• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини та тротуару вул.Шкільна ( на ділянці від буд.№2 до вул.Яна Бароліса) в с.Доброолександрівка Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області

Завершена

2 617 619.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 176.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2021 10:02 - 26.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить в собі протиправні і дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що у свою чергу унеможливлює нашу участь у відповідній процедурі закупівлі.

Номер: c5a2ba7148404c4fb7efd1b48c0eac69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-14-000649-c.b1
Назва: Тендерна документація складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить в собі протиправні і дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що у свою чергу унеможливлює нашу участь у відповідній процедурі закупівлі.
Вимога:
Тендерна документація складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить в собі протиправні і дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що у свою чергу унеможливлює нашу участь у відповідній процедурі закупівлі. Згідно Додатку 3 Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 1.2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. При цьому, в графі 4 Таблиці 1.2 потужність АБЗ має бути не менше 200 тон/годину. Наше підприємство, як потенційний учасник, вважає вимогу Потужності асфальтобетонного заводу не менше 200 тон/годину обмежувальною та дискримінаційною з наступних підстав. Пунктом 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що строк надання послуг за предметом закупівлі – до 31-12-2021р.(у разі наявності фінансування).Технічним завданням передбачено використання приблизно 438 тон. асфальтобетонних сумішей. Завод потужністю 45 т/год. Зможе виготовити необхідний обсяг асфальтобетонної суміші приблизно за 10 год., що складає не більше 2-х днів при повній розрахунковій завантаженості заводу. Обмеження потужності виробництва АБЗ на рівні не більше 200 т/год – є необґрунтованим та дискримінаційним. Для виконання робіт за предметом закупівлі наше підприємство планує закуповувати асфальтобетонну суміш виготовлену на асфальтобетонному заводі потужністю 45 т/год у постачальника, з яким має договірні відносини. Таким чином, завод з потужністю 45 т/год здатний виготовляти необхідні асфальтобетонній суміші для надання послуг за процедурою закупівлі. При потужності у 45 т/год даний АБЗ зможе виготовити необхідну згідно технічного завдання кількість асфальтобетонних сумішей приблизно за 10 год., що складає не більше 2-х днів при повному завантаженні заводу. Навіть при умові, що завод не буде працювати цілодобово, а також враховуючи можливі технічні зупинки (розігрів, заміна деталей, що зношуються чи виходять з ладу, тощо), даний АБЗ потужністю у 45 т/год без будь-яких складнощів зможе виготовити необхідній обсяг асфальтобетонної суміші до закінчення строку виконання робіт – до 31.12.2021р. Зазначеною вимогою Замовник штучно обмежує можливість приймати участь у закупівлі учасникам, які мають в наявності асфальтобетонні заводи меншої потужності, зокрема потужністю 45 т/год, що є дискримінаційним для нашого підприємства. Ми не маємо іншого АБЗ, який був би розташований в межах 150 км від об’єкту ремонту та мав би всі необхідні дозвільні документи на випуск відповідних видів асфальтобетонних сумішей. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Законом визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ від 24.05.2021 №11327-р/пк-пз (нагадуємо, що цим рішенням АМКУ зобов'язало саме ДАЛЬНИЦЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі), №2504-р/пк-пз від 11.02.2021р., №6556-р/пк-пз від 31.03.2021, № 16631-р/пк-пз від 03.09.2020р. та інші. Враховуючи, що умови Тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог Тендерної документації нашим підприємством, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної та видалити вимоги щодо потужності АБЗ не менше 200 тон/годину. В разі залишення вимоги без задоволення будемо вимушені звернутися до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Потужність асфальтобетонного заводу не меньше 200 тонн/годину, замовник вважає, що вимога не є протиправна і дискримінаційна, тому внесення змін в тендерну документацію є безпідставно.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2021 10:09