• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

закупівля музичних інструментів

закупівля музичних інструментів

Торги не відбулися

105 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 192.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2017 18:14 - 27.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація учасників

Номер: 3303bc1a24fb4a1fb77b442b7ec4300c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-15-001719-a.c2
Назва: Безпідставна дискваліфікація учасників
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту культури Івано-Франківської міської ради Королику О. В. Директору Центру розвитку Миколаївської області та правового захисту населення Завтурі М. П. 54001, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 76 оф. 8 Центру громадського моніторингу та досліджень м. Львів вул. Технічна, 6 Вивчивши протокол засідання тендерного комітету Департаменту культури Івано-Франківської міської ради №2 від 08.09.2017р., відповідно до якого Замовником закупівлі шляхом голосування було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Еквіп Хаб» в зв’язку невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Документом, який регулює державні закупівлі є далі по тексту Закон. Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 3 Закону передбачає здійснення та дотримання Замовником принципів здійснення закупівель. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогами якого передбачено, що У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему просимо Замовника надати роз’яснення та вказати причини відхилення пропозиції учасника ТОВ «Еквіп Хаб» із дотриманням вимог в частині здійснення проведення публічних закупівель. Відповідь прошу надати у встановлені Законом строки. Крім того, додатково повідомляємо, що відповідно до Закону передбачено здійснення громадського контролю у сфері публічних закупівель (ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовники і учасники процедур закупівель та Уповноважений орган повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян" і "Про інформацію". Також слід відмітити, що уповноважена особа (особи), визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом на підставі власного розпорядчого документу або трудового договору (контракту) зобов’язана дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, організовувати та проводити процедури закупівель; забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель; у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель, а також уповноважена особа (особи) персонально відповідає за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України; за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу; за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель. Згідно вимог ст. 1 ЗУ «Про запобігання корупції» спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції є: Органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції. Також контролюючими та правоохоронними органами в сфері державних закупівель є Державна аудиторська служба України, Департамент захисту економіки Національної поліції України та Рахункова палата України. ТОВ «Еквіп Хаб» як учасник даної закупівлі залишає за собою законне право на звернення до вищевказаних компетентних органів та повідомлення про цей факт до громадської організації із подальшим оприлюдненням у ЗМІ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет Департаменту культури Івано-Франківської міської ради надає Вам роз'яснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквіп Хаб" Повідомляємо Вам що в тендерній документації Розділ 3 "Інструкція з підготовки тендерної документації" міститься опис необхідних документів та спосіб їх подання для підтвердження вимог зазначених замовником під час оголошення процедури відкритих торгів. При поданні тендерної пропозиції учасником в додатку №1 "Пропозиція" було подано одним пунктом дві пропозиції з різною ринковою вартістю, що порушує умову ДКТ "Відкриті торги Музичні інструменти" і являється помилкою, що впливає на зміст документації. Також нагадуємо, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника, за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Виходячи з усього вищезазначеного згідно абзацу 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" було відхилено пропозицію ТОВ "Еквіп Хаб" в зв'язку не відповідповідністю умовам тендерної документації (Протокол №2 від 08.09.2017р.)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження протоколу №1 засідання тендерного комітету Департаменту культури Івано-Франківської міської ради

Номер: 0b49cb27b47f479098d9c5c90598e2a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-15-001719-a.c1
Назва: оскарження протоколу №1 засідання тендерного комітету Департаменту культури Івано-Франківської міської ради
Вимога:
07.09.2017 року Протоколом №1 засідання тендерного комітету Департаменту культури Івано-Франківської міської ради було дискваліфіковано мене як переможця аукціону по закупівлі музичних інструмнтів для Центрального народного дому. Підставою дляку україни дискваліфікації була невідповідність кваліфікаційним критеріям встановленим абзацом 3 частиною 2 статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель", а саме не надання інформації про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Повідомляємо, що мною були представлені видаткові накладні, які є свідченням того, що договір постачання музичного обладнання відбувся, і є підтвердженням передачі товарно-матеріальних цінностей (музичних інструментів) . На підставі вищевикладеного, вважаю прийняте рішення необєктивним, оскільки у мене, як учасника тендеру, є всі належні кваліфікайні вимоги. Підтвердженням моєї кваліфікації є сканкопії договорів постачання музичних інструментів та обладнання, що додаються. Прошу Вас переглянути своє рішення та кваліфікувати ФОП Мельниченко О.Я. переможцем аукціону. Дякую за розуміння та сподіваюся на позитивне рішення!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно частини 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Департаменту культури Івано-Франківської міської ради надає Вам роз’яснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції ФОП «Мельниченко Ольга Ярославівна» Повідомляємо Вам, що, в тендерній документації Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» міститься чіткий опис необхідних документів та спосіб їх подання для підтвердження вимог зазначених Замовником під час оголошення процедури відкритих торгів. Тендерна пропозиція ФОП «Мельниченко Ольга Ярославівна», не відповідає кваліфікаційним критеріям що встановлені абзацом 3 частиною 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та передбачені в додатку №2 до тендерної документації. Виходячи з цього згідно частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє таку пропозицію (Протокол №1 від 07.09.2017р.) Опираючись на частину 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.», виходячи з зазначеного, Ваше прохання, розглянути додані Вами документи після періоду подання тендерних пропозицій вважаємо неможливим.
Статус вимоги: Відхилено