• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «СЕПТОФАН АКТИВ» , фасовка пляшка 1000 мл (або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, генеральних прибирань ДЕЗМАРК 300 , фасовка (банка 1кг 300 табл.) (або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, медичного обладнання і апаратури, виробів медичного призначення ОКСІН ХЛОР, фасовка 1000 мл. (або квівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції ОКСІН КД103, фасовка каністра 5л(або еквівалент) ; дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, фасовка пляшка 500 мл з розпилювачем (або еквівалент); дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН ХД ЕКСПЕРТ, фасовка флакон 1 літр з дозатором(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН ХД ЕКСПЕРТ, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки шкіри та маркування операційного поля СЕПТОФАН ЕКСПРЕС (помаранчевий), фасовка пляшка 1000 мл(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН УНО ЕКСПРЕС, фасовка флакон 1 літр з дозатором(або еквівалент);дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН УНО ЕКСПРЕС, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення «ХЛОРАНТОІН» , фасовка банка 1кг(або еквівалент))

Місцезнаходження: Юридична адреса: 23100, м. Жмеринка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288; Адреса для листування: 23100, м. Жмеринка, вулиця КИЇВСЬКА, будинок 288, Категорія замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Місце поставки: 23100, м. Жмеринка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288. Поставка здійснюється до 31.12.2021 р. Найменування предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 :24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «СЕПТОФАН АКТИВ» , фасовка пляшка 1000 мл (або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, генеральних прибирань ДЕЗМАРК 300 , фасовка (банка 1кг 300 табл.) (або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, медичного обладнання і апаратури, виробів медичного призначення ОКСІН ХЛОР, фасовка 1000 мл. (або квівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції ОКСІН КД103, фасовка каністра 5л(або еквівалент) ; дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, фасовка пляшка 500 мл з розпилювачем (або еквівалент); дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН ХД ЕКСПЕРТ, фасовка флакон 1 літр з дозатором(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН ХД ЕКСПЕРТ, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки шкіри та маркування операційного поля СЕПТОФАН ЕКСПРЕС (помаранчевий), фасовка пляшка 1000 мл(або еквівалент); дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН УНО ЕКСПРЕС, фасовка флакон 1 літр з дозатором(або еквівалент);дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН УНО ЕКСПРЕС, фасовка каністра 5л(або еквівалент); дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення «ХЛОРАНТОІН» , фасовка банка 1кг(або еквівалент)). Технічні, кількісні та якісні характеристики до товару вказані в Додатку № 5 до Оголошення. Якість товару, що поставляється, повинна відповідати діючим на Україні стандартам, технічним вимогам. Поставка товару повинна проводитись згідно із заявкою замовника з дотриманням вимог до зберігання та транспортування товару. Єдиним критерієм оцінки є ціна.Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою

Завершена

168 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 844.13 UAH
Період оскарження: 14.09.2021 11:16 - 20.09.2021 16:00
Вимога
Відхилено

вимога про внесення змін

Номер: 67528b80e7e74a0ebed1337ef66f1e92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-14-003465-b.c1
Назва: вимога про внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, ви повторно оголосили закупівлю, яка знову порушує права інших учасників. Відповідно до ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Також ч. 5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Саме ч.4 ви нібито не порушили, але справді це не так, бо далі в ч.5 Закону ви не повинні обмежувати конкуренцію викладаючи вимоги, що призводять до дискримінації учасників. Дискримінація полягає в обмеженні діючих речовин та їх кількості, які ви вказали в кожній позиції вимог. В єдиному реєстрі дезінфікуючих засобів не знайдено еквівалентів, які б відповідали всім викладеним вимогам, тож еквівалентів не має. Так засіб ОКСІН КД103, який має в складі перекис водню30-35%, є єдиним зареєстрованим засобом, тож еквіваленту не має. Та є вимоги які хочеться, щоб ви аргументували. Так, дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин, мас. %: діючі речовини: 1-пропанол – 55,0; дидецилдиметиламонію хлорид – 0,03; допоміжні речовини: регулятор pH, вода демінералізована до 100,0%; pH засобу має бути в межах 7,9-9,0 одиниць;3. Засіб не повинен містити в своєму складі ПГМГ ГХ, аміни, феноксіетанол, глутаровий альдегід, інші види спиртів (ізопропанол, етанол), перекису водню, хлоргексидин, інші ЧАС; Тож поясніть чим викликана саме така вимога до складу засобу, чому заборонені інші , менш агресивні спирти : ізопропіловий та етиловий та чому обмежуєтесь 55% ,або перекис водню, який ви замовили вище, а тут заборонили, або чому в складі повинен міститись дидецилдиметиламонію хлорид- ЧАС, а далі заборонені інші ЧАСи. Питання до вимог позиції 7. Дезінфекційний засіб для обробки рук та шкірних покривів СЕПТОФАН ХД ЕКСПЕРТ. . Готовий до застосування засіб у вигляді рідини; активно діючи речовини - етанол - 70,0-80,0%, суміш четвертинних амонійних сполук (алкілдиметилбензиламоній хлорид - 0,044%, октилдецилдиметиламоній хлорид -0,033%, диоктилдиметиламоній хлорид - 0,014%, дидецилдиметиламоній хлорид - 0,019%) - 0,11%; допоміжні речовини: компоненти, що забезпечують догляд за шкірою (гліцерин, пантенол, молочна кислота), вода до 100,%; рН засобу в межах 6,0±1,5;2. Засіб не повинен містити пропанолу, ізопропанолу, бутандіолу, амінів, йоду, повідон йоду, хлоргексидину, похідних фенолу (у т.ч. феноксіетанолу, триклозану), кислот, пероксиду водню, інші види ЧАС; Ви мабуть не в курсі, що існують Накази МОЗ №798 та 236, які містять вимоги до антисептиків, які ви порушили. Отже, згідно Наказу МОЗ№ 236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», а саме: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, відповідно до цього Наказу, Замовник не може обмежуватись конкретним складом та тією концентрацією, яка відповідає лише заявленому засобу, наказ чітко вказує на застосування різних спиртів, а не лише етанолу, про допоміжні не має жодних обмежень та заборон. До речі вказаний конкретний склад, а саме суміш четвертинних амонійних сполук (алкілдиметилбензиламоній хлорид - 0,044%, октилдецилдиметиламоній хлорид -0,033%, диоктилдиметиламоній хлорид - 0,014%, дидецилдиметиламоній хлорид - 0,019%) - 0,11%;, не підтверджується жодним документом, а саме в Паспорті якості не визначено окремо жодної складової, а зазначена лише суміш, тож до чого тоді такий конкретний склад , якщо він не підтверджений. Питання теж до складу іще одного антисептику: Дезінфекційний засіб для обробки шкіри та маркування операційного поля СЕПТОФАН ЕКСПРЕС (помаранчевий), Готовий до застосування засіб у вигляді рідини; активно діюча речовина - етанол 60,0-70,0%, ізопропанол 2,0-10,0%; допоміжні речовини: барвник, вода до 100,%; рН засобу в межах 7,0±1,5; 2. Засіб не повинен містити пропанолу, бутандіолу, амінів, йоду, повідон йоду, хлоргексидину, похідних фенолу (у т.ч. феноксіетанолу, триклозану), кислот, пероксиду водню, ЧАС; 3. Обов’язково фіксований чисельний показник активно діючих речовин; Тож знову порушення наказу і штучне обмеження в складі засобу. Скажіть, будь ласка, як може бути фіксований чисельний показник активно діючих речовин, якщо згідно документації в складі засобу є коливання : активно діюча речовина - етанол 60,0-70,0%, ізопропанол 2,0-10,0%; Мабуть щось переплутали. Ну і на останнє, враховуючи всі вказані порушення та аналіз попередньої закупівлі стає зрозуміло, що замовника не цікавить економія державних коштів, яка може складати понад 40% від закупівлі і це вказує на зговір завідомого постачальника та Замовника. Адже, прописуючи конкретні назви засобів та конкретний склад , Замовник створив абсолютно не конкурентну закупівлю, обмежив коло учасників, які б запропонували еквіваленти не гірші ніж заявлені, але за значно нижчою ціною і для цього він додав: 11.Для можливості отримання не фальсифікованої продукції у складі пропозиції надати гарантійний лист від виробника або офіційного представника на території України, що дана продукція буде належної якості згідно характеристики вказаної у методичних вказівках (Інструкціях із застосування), з гарними термінами придатності і поставлена в кількості і фасовці заявленої Замовником. Отже, вимагаємо, видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів та не порушувати вищезазначений Закон, бо метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Частиною четвертою статті 14 Закону України про «Публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Зазначення технічних вимог до предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Замовник звертає увагу на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів. Таким чином замовником не порушено статтю 5 Закону України про «Публічні закупівлі». Відповідно технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі Замовником буде розглянуто всі запропоновані еквіваленти товару, викладені в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено