-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму у філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Завершена
4 344 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 18:03 - 14.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Зміни
Номер:
3a0e30c0d479474e94dd20287670212a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b22
Назва:
Зміни
Вимога:
Коли чекати обіцяні зміни? Чи вже готувтаи скаргу в АМКУ?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b22.docx 07.10.2021 14:28
Дата подачі:
07.10.2021 09:54
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задоволльнити вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Альтернативне тендерне забезпечення
Номер:
00e832edd6524cca8276d2cc39a1fb9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b21
Назва:
Альтернативне тендерне забезпечення
Вимога:
Замовнику. Ми є потенційними Учасниками та бажаємо прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію та слідкуючи за запитаннями та вимогами інших Учасників, ми цілком погоджуємося та підтримуємо вимогу Учасника за номером UA-2021-09-13-015046-b.a20. В своє обґрунтування зазначаємо наступне. В своїй тендерній документації Ви зазначаєте, що Учасниками надається забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Однак, проаналізувавши тендерну документацію закупівель попередніх років , зазначаємо, що тендерна документація була більш демократична, конкурентноздібна , що надавало великої кількості Учасників прийняти в ній участь . Стосовно забезпечення тендерної пропозиції , в тендерних документаціях щодо надання охоронних послуг, за останні п’ять років Вами зазначалось декілька видів тендерного забезпечення на вибір Учасників. Складається враження, що в даний час, тендерна документація підлаштована під конкретного Учасника. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші альтернативні види забезпечення тендерної пропозиції .
Пов'язані документи:
Учасник
- Альтернативне тендерне забезпечення.docx 27.09.2021 11:21
- Відповідь на вимогу - b.b21.docx 29.09.2021 11:02
Дата подачі:
27.09.2021 11:21
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
забезпечення
Номер:
67ec6333b2314246b2799419c3b988d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.a20
Назва:
забезпечення
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до ст.25 Закону України « Про публічні закупівлі» , Замовникмає право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про роведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не можеперевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чипослуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. В п.10ч.1 ст.1 Закону зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
В Вашій тендерній документації вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції тільки у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Звертаємо Вашу увагу, що при укладанні банківської гарантії Учасник повинен перерахувати на рахунок відповідного банку грошові кошти, що в даному випадку складає сто тисяч гривень. Враховуючи не малозначність даної суми для малого підприємства суб’єкта охоронної діяльності та те, що охоронні послуги будуть надаватись на короткий термін (менше терміну дії тендерної документації) та припадають на кінець року, що зазвичай для кожного підприємства діє відповідальний період щодо повної сплати відповідних податків, закриття кредитів та інше, виведення з обороту підприємства значної суми коштів на тривалий період це близько ста днів,а період надання послуг близько п’ятиесяти днів ,негативно позначиться на роботі підприємства.
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними , та гарантують Замовникам їх вимоги, захисту їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вище викладене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.a20.docx 29.09.2021 10:23
Дата подачі:
26.09.2021 12:28
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу частково.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Формування тендерної документації
Номер:
f55b7cf578fb4a71b4f686bbb2599671
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b19
Назва:
Формування тендерної документації
Вимога:
Чому при складанні документації, Ви не дотримуєтесь Закону "Про публічні закупівлі"? Адже згідно норм згаданого Закону, є різні групи документів: статя 16 - кваліфікація, технічне завдання, проект тощо. То чому у Вас у технічному завданні є документи для підтвердження кваліфікації (посвідчення про навчання працівників, договір на телекомунікаційні послуги тощо)? Це для того, щоб потім не висувати вимогу про усунення порушень протягом 24 годин?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b19.docx 24.09.2021 11:44
Дата подачі:
21.09.2021 17:51
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Термін дії документів: Сертифікати, ліцензії, дозволи, довідки видані на ім’я Учасника та його співробітників, повинні бути дійсними не менше строку дійсності тендерної пропозиції, інші сертифікати, декларації відповідності , видані іншим організаціям, якими Учасник підтверджує відповідність вимог тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази Учасника, мають бути дійсними на момент придбання обладнання(приладів), спецзасобів та інш.
Номер:
eb6b5d8d0f29448cb7f2d337fe0b029c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b18
Назва:
Термін дії документів: Сертифікати, ліцензії, дозволи, довідки видані на ім’я Учасника та його співробітників, повинні бути дійсними не менше строку дійсності тендерної пропозиції, інші сертифікати, декларації відповідності , видані іншим організаціям, якими Учасник підтверджує відповідність вимог тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази Учасника, мають бути дійсними на момент придбання обладнання(приладів), спецзасобів та інш.
Вимога:
Ви визначіться - документи мають бути чинні на весь період надання послуг, тобто до 31 грудня 2021 року чи протягом терміну дії пропозиції - 90 днів, що є більшим, ніж термін надання послуг? У вас у різних місцях документації різні дати!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b18.docx 24.09.2021 11:42
Дата подачі:
21.09.2021 17:34
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Нотаріальне завірення ліцензій
Номер:
c1f7894cd0264fbcb458906ed65f9cb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b17
Назва:
Нотаріальне завірення ліцензій
Вимога:
Шановний замовнику, яким чином Ви уявляєте виконання цієї вимоги? Згідно ПОРЯДКУ вчинення нотаріальних дій нотаріусами України: Глава 7. Засвідчення вірності копій документів і витягів з них, засвідчення справжності підписів на документах
1. Звернення до нотаріуса за засвідченням вірності копій документів і витягів з них
Засвідчення вірності копій документів і витягів з них здійснюється нотаріусом за усним зверненням заінтересованої особи.
2. Підготовка до засвідчення вірності копій документів і виписок з них
При підготовці до засвідчення вірності копій документів і виписок з них нотаріус зобов`язаний особисто звірити з оригіналом документа копію чи виписку з документа, вірність яких він засвідчує. ТОБТО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗРОБИТИ НОТАРІАЛЬНУ КОПІЮ, МИ МАЄМО ВІДНЕСТИ НОТАРІУСУ ОРИГІНАЛ ДОКУЕМНТУ. Ви вже уявляєте, як учасники їздять по всій Україні по навчальним центрам та просять надати оригінал ліцензії для нотаріального завірення? Багато навчальних центрів дадуть на руки невідомій особі оригінал своєї ліцензії??? Чи ми маємо попросити Директора цієї утсанови самому сходити і завірити їх ліцензію? В чому взагалі доцільність цієї вимоги??? Ще питання: якщо навчальний заклад вже ліквідовано або реорганізовано, до кого ми повинні звернутися за завіренням ліцензії? ЦЮ ВИМОГУ НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ! Вимагаємо виключити дану АБСУРДНУ ТА БЕЗГЛУЗДУ ВИМОГУ, інакше Ваша вимога буде оскаржена в АМКУ!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b17.docx 24.09.2021 11:40
Дата подачі:
21.09.2021 17:31
Вирішення:
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Учасника повинно нараховуватись не менше ста працівників. Підтвердити перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності цих працівників, шляхом надання копії звіту « Податковий розрахунок сум доходу , нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб і сум утриманого з них податку,а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженного Наказом МФУ від 13.01.2015 №4 ( у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773 за третій квартал 2021 року та додатоком до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 « Повідомлення про прийняття на роботу» за жовтень 2021 року (при наявності) , з наданням скан-копій квитанцій №2.
Номер:
0adf1a1cebfe4ba49259779eb6b5156d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b16
Назва:
Учасника повинно нараховуватись не менше ста працівників. Підтвердити перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності цих працівників, шляхом надання копії звіту « Податковий розрахунок сум доходу , нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб і сум утриманого з них податку,а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженного Наказом МФУ від 13.01.2015 №4 ( у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773 за третій квартал 2021 року та додатоком до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 « Повідомлення про прийняття на роботу» за жовтень 2021 року (при наявності) , з наданням скан-копій квитанцій №2.
Вимога:
Яким чином учасник може подати документ за 3 квартал, якщо згідно Закону звітність здається протягом 40 днів від останнього дня звітнього періоду, тобто для 3 кварталу (липень, серпень, вересень) + 40 днів календарних = 9 листопада 2021 року, а подача пропозицій до 18 жовтня! Таким чином, учасники можуть ще не подати цю звітність, адже закон таку можливість передбачає, а Ви - ні. То хто орган законодавчої влади, Верховна рада України чи Ви?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b16.docx 24.09.2021 11:39
Дата подачі:
21.09.2021 17:28
Вирішення:
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Договір
Номер:
063092cded0f4bd08d4e047d08868c80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b15
Назва:
Договір
Вимога:
Для того, щоб користуватися зв'язком необов'язково мати Договір Учасника про надання телекомунікаційних послуг з усіма додатками з оператором мобільного зв’язку України, то навіщо Ви його вимагаєте, бо він є у Вашого переможця? Аргументуйте законність Вашої вимоги згідно чинного законодавства, а не просто посиланням на Закон "Про публічні закупівлі" - Замовник встановлює, що хоче.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b15.docx 24.09.2021 11:35
Дата подачі:
21.09.2021 17:16
Вирішення:
Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Про звернення щодо критеріїв
Номер:
ee0056d42afc498888029e8a3b6af700
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.b14
Назва:
Про звернення щодо критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику, беручи до уваги Вимогу щодо критеріїв, прагнемо Вам повідомити, задля правильного розуміння звернень та з якою метою здійснено ці звернення, що ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, скориставшись нашим правом, закріпленим ч.1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усувати виявлені в документації порушення чинного законодавства. Мови про будь-які заниження кваліфікаційних вимог до учасників в данному випадку не йде. Це Ваше право як Замовника встановлювати відповідні кваліфікаційні вимоги, задля отримання якісної послуги/товару. Однак, якщо вимоги документації жодним чином не стосуються предмета закупівлі або ж від учасників вимагається те, чого в них не повинно бути, згідно законодавства, то звичайно, ми вимагатимемо приведення документації у відповідність чинному законодавству або ж обґрунтування наявності відповідних вимог, знову ж таки, з посиланням на норми чинного законодавства. Тому, при відповіді на звернення учасників, вимагаємо керуватись виключно чинними нормативно-правовими актами та не враховувати заклики сумнівного характеру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.b14.docx 21.09.2021 13:54
Дата подачі:
20.09.2021 15:21
Вирішення:
Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо критеріїв
Номер:
5843ddab8de148a48e232e360e91fb6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-015046-b.c13
Назва:
Вимога щодо критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику. Ми , як потенційний Учасник ретельно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що вона повністю відповідає чинному законодавству, а кваліфікаційні умови зазначені в ній цілком обґрунтовані та логічні. Спостерігаючи за запитаннями та вимогами які задають потенційні Учасники у нас складається враження, що суб’єкти охоронної діяльності, що бажають прийняти участь в закупівлі не звертають уваги на те, що кошти які виділені на дану закупівлю є державними. Так чому ж Замовник повинен виключити зі своєї тендерної документації вимоги які стосуються обладнання, транспорту реагування, приладів які необхідні для нормального несення служби персоналом охорони? Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов.. суб’єкт охоронної діяльності обов’язково повинен мати транспорт реагування, відповідний персонал та обладнання. Замовник в тендерній документації вказує, що його об’єкти відносяться до критичної інфраструктури , що забезпечує життєдіяльність столиці, так чому його вимога щодо наявності кваліфікованого персоналу, ймовірними Учасниками, розцінюється як дискримінаційна ? Шановні Учасники, нагадаємо Вам, що в нашій державі на сході країни відбуваються бойові дії, окрім цього в державі та світі панує COVID-19 , а тому бюджеті кошти країни повинні витрачатися економно , доцільно, цілеспрямовано та обґрунтовано, так чому Замовник КП « Київпастранс», що є транспортною артерією столиці, що безпосередньо впливає її життєдіяльність - Обличчя Держави, повинен отримувати послуги , що не відповідають його критеріям? Стосовно інших запитань, ми вважаємо, що Учасники самі зацікавлені в тому, щоб створити персоналу охорону гідні умови праці, забезпечити їх всім необхідним, що на пряму впливає на якість наданих охоронних послуг.
Звертаємо увагу Замовника, що занижуючі кваліфікаційні вимоги до Учасників, Ви , в першу чергу, ризикуєте отримати не якісні послуги. Не марно в ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» зазначаються кваліфікаційні критерії : « Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для нас є незрозумілим, як можливо рівноцінно оцінювати аналогічний договір про надання охоронних послуг , наприклад території ринку або території фермерського господарства з кількістю постів 12-14 та договір про надання охоронних послуг критичної інфраструктури з 42 постами?
Так , дійсно Закон України « Про публічні закупівлі» передбачає залучення Учасником потужних субпідрядників/співвиконавців, але це є загальним поняттям. Наприклад під час будівництва або в інших галузях під час ремонту доріг, Виконавець може залучати потужних співвиконавців для здійснення окремих видів робіт на певний термін , таких як риття котлованів для будівництва, проектування та інше, але не для надання послуг на весь період надання послуг.
Але для надання якісних охоронних послуг та здійснення діяльності , суб’єкти охоронної діяльності повинні мати обов’язкові речі та обладнання…Стосовно охоронної діяльності стає не зрозумілим, що Учасники невзмозі придбати 50 кийків, 50 ліхтариків, чайників , мобільних телефонів, аптечок, що необхідно залучати потужних співвиконавців ? Тоді, про які якісні послуги може йти мова ? Враховуючи очікувану вартість, що складає більше чотирьох мільйонів, взагалі витрати Учасника на придбання необхідного та елементарного обладнання непорівнянні з можливим прибутком. Кожний суб’єкт охоронної діяльності який не зупиняється на досягнутому , прагне вдосконалювати свій досвід та розширювати свої потужності, має резерв особового складу. В іншому випадку, згідно нашого досвіду, «вільні» охоронці з’являються у суб’єкта охоронної діяльності у разі дострокового розірвання договору про надання охоронних послуг у зв’язку із їх невідповідністю або « поразки» при участі в закупівлях. На нашу думку, навпаки, відповідність кваліфікаційним критеріям зазначених Замовником КП « Київпастранс» в своїй тендерній документації, тільки збільшує конкурентну здібність Учасників, надає можливість участі в інших великих закупівлях , розширення сфери надання послуг та відповідності до Європейських стандартів .
Вимагаємо не вносити зміни до тендерної документації в розділі кваліфікаційних критеріїв, оскільки охоронні послуги об’єктів критичної інфраструктури повинні відповідати високим критеріям .
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - b.c13.docx 21.09.2021 12:20
Дата подачі:
20.09.2021 14:12
Вирішення:
Дякуємо за оцінку тендерній документації. Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено