-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території))
Завершена
575 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 877.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 877.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 11:55 - 17.09.2021 01:00
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірного визначення переможцем торгів
Номер:
207baa4746fe4c5bb0a0f6741b80de0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-005459-b.b4
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем торгів
Вимога:
Приватне підприємство “Явір-2000”, Учасник тендеру на закупівлю охоронних послуг Акціонерному товариству “Дніпровська теплоелектроцентраль” Код за ДК 79710000-4 Охоронні послуги, номер закупівлі в Prozorro UA-2021-09-13-005459-b, не погоджується з прийнятим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та визначенням переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” з огляду на викладене.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, Додатком 4 до оголошення, Замовником визначені кваліфікаційні критерії, а саме підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджуються наданням у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Тобто Учасники повинні надати довідку за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація:
- 1.1. наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах. Дана довідка також повинна містити інформація про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення з окремим поданням фото, наявність засобів, що будуть використовуватися на об’єктах охорони для забезпечення стійкого зв’язку між постами, фактичну наявність зброї або інших спец. засобів для захисту та дозволів на їх використання (при наявності).
- 1.2. Довідка (в довільній формі) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність (перелік) власних або орендованих автомобілів (не менше 2-х одиниць) та мобільних груп швидкого реагування (з вказанням кількості можливих мобільних груп для забезпечення якісного надання послуг охорони об’єктів Замовника), оснащених сертифікованим обладнанням GPS-навігації, які забезпечать термінове прибуття за викликом охоронника у випадках правопорушення на об’єкті охорони (без понесення замовником додаткових витрат). До довідки додати скановані документи на власний або орендований автотранспорт, що використовується для мобільних груп швидкого реагування, та паспорти, сертифікати або інші документи, що підтверджують якість встановленого GPS-обладнання.
На виконання пункту 1.1., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про можливість користування матеріально-технічною базою” за вихідним номером №2 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох власних автомобілів, Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
На виконання пункту 1.2., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про наявність автомобілів та груп швидкого реагування” за вихідним номером №3 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох автомобілів, які будуть використовуватися у якості груп швидкого реагування Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR.
Також у складі пропозиції ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобілі Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
Вважаємо, що вимога викладена в п 1.2. ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” не виконана, а саме, довідка №3 від 16.09.2021 року містить інформацію про транспортний засіб Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR, а у складі пропозиції відсутнє свідоцтво про державну реєстрацію вказаного автомобіля, що свідчить відсутність двох груп реагування для безпосереднього надання послуг Замовнику.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” є передчасним, неправомірним та необгрунтованим, а тендерна пропозиція ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” підлягає відхиленню.
Також вважаємо, що рішення щодо відхилення нашої пропозиції прийнято без належних підстав, так як сам Замовник не надав нашому представнику можливість для огляду об’єктів (відповідна довідка міститься у складі пропозиції ПП “Явір-2000”), а також Замовником не було прийнято до уваги факт надання ПП “Явір-2000” оновленої цінової пропозиції (вих № 1296 від 27.09.2021 року).
Враховуючи викладене, вважаємо прийняте Замовником рішення по закупівлі незаконним та таким, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції Учасників.
При відсутності належного реагування на таку вимогу будемо змушені звернутися у відповідні контролюючі органи для захисту своїх законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №338.PDF 30.09.2021 14:47
Дата подачі:
29.09.2021 15:37
Вирішення:
Вимога розглянута, рішення надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірного відхилення
Номер:
5269912006754dbb93bc0b0d2b284e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-005459-b.b3
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Приватне підприємство “Явір-2000”, Учасник тендеру на закупівлю охоронних послуг Акціонерному товариству “Дніпровська теплоелектроцентраль” Код за ДК 79710000-4 Охоронні послуги, номер закупівлі в Prozorro UA-2021-09-13-005459-b, не погоджується з прийнятим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та визначенням переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” з огляду на викладене.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, Додатком 4 до оголошення, Замовником визначені кваліфікаційні критерії, а саме підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджуються наданням у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Тобто Учасники повинні надати довідку за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація:
- 1.1. наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах. Дана довідка також повинна містити інформація про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення з окремим поданням фото, наявність засобів, що будуть використовуватися на об’єктах охорони для забезпечення стійкого зв’язку між постами, фактичну наявність зброї або інших спец. засобів для захисту та дозволів на їх використання (при наявності).
- 1.2. Довідка (в довільній формі) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність (перелік) власних або орендованих автомобілів (не менше 2-х одиниць) та мобільних груп швидкого реагування (з вказанням кількості можливих мобільних груп для забезпечення якісного надання послуг охорони об’єктів Замовника), оснащених сертифікованим обладнанням GPS-навігації, які забезпечать термінове прибуття за викликом охоронника у випадках правопорушення на об’єкті охорони (без понесення замовником додаткових витрат). До довідки додати скановані документи на власний або орендований автотранспорт, що використовується для мобільних груп швидкого реагування, та паспорти, сертифікати або інші документи, що підтверджують якість встановленого GPS-обладнання.
На виконання пункту 1.1., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про можливість користування матеріально-технічною базою” за вихідним номером №2 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох власних автомобілів, Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
На виконання пункту 1.2., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про наявність автомобілів та груп швидкого реагування” за вихідним номером №3 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох автомобілів, які будуть використовуватися у якості груп швидкого реагування Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR.
Також у складі пропозиції ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобілі Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
Вважаємо, що вимога викладена в п 1.2. ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” не виконана, а саме, довідка №3 від 16.09.2021 року містить інформацію про транспортний засіб Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR, а у складі пропозиції відсутнє свідоцтво про державну реєстрацію вказаного автомобіля, що свідчить відсутність двох груп реагування для безпосереднього надання послуг Замовнику.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” є передчасним, неправомірним та необгрунтованим, а тендерна пропозиція ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” підлягає відхиленню.
Також вважаємо, що рішення щодо відхилення нашої пропозиції прийнято без належних підстав, так як сам Замовник не надав нашому представнику можливість для огляду об’єктів (відповідна довідка міститься у складі пропозиції ПП “Явір-2000”), а також Замовником не було прийнято до уваги факт надання ПП “Явір-2000” оновленої цінової пропозиції (вих № 1296 від 27.09.2021 року).
Враховуючи викладене, вважаємо прийняте Замовником рішення по закупівлі незаконним та таким, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції Учасників.
При відсутності належного реагування на таку вимогу будемо змушені звернутися у відповідні контролюючі органи для захисту своїх законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №336.PDF 30.09.2021 14:49
Дата подачі:
29.09.2021 15:20
Вирішення:
Вимога розглянута, рішення надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Номер:
c340a88743ed461797f8d2c54e720e98
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-005459-b.b2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
Приватне підприємство “Явір-2000”, Учасник тендеру на закупівлю охоронних послуг Акціонерному товариству “Дніпровська теплоелектроцентраль” Код за ДК 79710000-4 Охоронні послуги, номер закупівлі в Prozorro UA-2021-09-13-005459-b, не погоджується з прийнятим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та визначенням переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” з огляду на викладене.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, Додатком 4 до оголошення, Замовником визначені кваліфікаційні критерії, а саме підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджуються наданням у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Тобто Учасники повинні надати довідку за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація:
- 1.1. наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах. Дана довідка також повинна містити інформація про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення з окремим поданням фото, наявність засобів, що будуть використовуватися на об’єктах охорони для забезпечення стійкого зв’язку між постами, фактичну наявність зброї або інших спец. засобів для захисту та дозволів на їх використання (при наявності).
- 1.2. Довідка (в довільній формі) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність (перелік) власних або орендованих автомобілів (не менше 2-х одиниць) та мобільних груп швидкого реагування (з вказанням кількості можливих мобільних груп для забезпечення якісного надання послуг охорони об’єктів Замовника), оснащених сертифікованим обладнанням GPS-навігації, які забезпечать термінове прибуття за викликом охоронника у випадках правопорушення на об’єкті охорони (без понесення замовником додаткових витрат). До довідки додати скановані документи на власний або орендований автотранспорт, що використовується для мобільних груп швидкого реагування, та паспорти, сертифікати або інші документи, що підтверджують якість встановленого GPS-обладнання.
На виконання пункту 1.1., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про можливість користування матеріально-технічною базою” за вихідним номером №2 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох власних автомобілів, Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
На виконання пункту 1.2., ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надана довідка “Про наявність автомобілів та груп швидкого реагування” за вихідним номером №3 від 16.09.2021 року у якій міститься інформація про наявність двох автомобілів, які будуть використовуватися у якості груп швидкого реагування Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR.
Також у складі пропозиції ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобілі Volkswagen Transporter державний реєстраційний номер СЕ 2656 ВВ — свідоцтво про державну реєстрацію СХО 519866 та автомобіль Ford Transit державний реєстраційний номер СЕ 4860 ВМ свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 002840.
Вважаємо, що вимога викладена в п 1.2. ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” не виконана, а саме, довідка №3 від 16.09.2021 року містить інформацію про транспортний засіб Reno Logan державний реєстраційний номер СЕ 4135 DR, а у складі пропозиції відсутнє свідоцтво про державну реєстрацію вказаного автомобіля, що свідчить відсутність двох груп реагування для безпосереднього надання послуг Замовнику.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” є передчасним, неправомірним та необгрунтованим, а тендерна пропозиція ТОВ “Підрозділ швидкого реагування “Тигр” підлягає відхиленню.
Також вважаємо, що рішення щодо відхилення нашої пропозиції прийнято без належних підстав, так як сам Замовник не надав нашому представнику можливість для огляду об’єктів (відповідна довідка міститься у складі пропозиції ПП “Явір-2000”), а також Замовником не було прийнято до уваги факт надання ПП “Явір-2000” оновленої цінової пропозиції (вих № 1296 від 27.09.2021 року).
Враховуючи викладене, вважаємо прийняте Замовником рішення по закупівлі незаконним та таким, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції Учасників.
При відсутності належного реагування на таку вимогу будемо змушені звернутися у відповідні контролюючі органи для захисту своїх законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 15:12
Опис причини скасування:
вимога відображається від іншого учасника
Дата скасування:
29.09.2021 15:19
Вимога
Відхилено
Щодо огляду об'єктів
Номер:
c412df96d504435b914be04f60ce5551
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-005459-b.b1
Назва:
Щодо огляду об'єктів
Вимога:
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 324 відповідь на вимогу Охоронні послуги.docx 17.09.2021 12:54
Дата подачі:
16.09.2021 14:53
Вирішення:
Вимога розглянута, рішення надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено