• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки

Торги відмінено

145 266.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 726.33 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 17:56 - 17.09.2021 08:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 2695f2ca053440c8ba5369afd673d2b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-015002-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником СЕКРЕТАРІАТОМ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ 23 вересня 2021 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-015002-b на закупівлю послуг :Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки, код CPV за ДК 021:2015 CPV 50310000-1 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасника: 1. ТОВ «Гарант прінт сервіс» 2. Фізична особа-підприємець Коваленко Оксана Русланівна 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН КОПІ" 4. Приватне підприємство "ЗІП" Ціна учасника ПП "ЗІП" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Згідно Додатку 6 Документації Учасники підписують свою пропозицію за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису) ; якщо документи пропозиції подані не у формі електронного документа, то вони мають містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Учасник ПП "ЗІП" завантажив документи пропозиції, в яких відсутні такі реквізити як посада, прізвище та ініціали на кожній сторінці. 2. Згідно Додатку 6 Документації також є вимога накласти КЕП на всю Пропозицію. Учасник ПП”ЗІП” підписав свою пропозицію за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису), чим порушив вимоги документації. Також маємо нагадати, що обов’язком Уповноваженої особи є неупереджене ставлення до усіх учасників процедури закупівлі . Рішення Уповноваженої особи має прийматись відповідно до принципів відкритості та неупередженості. Порушення уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тягне за собою персональну відповідальність згідно з чинним законодавством України. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ПП "ЗІП", відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам закупівлі та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику закупівлі! Замовником буде перевірена інформація зазначена у вимозі [ID: UA-2021-09-13-015002-b.b1] та повторно вивчена пропозиція Приватного підприємства «ЗІП». У разі підтвердження інформації, замовником будуть вжиті заходи передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.10.2021 17:34