-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт щодо покращення енергоефективності корпусу адміністративної будівлі з оргметодвідділом Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ».
Завершена
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 14:01 - 17.09.2021 11:00
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможця
Номер:
dc3cf8f517004b9f8673489b658f054b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001569-c.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Уповноваженій особі
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНГО
ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ
РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
«27» вересня 2021р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 222 (далі – Протокол) Вами було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ПП «САБІ».
З даним рішенням ми незгодні, оскільки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до р. 1 п. 3 ст. 29 Закону, а також п. 11 оголошення про закупівлю переліком критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв є - ціна.
Електронною системою пропозиція ПП «САБІ» визначена як найбільш економічно вигідна.
Стосовно Вашого зауваження щодо аналогічного договору звертаємо Вашу увагу, що у оголошенні на закупівлю чітко зазначено, що учасник повинен надати договір з позитивним висновком державної експертизи (додаток 3 до оголошення), підприємство яке Ви оголосили переможцем Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" у своїй пропозиції не надав позитивні експертні звіти від ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, таким чином вказаним учасником не було виконане завдання стосовно аналогічних договорів та їх повного виконання. На підставі зазначеного Ви повинні скасувати оголошеного переможця, як такого, що не відповідає абз. 1 ч.13 ст.14 Закону, а саме Замовник відхиляє пропозицію учасника в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на ситуацію що склалася вбачається змова Учасника Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" та Замовника, оскільки Замовник обирає економічно не вигідну пропозицію та відверто нехтує грубішими помилками у документах від учасника.
Прошу Замовника детально ознайомитись з ЗУ «Про публічні закупівлі» та Кримінальним кодексом України, усунути порушення які допущені його уповноваженою особою, для уникнення майбутніх скарг та вимог. Відповідно до п. 20 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду.
Відповідь на наше звернення прошу надати у строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 29.09.2021 16:46
Дата подачі:
29.09.2021 15:06
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
«29 вересня 2021р №233 м. Київ
Відповідно до ч.2 п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна клінічна лікарня» розглянувши на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозицію учасника ПП «Сабі» та дотримуючись ч.14 ст.14 Заноку оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою «27» вересня 2021р № 222 в електронній системі закупівель.
Згідно оголошення на закупівлю чітко зазначено, що учасник повинен надати договір з позитивним висновком державної експертизи (додаток 3 до оголошення). Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" у своїй пропозиції ( Далі -переможець процедури) надав позитивні експертні звіти від ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ які викладені в документах під назвою «Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Аналогічні договори» 21 вересня 2021 року в 14:20. , а саме :
- Експертний висновок від 28.09.2019 року №0095-5032-19/УЕБ./А
- Експертний висновок від 25.06.2021 року №0062-4299-21/УЕГ/А
- Експертний висновок від 01.09.2019 року №0083-4303-19/УЕБ./А
Таким чином, виходячи з вищевикладеного пропозиція Відокремленого підрозділу "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" ( Далі -переможець процедури) відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Економіст КНП КОР «КОКЛ» __________________Л.В. Бичова
(Уповноважена особа)
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Незакона дискваліфікація
Номер:
e403964d9857489a9650e126c1bb666e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001569-c.b1
Назва:
Незакона дискваліфікація
Вимога:
Уповноваженій особі
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНГО
ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ
РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
«27» вересня 2021р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 222 (далі – Протокол) Вами було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ПП «САБІ».
З даним рішенням ми незгодні, оскільки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до р. 1 п. 3 ст. 29 Закону, а також п. 11 оголошення про закупівлю переліком критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв є - ціна.
Електронною системою пропозиція ПП «САБІ» визначена як найбільш економічно вигідна.
Стосовно Вашого зауваження, що Учасник не надав документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень працівника: Ткачова Олена Анатоліївна, а саме: диплом про вищу освіту, особу якої зазначено у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 20/09-9 від 20.09.2021р. Хочемо зазначити, що згідно умов Додатку 3 оголошення про закупівлю у п. 2.1. чітко зазначено, що Учасник повинен у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу зазначену у формі, що надається, надає копії документів, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень та документ, що підтверджує наявність працівника (трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода чи договір цивільно-правового характеру). Таким чином, Замовник не вимагав від Учасника документального підтвердження у разі зміни прізвища працівників, а тому не надання документів, які не вимагав Замовник не може бути причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, дана причина відхилення є не правомірною та такою, що порушує Закон.
Стосовно зауваження щодо аналогічного договору звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3.2. оголошення - **Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з позитивним висновком державної експертизи (додається у сканованому вигляді).
Нами як Учасником дана вимого виконана у повному обсязі, оскільки разом з аналогічним договором нами також додано позитивні експертні звіти, які підтверджують досвід виконання аналогічних робіт із зазначенням класу складності, а також, що всі проекти які були виконані нашим підприємством пройшли державну експертизу, у той час як у переможця якого обрали Ви відсутні експертні звіти по аналогічним договорам, що є грубішим порушенням умов оголошення закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням наданих нами пояснень та виявлених грубих помилок визначеного Вами переможця, вимагаємо переглянути рішення Уповноваженої особи, та визнати ПП «Сабі» переможцем закупівлі, як учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь ПП САБІ.docx 28.09.2021 15:15
Дата подачі:
28.09.2021 09:25
Вирішення:
ПРОТОКОЛ №232
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Київ 28.09.2021 р.
Відповідно до ч.2 п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозицію учасника ПП «Сабі» та дотримуючись ч.14 ст.14 Закону оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою «27» вересня 2021р № 222 в електронній системі закупівель.
Ураховуючи ч.14, абз.2 ст. 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовник інформує про наступне:
Керуючись ч.13 ст.14 Закону, Замовник має право відхиляти пропозицію учасника в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Стосовно твердження ПП «САБІ» щодо начебто незаконної дискваліфікації.
1) Замовник повідомляє, що причина дискваліфікації ПП «САБІ» - відповідно до п.1. ч.13. ст.14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
2) Ураховуючи ч.11 ст. 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
3) На вимогу замовника, відповідно до п. 2.1. Додатку 3 до оголошення, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у формі, що надається, повинен надати копії документів, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень.
У складі пропозиції учасник не надав документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень працівника: Ткачова Олена Анатоліївна, а саме: диплом про вищу освіту, особу якої зазначено у Довідці за № 20/09-9 від 20.09.2021р.
Враховуючи п.1 ст. 28 Цивільного кодексу України «фізична особа набуває прав та обов’язків і здійснює їх під своїм ім’ям. Ім’я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по-батькові», якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить. Ім’я (прізвище, власне ім`я та по-батькові) необхідно людині для реалізації цивільних прав і обов’язків, що нормативно закріплено в статті 28 Цивільного кодексу України.
Для підтвердження достовірності поданих учасником документів, у разі, якщо відбулася зміна імені (прізвища) працівника, учасник повинен був додати до диплому про вищу освіту - Свідоцтво про зміну імені або прізвища Ткачової Олени Анатоліївни, виданого Відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України. Право на зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи передбачено статтею 295 Цивільного кодексу України. Зміна імені (прізвища, власного імені, по батькові) здійснюється відповідно до Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 915.
Повідомляємо, що замовник не зобов`язаний роз’яснювати учасникам процедури закупівлі положення та засади Цивільного кодексу України. Учасник самостійно повинен володіти законодавчою базою України, бути компетентним та відповідальним при підготовці тендерної пропозиції.
4) Щодо дискваліфікації за не подання в тендерній пропозиції трьох аналогічних договорів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: розроблення проектно-кошторисної документації на об`єкт робіт: «Капітальний ремонт щодо покращення енергоефективності корпусу адміністративної будівлі з оргметодвідділом Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ». Код ДК 021:2015:71240000-2 –Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Додатком №2 (Технічне завдання) до оголошення визначено технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. П.12. Технічного завдання визначений об`єм робіт щодо інженерних вишукувань:
- обстеження будівельних конструкцій на предмет технічного стану та експлуатаційної придатності.
- виконати обмірні креслення;
- інші вишукування необхідні для виконання проектно-кошторисної документації.
П. 13. Технічного завдання визначено основні заходи:
- утеплення стін;
- утеплення цоколю, з виконанням гідроізоляції фундаментів;
- утеплення перекриття горища;
- утеплення тех. підпілля (підвального поверху);
- заміна зовнішніх вікон та дверей, що не відповідають нормам енергоефективності;
- заміна покриття даху;
- ремонт ганків, приямків, козирків;
- виконати розділ блискавко захисту;
- виконати обробку деревини з доведенням до 1 групи вогнезахисту;
- частковий ремонт будівельних конструкцій будівлі у відповідності з технічним заключенням.
Реконструкція нежитлових приміщень під амбулаторію не є аналогічним договором щодо предменту закупівлі: «Капітальний ремонт щодо покращення енергоефективності корпусу адміністративної будівлі з оргметодвідділом Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул.Багговутівська, 1, м. Київ». Код ДК 021:2015:71240000-2 –Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Відтак, учасник не виконав вимоги зазначені вище, ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-001569-c , тому пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та правомірно відхиляється.
Економіст КНП КОР «КОКЛ» (Уповноважена особа) _______________ Л.В Бичова
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.10.2021 15:18