• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кругла сталь Ø8мм, Ø10мм, Ø20мм (ДК 021:2015-44330000-2-Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кругла сталь Ø8мм, Ø10мм, Ø20мм (ДК 021:2015-44330000-2-Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі) 3. Вид предмета закупівлі: Товар. 4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 5. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: кругла сталь Ø8мм в кількості 0,52 тони; кругла сталь Ø10мм в кількості 1,4 тони; кругла сталь Ø20мм в кількості 1,4 тони. 5.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 6. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 7. Умови оплати : Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149988,66 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 66 коп.) з ПДВ. 9. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» вересня 2021 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» вересня 2021 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 12. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Завершена

149 988.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 499.89 UAH
Період оскарження: 14.09.2021 11:27 - 20.09.2021 11:23
Вимога
Відхилено

документація до тендеру

Номер: c80f75692e2e4fa6a0e23e02447be994
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-14-003769-b.a1
Назва: документація до тендеру
Вимога:
Добрий день! Прошу прикріпити протокол відхилення в форматі word, або іншому, для ознайомлення з рішенням про відхилення, так як даний файл не відкривається і не скачується, хоча має розширення pdf
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику, електронна система публічних закупівель Prozorro побудована на відкритому коді, все, що відбувається на торгах, може побачити будь-хто. На порталі Prozorro видно весь процес закупівель від оголошення до переможців, а також всі відповіді Замовника щодо вимог Учасника про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким, чином з рішенням про відхилення Учасника можна ознайомитись на порталі Prozorro».
Статус вимоги: Відхилено