-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне
вугілля марки ДГКО (25-80) - 680 тн. вугілля марки ДГ (10-80) - 65 тн.
Завершена
2 910 873.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 554.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 554.36 UAH
Період оскарження:
11.07.2017 10:26 - 19.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
b3f303e517c846c59d0011ada7c26c3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-11-000419-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо перегляду тендерної пропозиції ТОВ "Укрвугілляресурс".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника.pdf 04.09.2017 15:53
Дата подачі:
04.09.2017 15:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.09.2017 08:42
Підтвердження вирішення:
Абзацом 1 п. 2 Розділу ІІІ Тендерної Документації (далі- Документація) встановлено, що електрона банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку країни від 15.12.2004 р. № 639. Тобто, перед оформленням електронної банківської гарантії Ви повинні були ознайомитися з даною Постановою, в якій у п.3 глави 2 розділу ІІ передбачено перелік реквізитів, які має містити гарантія, у тому числі адресу банку бенефіціара. Дані реквізити не зазначені, а, отже, банківська гарантія № 592-17 від 23.08.2017р. оформлена не у відповідності до вимог Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та не відповідає вимогам п.2 Розділу ІІІ Документації.У складі пропозиції ТОВ «Укрвугілляресурс» міститься довідка про наявність спеціальних автомобілів для перевезення вугілля від 02.08.2017р. № 15.
Разом з тим, зазначена довідка не містить інформацію про виробників автомобілів, як того вимагає Форма 1-А, а зазначення Вами у довідці про те, що «виробник не встановлений», замовник розцінює як невідповідність вказаної довідки вимогам Документації. Крім того, у графі «Власний чи орендований» зазначено про відсутність власних чи орендованих вантажних автотранспортних засобів, необхідних для постачання товарів у зв’язку з тим, що транспортні послуги надаються на підставі договору, тоді як відповідно до вищенаведеної Форми 1-А учасник у довідці про наявність спеціальних автомобілів для перевезення вугілля повинен був вказати лише ті автомобілі, які знаходяться у нього на праві власності або в оренді, а зазначення у довідці автомобілів, які будуть залучені на підставі договору про надання відповідних послуг з перевезення, у Формі 1-А не передбачено.
В порушення п.5 розділу ІІІ «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» тендерної документації, ТОВ «Укрвугілляресурс» не надано копії документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів, які зазначені у довідці за Формою 1-А, оскільки автомобілі, які зазначені ТОВ «Укрвугілляресурс» у довідці про наявність спеціальних автомобілів для перевезення вугілля від 02.08.2017р. № 15, не перебувають у ТОВ «Укрвугілляресурс» на праві власності або в оренді.
Якщо Ви вважаєте, що законодавець не зобов’язує учасника мати власний чи орендований автомобіль і вимога замовника стосовно наявності в учасника власного чи орендованого автотранспорту не грунтується на законодавстві, Ви не були позбавлені права звернутися через електронну систему закупівель до замовника за відповідними роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з відповідною вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а тому Ваша пропозиція в частині надання довідки про наявність в учасника спеціальних автомобілів для перевезення вугілля за формою 1-А та копій документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів, які зазначені у довідці за Формою 1-А, не відповідає умовам Документації.
Відповідно до п. 2 Додатку 2 Документації, замовник вимагає від учасників подання ними довідку у довільній формі з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару (довідка повинна містити повне найменування виробника, рік виготовлення, технічні характеристики, технічний регламент або ТУ, або ТУ У, або ДСТУ, або ГОСТ, згідно якого виготовляється товар). ТОВ «Укрвугілляресурс» міститься довідка від 24.07.2017р. №32 «Детальний опис основних технічних та якісних характеристик товару» та у довідці від 24.07.2017р. №33 «Детальний опис основних технічних та якісних характеристик товару» не зазначено технічний регламент або ТУ, або ТУ У, або ДСТУ, або ГОСТ, згідно якого виготовляється товар, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
У п. 1 Розділу ІІІ Документації встановлено вимогу про надання технічної специфікації, яку Вами не надано. Твердження про те, що наданий Вами опис технічних характеристик предмету закупівлі може трактуватися як: технічна специфікація, лист-інформація, інформаційна довідка, дані про продукцію, опис предмета, і, виходячи з цього назва даного документу не впливає на його зміст, не заслуговує на увагу, оскільки наданий Вами детальний опис предмета є довідками в довільній формі з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару, які Ви надавали відповідно до п. 2 Додатку 2 Документації. Тобто, у відповідності до вимог п. 1 Розділу ІІІ Документації та п. 2 Додатку 2 Документації, учасники повинні були надати як технічну специфікацію, так і довідку у довільній формі з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Відтак ненадання у складі Вашої тендерної пропозиції технічної специфікації не відповідає умовам Документації.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Укрвугілляресурс» не дотримано всіх вимог Документації, та правомірно відхилена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Більш того, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Даним правом ТОВ «Укрвугілляресурс» не скористалось, а тому повинно було подати свою тендерну пропозицію у повній відповідності до вимог Документації .
Скарга
Виконана замовником
Платіжка
Номер:
66abb54c67f54fd98f0dc08e313185b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-11-000419-b.b1
Назва:
Платіжка
Скарга:
Платіжне доручення про оплату за подання скарги
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 25.07.2017 № 4903.pdf 25.07.2017 20:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2017 № 5410.pdf 11.08.2017 14:30
- рішення від 10.08.2017 № 5410.pdf 15.08.2017 19:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2017 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2017 19:54
Дата виконання рішення Замовником:
16.08.2017 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом Освіти Тарутинської районної Державної адміністрації Одеської області внесено відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "вугілля кам'яне" , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-07-11-000419-b