• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 17:40 - 17.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних умов, умов поставки в спрощеній закупівлі, ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами.

Номер: 699bd7db8d2b4a5881af86fc4dd1d09e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-002774-c.b1
Назва: Усунення дискримінаційних умов, умов поставки в спрощеній закупівлі, ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами.
Вимога:
На виконання закону про Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами (далі - Закон), умовами спрощеної закупівлі закупівлі передбачено термін поставки товару - десятиденний термін з дня укладення договору, для виконання гарантії виконання вказаної вимоги учасники повинні: - бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань; або - мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням. Враховуючи всі положення та вимоги вищевказаного Закону, ВИМАГАЄМО прибрати у документації спрощеної закупівлі наступні вимоги для учасників: - бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань; або - мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням, які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. Враховуючи всі сучасні методи транспортування товарів, зберігання їх, тощо, які існують на сьогоднішні дні, немає ніяких проблем зконцентрувати придбаний товар/товари на складах будь-якого Учасника, а після підписання договору поставити товар на протязі трьох-десяти днів на склади Замовника. Шановний Замовнику - ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ДЛЯ ВСІХ РІВНІ УМОВИ УЧАСТІ У БУДЬ-ЯКИХ ТОРГАХ не звертаючи уваги на місце реєстрації компаній учасників. В разі не реагування на Вимогу, будемо змушені звертатись до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником. Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2021 18:02