• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 17:23 - 20.09.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги: Перед подачею комерційної пропозиції обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт надання послуг для ознайомлення з об’єктом: надати акт обстеження у довільній формі за підписом представника Замовника.

Номер: bdc9b43f426141cbbe51edd4c94c2893
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-002733-c.b1
Назва: Щодо вимоги: Перед подачею комерційної пропозиції обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт надання послуг для ознайомлення з об’єктом: надати акт обстеження у довільній формі за підписом представника Замовника.
Вимога:
Обов’язковість виїзду представника Учасника на місце надання послуг По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції. Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання? Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни! І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт надання послуг для ознайомлення з об’єктом необхідний в першу чергу для Учасника. Оскільки автостоянка, яка являється об'єктом охорони, на даний час не знаходиться під охороною та не була під охороною раніше. Технічне оснащення автостоянки, ймовірно, не влаштує потенційного надавача послуг. Для уникнення непорозумінь із можливим переможцем торгів, цілком доречним є попередній огляд об'єкту охорони. Дивним є той факт, що Скаржника не цікавлять технічні особливості об'єкта охорони, такі як площа, кількість паркомісць, наявність огорожі і т.д. Натомість, Скаржника цікавить дотримання карантинних обмежень, які до речі, будуть діяти і на період надання послуг. Дотримання соціальної дистанції, використання засобів індивідуального захисту зробить безпечним перебування будь-якої особи на об'єкті. Наявність акту обстеження у потенційного Учасника торгів не є примусом до участі у торгах, адже під час обстеження об'єкту охорони в Учасника можуть виникнути зауваження, щодо технічного оснащення автостоянки, які Замовник на даний час виправити не зможе. Дана вимога лише гарантує Замовнику, що участь в аукціоні будуть приймати лише ознайомлені із особливостями об'єкту охорони Учасники та не має на меті "влаштовувати торги" до дати електронного аукціону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2021 16:02