-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
філе куряче, заморожене
Завершена
81 916.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 409.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 409.58 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 13:55 - 17.09.2021 13:51
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірного визначення переможцем Фізичну особу-підприємця Стоянову Віталіну Анатоліївну
Номер:
439d3e0ba1c045f38788973aa2c4e9d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-008059-b.a4
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем Фізичну особу-підприємця Стоянову Віталіну Анатоліївну
Вимога:
Замовник тендерною документацією вимагав надати:
1. - довідку учасника в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, з обов’язковим зазначенням адреси складу, потужності холодильних камер з зазначенням товару, що може там зберігатись (за наявності), копію документів на підтвердження права користування;
Учасник, Фізична особа-підприємець Стоянова Віталіна Анатоліївна, в складі своєї пропозиції надає «Довідка в довільній формі про потужності» у якій зазначає адресу складського приміщення та технічні характеристики холодильної установки, проте в складі пропозиції не надані ніякі документи (замовник вимагає надати копію документів на підтвердження права користування;
) на підтвердження права користування ані складом, ані холодильною установкою.
2. Інформаційна довідка, що підтверджує наявність у Учасника автотранспорту для перевезення (у разі оренди – копія договору оренди та Акт прийому-передачі автотранспорту) відповідно до норм чинного законодавства, завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства.
2.1 копію документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб (технічний паспорт), який залучатиметься для перевезення продукції, або копію договору оренди, або копію договору перевезення;
Учасник надає надає довідку, технічний паспорт на автомобіль АХ8904СТ Mersedes-Benz Sprinter 308 CDI власник Стоянова Віталіна Анатоліївна та автомобіль АХ1528ЕЕ Mersedes-Benz Sprinter 311 CDI власник Стоянов Ігор Іванович. Незрозумілі правові підстави використання транспортних засобів ( договір оренди, надання транспортних послуг, тощо …). У той же час варто зазначити, що найманих працівників ФОП не має, проте в складі пропозиції наявні медичні книжки – згідно яких громадянин Фесун та громадянин Соляник зазначаються водіями. В той же час, наявні цивільно-правові договори з гр. Соляник В. М., та громадянином Фесун Р. І. на надання послуг з перевезення вантажу та транспортно експедиторських послуг, в яких йде мова, що вони не є працівниками ФОП Стоянової В. А., що породжує суперіччя.
Підсумовуючи вищевикладене відсутні правові підстави гр Соляник та гр Фесун до використання автомобіля АХ8904СТ Mersedes-Benz Sprinter 308 CDI; а також відсутні правові підстави ФОП Стоянової В. А, гр Соляник та гр Фесун до використання автомобіля АХ1528ЕЕ Mersedes-Benz Sprinter 311 CDI. Отже, правові підстави залучення вказаних автомобілів – відсутні, фактично учасник не надає відповідні документи в складі пропозиції.
3.- копії документів, що свідчать про проведення дезінфекційної обробки вказаного вантажного автомобіля;
Учасник, Фізична особа-підприємець Стоянова Віталіна Анатоліївна, в складі своєї пропозиції надає файл з назвою «дезінфекція транспорт» договір №30/к від 24.02 на проведення профілактичних робіт по дезінсекції та дератизації приміщень перша та друга сторінка, підписи сторін відсутні, з врахуванням того, що транспортні засоби не є приміщеннями – незрозуміло, що саме мається на увазі; наявний другий файл з назвою «дезінфекція транспорт2» в якому йде посилання договір №30/к від 24.02 на проведення профілактичних робіт по дезінсекції та дератизації приміщень, у додатках до якого вже йде мова про транспортні засоби, додаток 3 та додаток 4 не містить дати та посилання на договір. Зв’язок двох файлів незрозумілий, незрозуміло які саме роботи мають проводитись за цим договором, надання договору не є підтвердженням проведення дезінфекції тз. Отже учасник не надає в складі пропозиції документи підтверджуючі проведення дезінфекційної обробки вказаного вантажного автомобіля;
4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження наявності штатних працівників надається копія діючого штатного розпису
Учасник не надає у складі пропозиції копію діючого штатного розпису.
5 - Інформаційна довідка, що підтверджує наявність у Учасника працівників, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, які проходять обов’язковий медичний огляд (на підтвердження надати копії особистих медичних книжок встановленого зразка) .
Учасник надає в складі пропозиції довідку про наявність працівників, та медичні книжки, проте інформація вказана в двох вищеназваних документах викликає сумніви, бо у складі пропозиції наявні цивільні правові договори, саме які й суперечать інформації у довідці та медичних книжках.
6. Всі копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполученням "згідно з оригіналом" та відбитком печатки учасника (за наявності).
Учасник у складі пропозиції надає копію паспорту та коду, які не є завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця, та на яких відсутнє словосполучення "згідно з оригіналом»
7. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.
Учасник не надає в складі пропозиції відповідні гарантії
8. Учасник повинен гарантувати якість товару згідно Декларації виробника, або сертифікатів якості відповідно до вимог ДСТУ, протоколів аналізів регіональної лабораторії, гігієнічних висновків, якісних посвідчень, експертного висновку та інших документів за вимогами діючого законодавства, копії яких, мають бути завірені печаткою Учасника.
Учасник не надає в складі пропозиції відповідні гарантії
9. Документ*, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції.
*Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів
Учасник не надає віповідні документи
Виходячі з вищевикладеного, пропозиція Фізичної особи-підприємеця Стоянової Віталіна Анатоліївна не відповідає вимогам замовника та підлягає відхиленню. Просимо переглянути рішення про визнання преможцем Фізичну особу-підприємеця Стоянову Віталіну Анатоліївну та дискваліфікувати.
У випадку неправомірних дій або бездіяльності будемо вимушені звернутися до відповідних крнтролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2021 15:29
Вирішення:
Шановний учасник! Надані документи від Фізичної особи-підприємця Стоянова Віталіна Анатоліївна повністю відповідають вимогам документації спрощеної закупівлі.
1.довідку учасника в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, з обов’язковим зазначенням адреси складу, потужності холодильних камер з зазначенням товару, що може там зберігатись (за наявності), копію документів на підтвердження права користування. У даному реченні кома між довідкою учасника в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та копія документів на підтвердження права користувування мається на увазі словосполучення "або". Потрібно було надати або довідку в довільній формі, або копію документів на підтвердження права користування.
2.копію документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб (технічний паспорт), який залучатиметься для перевезення продукції, або копію договору оренди, або копію договору перевезення; ФОП Стоянова В.А. надала у своїй пропозиції копію технічного паспорта на транспортний засіб, який буде залучатися для перевезення продукції. А також надала копію договору № 30/К від 24.02.2020р та додаткову угоду до нього про підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу.
3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження наявності штатних працівників надається копія діючого штатного розпису. Згідно наданих цивільно-правових договорів, Фізична особа-підприємець Стоянова Віталіна Анатоліївна не використовує найману працю працівників, тому у складі своєї документації надала відповідні договори. Та відповідно до договорів надала медичні книжки працівників, які залучатимуться для перевезення харчових продуктів.
4. Всі копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполученням "згідно з оригіналом" та відбитком печатки учасника (за наявності).Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису (відповідно до абз.2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 03.03.2020) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
5. документ на підтвердження повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю (протокол обрання, довіреність, наказ тощо) або паспорт, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців); Фізична особа-підприємець Стоянова Віталіна Анатоліївна надала у складі пропозиції копію паспорта та ідентифікаційного коду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо неправомірного відхилення
Номер:
0d7270478be04dcca48770465a9e02a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-008059-b.b3
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
ТОВ «ТРІГО» відповідно до вимог оголошення закупівлі надає в складі своєї пропозиції технічний паспорт (назва документа «Тех паспорт0012.PDF PDF, Документи, що підтверджують відповідність. 2021-09-22 15:19:10»), договір на транспортні послуги (назва документа «Договір на транспортні послуги.PDF PDF, Документи, що підтверджують відповідність. 2021-09-22 15:19:10») та договір оренди транспортного засобу (назва документа «Договір оренди транспорт засоб.PDFPDF, Документи, що підтверджують відповідність. 2021-09-22 15:19:10» ) стосовно автомобіля Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор IVECO DAILY 70C17 державний номер АХ6382НР.
Зазначення в довідці про спеціалізований транспорт державного номеру АХ 7646КІ замість Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор IVECO DAILY 70C17 державний номер АХ6382НР є технічною помилкою та не може бути причиною для відхилення, адже відповідно до НАКАЗУ № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
ТОВ «ТРІГО» не згодне з причиною дискваліфікації, просимо додатково вивчити документи та переглянути ваше рішення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 16:53
Вирішення:
Шановний Учасник! Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 про затвердження переліку формальних помилок визначений перелік формальних помилок, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Помилка допущена при складанні документа, не є формальною, тому дана пропозиція не відповідає оголошенню та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо надання розьяснень
Номер:
85b2341574104200b71dc39151ea8851
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-008059-b.b2
Назва:
щодо надання розьяснень
Вимога:
Замовник вимагає надати
4.1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
- заповнену «Форму пропозиції»;
а також
- цінову пропозицію електронних закупівель.
просимо надати роз'яснення мається наувазі один документ чи різні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2021 13:55
Вирішення:
Доброго дня! Форма пропозиції а також цінова пропозиція електронних закупівель це один документ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо надання роз'яснень
Номер:
878f05d0787040d0bb5404e0340dcd1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-008059-b.c1
Назва:
Щодо надання роз'яснень
Вимога:
Замовник вимагає від учасників - копію листа Держспоживслужби щодо прийняття рішення про реєстрацію потужностей згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР (зі змінами);
не зовсім зрозуміло який саме документ мається на увазі. Просимо уточнити та внести відповідні зміни до документації, вимагається "Рішення про державну рееєстрацію"?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2021 13:51
Вирішення:
Доброго дня! Мається на увазі документ, який надає Державна Служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби про Державну реєстрацію потужності
Статус вимоги:
Відхилено