-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Робочі станції (код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (Детальніше у тендерній документації).
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 17:39 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
безпідставна дискваліфікація
Номер:
d8fd8e1b06ec4697a9c674f1395038ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-014869-b.b3
Назва:
безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «С.М.Б. СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича ознайомився з Протоколом засідання тендерного комітету № 340 від 30 вересня 2021 року та повідомляє, що
• порт USB 3.2 є кращим ніж USB 3,1 ;
• розширення PCI-Eх 3.0 x1 є кращим ніж PCI-Eх 2.0 x1;
• матриця IPS краща ніж TN-film;
• кут огляду 178 кращий ніж 160 та 170.
Наш корпус має 3 внутрішніх відсіка 3,5”, але разом з зовнішним буде 4шт.
Тому, звертаємо увагу, що Замовник дискваліфікував пропозицію Учасника ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ», який запропонував краще обладнання за меньші кошти.
Вважаємо такий принцип дискваліфікації нелогічним, безпідставним та противозаконним.
Також нагадуємо, що згідно із Законом України № 922 «Про публічні закупівлі»
Стаття 5. Принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наша пропозиція нижча за ціною, ніж пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» на 6985,50 грн, що дозволяє здійснити економію бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В зв’язку з наведеною вище інформацією вимагаємо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 13702731 вимога2.pdf 30.09.2021 17:44
Дата подачі:
30.09.2021 17:44
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Вашу вимогу на неправомірні дії у вигляді відхилення Вашої пропозиції розглянуто.
Пропозицію ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» було відхиллено через невідповідність пропозиції учасника технічним вимогам до закупівлі, а саме: у Додатку 3 (Технічний опис предмету закупівлі). У вимогі Учасник вказує, що запропонована їм техніка володіє кращими технічними характеристиками ніж зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку 3 до тендерної документації відсутнє уточнення щодо прийнятності покращення вказаних Учасником характеристик, в той же час, згідно умов пункту 4 статті 23 Розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".».
В той же час Учасник у ході викладення своєї вимоги визнає, що запропонований ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» товар має кращі характеристики ніж зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, відповідно вказаний товар не може вважатися еквівалентним.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в пунктах, де Замовник міг прийняти пропозиції покращених технічних характеристик у Додатку 3 (Технічний опис предмету закупівлі) до тендерної документації до закупівлі зазначено словосполучення «не менше ніж».
Щодо кількості відсіків 3,5” зазначаємо, що в Додатку 3 до тендерної документації зазначено що «Корпус повинен мати не менше 4-х внутрішніх відсіків 3,5” + 1 зовнішній слот 3,5”», загалом п’ять слотів 3,5”, у той час як ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» запропонував «3 внутрішніх відсіків 3,5” + 1 зовнішній слот 3,5”», ще складає чотири слоти.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
немає моделей
Номер:
e7b5cf6bf0164956b9a3913c17b2b30f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-014869-b.b2
Назва:
немає моделей
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «С.М.Б. СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича ознайомився з Протоколом засідання тендерного комітету № 340 від 30 вересня 2021 року та повідомляє, що ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не може буде визнаний переможцем, тому що:
- ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не надав найменування моделі материнської плати, в зв’язку з чим ні Замовник, ні інші Учасники, ні контролюючи органи не мають можливість перевірити, чи дійсно материнська плата відповідає вимогам тендерної документації та має зазначені характеристики. Також звертаємо увагу, що кожна материнська плата з чіпсетом Н410 має слот розширення 1 x PCI-Eх 3.0 x16 та зовнішні порти 2 x USB 3.2 Gen 1, та мають лише 1 PS/2. Ми розуміємо, що ці характеристики кращі ніж запрошувались, але оскільки пропозиція ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» була відхилена за пропонування більш кращих характеристик, то і пропозиція ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" має бути відхилена.
- ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не надав найменування моделі блоку живлення, в зв’язку з чим ні Замовник, ні інші Учасники, ні контролюючи органи не мають можливість перевірити, чи дійсно блок живлення відповідає вимогам тендерної документації та має всі вказані характеристики.
Також нагадуємо, що згідно із Законом України № 922 «Про публічні закупівлі»
Стаття 5. Принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наша пропозиція нижча за ціною, ніж пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» на 6985,50 грн, що дозволяє здійснити економію бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В зв’язку з наведеною вище інформацією вимагаємо переглянути рішення визнання переможцем ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пов'язані документи:
Учасник
- 13702731 вимога.pdf 30.09.2021 17:34
Дата подачі:
30.09.2021 17:34
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Вашу вимогу на неправомірні дії у вигляді відхилення Вашої пропозиції розглянуто.
Повідомляємо, що у ході розгляду пропозиції учасника ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» встановлено, що Учасником у повному обсязі було надано інформацію щодо технічних характеристик товару, який пропонується до постачання. А також встановлено, що вони повністю відповідають тим, що встановлені Замовником у тендерній документації, на підтвердження викладеного вище у складі пропозиції Переможця наявна Довідка Вих.№27\09\21-11 від 27.09.2021р.(файл «2. Технічна специфікація.pdf»).
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не було встановлено окремих вимог щодо необхідності зазначення найменувань комплектуючих, оскільки предметом закупівлі відповідно до оголошення та специфікації є Робочі станції (код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Крім того, зазначимо, що ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Відсутність документів та інформації, що не вимагалися тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що у технічній специфікації Учасник не зобов’язаний вказувати модель техніки, обов’язковим є лише зазначення технічних характеристик товару, який пропонується до закупівлі. Таким чином ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" взяли на себе зобов’язання надати техніку саме з зазначеними технічними характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога
Номер:
77d4894c13f2470da588b41d0c5aba69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-014869-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.pdf 15.09.2021 21:58
Дата подачі:
15.09.2021 21:58
Опис причини скасування:
++++
Дата скасування:
17.09.2021 16:10