
- Додаток 4 СПОРТ ШКОЛА (1) (1) (1).pdf 23.10.2021 09:45
- Додаток_3 СПОРТИВНА ШКОЛА(2).docx 23.10.2021 09:45
- ПОЯСНЕННЯ.docx 23.10.2021 09:45
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 23.10.2021 09:45
- Тендерна документаціяСПОРТ ШКОЛА2 .docx 23.10.2021 09:45
- Тендерна документаціяСПОРТ ШКОЛА2 .pdf 23.10.2021 09:45
- Додаток 1СПОРТ ШКОЛА.pdf 23.10.2021 09:45
- Додаток 2 СПОРТИВНА ШКОЛА (1).pdf 23.10.2021 09:45
- Додаток 4 СПОРТ ШКОЛА (1) (1) (1).docx 23.10.2021 09:45
- Додаток 1СПОРТ ШКОЛА.docx 23.10.2021 09:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 15:57
Дата розгляду скарги:
26.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 09:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.11.2021 15:05
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
3915cd90b8344547bc0e8fff2819cfbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-009390-b.b3
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.9 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає
«У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці),(або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера(-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників.»
Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки :
Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що торгівля систем протипожежного та охоронного призначення може здійнюватися лише виробником товару, або його офіційним представником. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року було внесено зміни до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію товарів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Також, Шановний Замовник доводимо до Вашого відома, що у ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Гарантійний лист щодо поставки товару від виробника та/або його представництва є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від ворибника(офіційного представницва,філії) обладнання обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником (офіційного представництва,філії) продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Також, додатково Вам нагадуємо, що предметом Вашої закупівлі все ж є не товари, а є послуги.
Якими саме нормативними документами, які діють на території України, керувався Замовник при встановлені таких вимог у тендерній документації не є зрозумілим.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка порушує діючі норми законодавства України, та не як не вказує на «прозорість» проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 13:36
Вирішення:
1. Номер вимоги: UA-2021-09-14-009390-b.b3
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що послуги будуть надаватись в приміщенні Городнянської дитячо-юнацької спортивної школи Городнянської міської ради Чернігівської області, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника в першу чергу цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. У зв'язку з тим, що Замовник прагне отримати якісні та безпечні послуги, тендерна документація містить ті вимоги, які на погляд Замовника, забезпечать їх якість, безпеку та надійність. Не маючи відповідного підтвердження від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або імпортера (-ів) іноземного виробника), учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісного обладнання для улаштування систем протипожежного захисту в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг згідно даної закупівлі. Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору стороною Виконавця, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні умов технологій улаштування систем протипожежного захисту у закладі освіти, що в подальшому спричинює ризики для життя та здоров'я дітей та персоналу, які перебувають в них. У зв'язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідних систем протипожежного захисту, які будуть використовуватися під час надання послуг. Враховуючи, що дана вимога не містить конкретного виробника (учасник може отримати такий лист від будь-якого (-их) виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або імпортера (-ів) іноземного виробника), така вимога не є дискримінаційною, та не обмежує коло потенційних учасників.
Також, підтвердженням того, що така вимога тендерної документації не є дискримінаційною є обширна практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно, рішення: № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року та багато інших.
З повагою, Відділ освіти Городнянської міської ради.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
f17d66408f584832970c471a211cdf82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-009390-b.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.9 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці),(або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера(-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників.»
Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки :
Виключний перелік вимог, який встановлено до виконання робіт з ремонту системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передбачений Постановою Кабінету Міністрів № 852 від 23.11.2016 р. «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». П. 14 Ліцензійних умов передбачено, що Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. П. 15 Ліцензійних умов передбачено, що Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Підтвердження щодо проходження відповідного навчання зазначеними вище категоріями працівників є відповідні Дипломи та/або Свідоцтва про присвоєння робітничих професій, які видані відповідними освітніми закладами.
Ліцензійні умови не містять жодних вимог щодо необхідності проходження навчання у виробників обладнання щодо його монтажу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Учасник має повне право здійснювати господарську діяльність на ринку пожежних послуг у повній відповідності до чинного законодавства, що регулює дану діяльність, проте не має можливості виконати встановлені Замовником обмежувальні вимоги щодо проходження навчання з монтажу обладнання від виробників такого обладнання, оскільки :
У виробників обладнання яке необхідно для виконання робіт згідно технічного завдання закупівлі відсутні юридичні повноваження щодо надання освітніх послуг, тобто повноваження щодо проведення офіційного навчання та надання відповідних документів, як це вимагає Замовник, у таких юридичних осіб відсутня, так наприклад:
- ТОВ "Тірас-12" є виробником систем протипожежного та охоронного призначення згідно ЄДР наявні КВЕДИ: 26.30 - Виробництво обладнання зв'язку (основний) 46.69 - Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля 62.01 - Комп'ютерне програмування 68.20 - Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 72.19 - Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук .
Згідно вище зазначеного ТОВ Тірас-12 не здійснює освітні послуги.
- ТзОВ НВП «ЕЛЕКТОПРИЛАД» є розробником та виробником устатковання аварійного оповіщування, озвучування, проводового мовлення, гучномовного і спеціального зв'язку, згідно ЄДР наявні КВЕДИ: 26.30 Виробництво обладнання зв'язку 7.90 Виробництво іншого електричного устатковання 26.40 Виробництво електронної апаратури побутового призначення для приймання, записування та відтворювання звуку й зображення
Згідно вище зазначеного ТзОВ НВП «ЕЛЕКТОПРИЛАД» не здійснює освітні послуги.
Якими саме нормативними документами, які діють на території України, керувався Замовник при встановлені таких вимог у тендерній документації не є зрозумілим.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка порушує діючі норми законодавства України, та не як не вказує на «прозорість» проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 13:26
Вирішення:
1. Номер вимоги: UA-2021-09-14-009390-b.b2
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо, що протипожежні послуги, а саме монтаж обладнання системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей потребують високої кваліфікації виконавців робіт. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», іншими законодавчими та нормативно-правовими актами України, якими в тому числі керується у своїй діяльності Відділ освіти Городнянської міської ради, Замовник має впевнитися у спроможності виконавця надати послуги кваліфіковано і в повному обсязі до вимог закупівлі. Навчання працівників учасника є підтвердженням практики виконання робіт і наявності необхідних знань з монтажу відповідного обладнання, що передбачено технічним завданням даного тендеру. Зазначаємо, що виробники протипожежного обладнання розміщують на своїх офіційних джерелах інформацію про можливість проведення навчання з проектування та монтажу власного обладнання. Отримати таке документальне підтвердження щодо проходження навчання персоналу може будь-який бажаючий учасник, який звернеться до виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або імпортера (-ів) іноземного виробника) і працівники якого пройдуть відповідне навчання. Виконання такої вимоги тендерної документації є можливим для всіх зацікавлених учасників і не є дискримінаційним, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Також, підтвердженням того, що така вимога тендерної документації не є дискримінаційною є обширна практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно, рішення: № 12845 р/пк-пз від 01.07.2020 року, № 15516-р/пк-пз від 08.07.2021 року, № 10445-р/пк-пз від 27.05.2020 року, № 23521-р/пк-пз від 21.12.2020 року та багато інших.
З повагою, Відділ освіти Городнянської міської ради.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога документу який не існує
Номер:
85c3920757354bc8957c345995dadb2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-14-009390-b.b1
Назва:
Вимога документу який не існує
Вимога:
Тримачі для систем блискавкозахисту виконують функції фіксації провідних систем на будівлі,. не знаходяться в агресивному середовищі і не приймають участі
у відведенні струму блискавки. Тому захисне покриття металевих тримачів для систем блискавкозахисту виконується гальванічним методом.
Як наслідок випробування тримачів згідно ДСТУ IEC 60068-2-52 виробниками не проводилося і протоколи випробувань не складалися.
Тому просимо видалити із додатку 2 вимогу надати результати випробувань тримачів систем блискавкозахисту відповідно до ДСТУ IEC 60068-2-52.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2021 15:20
Дата скасування:
17.09.2021 15:48