-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія з урахуванням послуги з розподілу та передачі електроенергії
Додаткові кошторисні призначення згідно рішення сесії Глеюватської сільської ради № 380-VІI/VIII від 14 липня 2021 року.
Торги не відбулися
396 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 980.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 980.09 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 15:30 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
3f19bb927ab440f6bb73514ae3e8b3fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-011303-b.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовник! Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень. Товариство здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії юридичним та фізичним (побутовим) споживачам, відповідно до отриманої ліцензії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429), починаючи з 01.01.2019 року. В своїй тендерній документації, зазначається, щоб учасник надав довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.» Повідомляємо, що зазначений абзац тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново. Наші доводи та обґрунтування. Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Дніпровської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. Разом з тим в Ваших діях опосередковано проглядається домовленість з певним постачальником електричної енергії який здійснює постачання електричної енергії на закріпленій території в даному випадку на території Дніпровської області. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протоколи 239,240 від 17.09.2021.pdf 17.09.2021 22:09
Дата подачі:
17.09.2021 13:47
Вирішення:
Шановний учасник закупівлі! Замовником було розглянуте вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення).
1. Замовником виключено абзац 5 пункту 4.3 Додатку 1 до тендерної докуменації, а саме:
«- довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області центру обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством відповідно до п. 8.3.17. Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312.
Отже, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради, приймає рішення задовольнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Задоволено