• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Опори дерев’яні

Опори дерев’яні

Завершена

1 323 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 618.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 11:34 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасування рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" та про скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД"

Номер: 856424fa3b394e97b290fa593246d23f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-004731-b.b1
Назва: Вимога скасування рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" та про скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД"
Вимога:
1. Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (на підставі положень ч.3 ст.31 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі)» ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" не погоджується з протокольним рішенням засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/3 від 05 жовтня 2021 року, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ", подану на участь у відкритих торгах по предмету закупівлі: «Опори дерев’яні» (код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) з огляду на наступне. Безпосередньою метою Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону, прямою підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника є умови, за яких тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Саме з цієї підстави Протокольним рішенням засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/3 від 05 жовтня 2021 року було відхилено тендерну пропозицію ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ", подану на участь у відкритих торгах по предмету закупівлі: «Опори дерев’яні» (код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини). Обгрунтуванням такого відхилення стало те, що «…Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЄВРОСВІТ" не надало у складі тендерної пропозиції по закупівлі опор дерев’яних (код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) (UA-2021-09-13-004731-b) наступні документи, що вимагались згідно п. 1 «Загальні вимоги до дерев'яних опор на ПЛ -0,4-10 кВ» пп. 1.2 «Постачальник (виробник) повинен мати» затвердженої протоколом тендерного комітету №130/2 від "13" вересня 2021 року, а саме: 1) Сертифікат УкрСЕПРО на відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93, ГОСТ 20022.0-93». ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" не погоджується з рішенням засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/3 від 05 жовтня 2021 року з огляду на те, що поняття «повинен мати» та «повинен надати в складі тендерної пропозиції» не є та не можуть бути тотожними за своїми суттю та змістом. Учасник може мати такий сертифікат, але не зобов’язаний надавати його у складі своєї пропозиції, якщо надання такого не вимагалося в тендерній документації Замовника. Така позиція повністю узгоджується з наявною судовою практикою, а також практикою рішень АМКУ. Крім цього хочемо зазначити, що учасником ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" в складі своєї пропозиції було надано достатньо інших документів, які підтверджують відповідність якісним, технічним та іншим вимогам закупівлі. Враховуючи вищенаведене, на підставі положень ч.3 ст.31 Закону, ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" вимагає у Замовника надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. 2. Вимога надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення (на підставі положень ч.4 ст.33 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі)». ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" не погоджується з протокольним рішенням засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/4 від 06 жовтня 2021 року, згідно з яким визнано переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю по закупівлі опор дерев’яних (код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) на загальну суму 1 316 400,00грн. з ПДВ, з огляду на наступне. Безпосередньою метою Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону, прямою підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника є умови, за яких тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Обгрунтуванням протокольного рішення засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/4 від 06 жовтня 2021 року стало те, що «…Документи, надані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" у складі Тендерної пропозиції, розглянуті Тендерним комітетом та відповідають вимогам тендерної документації». Однак, ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" не погоджується з цим, зважаючи на те, що ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності «п. 1 «Загальні вимоги до дерев'яних опор на ПЛ -0,4-10 кВ» пп. 1.2 «Постачальник (виробник) повинен мати» затвердженої протоколом тендерного комітету №130/2 від "13" вересня 2021 року, а саме: 1) Сертифікат УкрСЕПРО на відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93, ГОСТ 20022.0-93» не надав відповідного сертифікату. Натомість учасником ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" надано Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», в якому відсутня будь яка інформація про відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93, ГОСТ 20022.0-93. ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" не погоджується з протокольним рішенням засідання Тендерного комітету ПрАТ «Закарпаттяобленерго» № 130/4 від 06 жовтня 2021 року, згідно з яким визнано переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД", оскільки останнім не надано Сертифікат УкрСЕПРО на відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93, ГОСТ 20022.0-93, як це вимагалося замовником. Така позиція повністю узгоджується з наявною судовою практикою, а також практикою рішень АМКУ (рішення від 14.07.2017 № 4671, рішення від 26.04.2017 № 2444, Рішення від 02.04.2018 № 3009, Рішення від 30.01.2018 № 812, та багато інших). Враховуючи вищенаведене, на підставі положень ч.4 ст.33 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі, ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" вимагає у Замовника надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. 3. Вимога скасування рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" та про скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД". Шановний замовнику, фактично, приймаючи такі неоднозначні рішення щодо різних учасників Ви своїми діями порушуєте принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Поясніть будь ласка, чим саме Ви керуєтесь відхиляючи тендерну пропозицію одного учасника з певних підстав, але водночас визначаючи переможцем іншого учасника, в тендерній пропозиції якого є ідентичні підстави для відхилення? (при цьому такі ж підстави існували і в попередніх закупівлях ПрАТ «Закарпаттяобленерго», переможцем в яких визнавався ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД"). Ми розуміємо, що між ПрАТ «Закарпаттяобленерго» та ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" встановились тісні взаємовідносини пов’язані тривалою співпрацею, але ж метою Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в першу чергу є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" та скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТзОВ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД". У разі, ігнорування чи не надання відповіді на наші вимоги, ТзОВ "УКРЄВРОСВІТ" буде змушене звернутись: - зі скаргою на дії Замовника до Антимонопольного комітету України, - з листами щодо необгрунтованого вибору переможця до вищестоящих організацій, - з листами щодо необгрунтованого вибору переможця до Громадських організацій та ЗМІ (з метою здійснення громадського контролю за закупівлями замовника), - із зверненням щодо необгрунтованого вибору переможця до Державної аудиторської служби України (з метою здійснення моніторингу закупівель замовника), - із зверненнями щодо порушень чинного законодавства до Департаменту захисту економіки Національної поліції України та Національного антикорупційного бюро України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику закупівлі ! Щодо пункту 1 Вимоги, опублікованої ТОВ “УКРЄВРОСВІТ” - надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, повідомляємо наступне. Відповідно до розділу 5 «Склад технічної документації» додатку 2 до Тендерної документації, що є її невід’ємною частиною, інформація про сертифікацію є обов’язковою складовою технічних характеристик дерев’яних опор. Пунктом 1.2 розділу 1 «Загальні вимоги до дерев'яних опор на ПЛ -0,4-10 кВ» додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що постачальник (виробник) повинен мати сертифікат УкрСЕПРО на відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93, ГОСТ 20022.0-93. Таким чином, наявність сертифікату УкрСЕПРО на відповідність продукції ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93 , ГОСТ 20022.0-93 є обов'язковою, а інформація про неї повинна відображатися в складі тендерної пропозиції учасника.. Щодо пункту 2 Вимоги, опублікованої ТОВ “УКРЄВРОСВІТ” - надання інформації про тендерну пропозицію, щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника , який надіслав звернення, повідомляємо наступне. ТОВ «УКРЄВРОСВІТ» не надало підтвердження відповідності дерев’яних опор ГОСТ 9463-88, ГОСТ 20022.6-93 , ГОСТ 20022.0-93. Сертифікат якості від підприємства - обробника опор (ТОВ «Хансаком -Вест») не є підтвердженням якості даного товару, так як дане підприємство не має необхідної акредитації для підтвердження якості товару. Отже, ТОВ «Хансаком-Вест» не є органом сертифікації, і його висновок щодо якості предмету закупівлі не є законодавчо обґрунтованим. В той же час, ТОВ «ТК ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД» надало підтвердження, а саме: відомості про сертифікат відповідності, що виданий ТОВ «Тестметрстандарт», акредитованим Національним агентством з акредитації України на проведення сертифікації продукції та послуг, оцінки відповідності технічним регламентам. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі відбуваються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Зазначений принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості. Таким чином, при оцінці тендерних пропозицій учасників, ПрАТ “Закарпаттобленерго” керувалась принципом ефективності та максимальної економії, а саме — отримання якісного та сертифікованого товару за найнижчою ціною, яку можуть запропонувати учасники закупівлі. Крім того, придбання якісних дерев'яних опор ЛЕП має вирішальне значення для Товариства, оскільки дозволяє Замовнику виконати всі роботи по установці ЛЕП відповідно до затверджених технологій, а після установки елементи зможуть прослужити чималий термін. Саме з вказаних підстав, при виборі продукції Замовник звертає увагу не тільки на ціну предмету закупівлі, а й на якість її обробки і характеристики використаних для цього матеріалів, що і підтверджується відповідною сертифікацією. Крім глибини просочення деревини, на термін її служби, неабиякий вплив має вид використовуваного антисептичний складу і його концентрація. Ці параметри потрібно перевіряти спеціальними дослідженнями, які здійснюють акредитовані організації. Отже, пропозиція «ТК Променерготрейд» відповідає всім вимогам тендерної документації та технічним характеристикам до предмету закупівлі «Опори дерев’яні», що підтверджено сертифікатом відповідності. В той же час, щодо пропозиції ТОВ «УКРЄВРОСВІТ» існують обґрунтовані сумніви щодо належної якості предмета закупівлі, через відсутність необхідних висновків та протокольних випробувань акредитованих на таку сертифікацію організацій. Тому вважаємо вашу вимогу неправомірною і такою , що суперечить вимогам тендерної документації Замовника та Закону України “Про публічні закупівлі”. Крім того, необхідно врахувати, що кожному учаснику закупівлі надано термін для оскарження умов тендерної документації на стадії подання пропозицій, проте ТОВ «УКРЄВРОСВІТ» не скористався своїм правом на оскарження, чим погодився з усіма вимогами Тендерної документації, які повинні бути ним дотримані.
Статус вимоги: Не задоволено