-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна LCD-панель
Торги не відбулися
98 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2017 12:19 - 04.09.2017 12:24
Вимога
Відкликано скаржником
Необгрунтований вибір переможця
Номер:
cfab864c9891493cb878ccdd18ea1002
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000388-c.a2
Назва:
Необгрунтований вибір переможця
Вимога:
Згідно Протоколу № 175 від 12.09.2017 р. засідання тендерного комітету (дата публікації: 12.09.2017), Замовник помилково визнав переможцем тендеру ФОП Васильєв Денис Анатолійович (далі – Учасник).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаю, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам наведеним Замовником в Інструкції для учасників допорогової електронної закупівлі, зокрема таким:
1. Відповідно до пунктів 15.4 та 15.5 Інструкції Замовника учасники повинні надати оригінали довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії даних документів, замість оригіналів, про що свідчить напис на них: “Згідно з оригіналом”. Водночас, згідно Протоколу № 174 від 12.09.2017 р., це було визначено Замовником як підстава для відхилення пропозиції ФОП Нестереня А.Є.
2. Згідно Додатку №2 до Інструкції Замовника: “Зазначений в Таблиці №1 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ІНТЕРАКТИВНУ LCD-ПАНЕЛЬ подається в складі тендерної пропозиції”. Замість цього Учасник надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи за № 602-123-20-1/ 3379 від 21.02.2017 р. на об’єкт експертизи, який не має жодного відношення до предмету закупівлі: Іграшки дитячі, іграшкові набори, комплекти, інструменти, пристрої музичні іграшкові (дерев'янi, акриловi, текстильнi, пластмасові, металеві та з інших матеріалів). Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ІНТЕРАКТИВНУ LCD-ПАНЕЛЬ у. пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ;
3. Відповідно до пунктів 15.11 та 15.12 Інструкції Замовника учасники повинні надати скановані оригінали або завірені належним чином копії виконаних (завершених) аналогічних договорів та накладних на весь об’єм поставки, що підтверджують факт виконання договірних зобов’язань. Учасник надав копію Договору № 18/08-1 від 18.08.2017 р. Згідно п. 1.2. цього Договору: “Найменування, загальна кількість, ціна Товару, що підлягає поставці, його часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) за видами, марками, моделями, типами, розмірами визначаються за згодою Сторін, попередньо до поставки Товару Покупцю, та вказуються у рахунку, що прирівнюється до специфікації”. У рахунку на оплату № 25 та видатковій накладній № 206 від 20.08.2017 р. ВІДСУТНЯ інформація щодо марки та моделі Товару, а також щодо номеру та дати договору, до якого відносяться рахунок на оплату та видаткова накладна, що унеможливлює встановити факт виконання зобов’язань за Договором № 18/08-1 від 18.08.2017 р.
4. Відповідно до пункту 9 додаткових умов Інструкції Замовника, учасники повинні надати: “Документи тендерної пропозиції, що вимагаються цією Інструкцією, скануються, підписуються та подаються Учасником відповідно до пунктів Інструкції (НА КОЖЕН ПУНКТ – ОДИН ФАЙЛ)”. Дана вимога Учасником НЕ ВИКОНАНА.
Згідно статті 9 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника.
Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо визнання переможцем тендеру учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Крім того, обрання переможцем тендеру Учасника, цінова пропозиція якого на 7 700 грн. дорожча за пропозицію іншого учасника може свідчити про вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Васильєв Денис Анатолійович, зазначене у Протоколі № 175 від 12.09.2017 р. засідання тендерного комітету та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель.
У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, я змушений буду звернутись до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2017 11:48
Вирішення:
Враховуючи зауваження буде переглянуто тендерну документацію Учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.09.2017 13:02
Вимога
Відкликано скаржником
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Номер:
4ee3c19d24514065b27d4d6185d8b65a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000388-c.c1
Назва:
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради було проведено закупівлю (ID: UA-2017-08-30-000354-b) за предметом: Інтерактивна пісочниця (ДК 021:2015 (СРV) - 37520000-9 іграшки).
Згідно Протоколу № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету (дата публікації: 11.09.2017), Замовник помилково визначив, що пропозиція ФОП Нестереня А.Є. (далі – Учасник) не відповідає вимогам Замовника, зокрема:
1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, замість оригіналу;
2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановану копію паспорту, замість оригіналу;
3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Таблицю №1, в якій на підтвердження відповідності критеріям безпеки зазначив Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. При цьому Учасником надана лише перша сторінка висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. В вимогах Інструкції було зазначено, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товари повинні бути чинними як мінімум до 30.09.2017 року, але інформація щодо чинності наданого документу відсутня.
Прошу прийняти до уваги наступні зауваження щодо Протоколу № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету:
1. Оскільки відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, подання учасником документів тендерної пропозиції передбачено лише шляхом подання документів у електронному вигляді, це унеможливлює надання оригіналів документів. Можливе
надання лише сканованих копій документів. Надані копії були завірені відповідно до вимог Інструкції Замовника. Крім того, надання копій документів НЕ МОЖЕ РОЗГЛЯДАТИСЬ ЯК СУТТЄВІ ПОМИЛКИ, оскільки вони є такими, що пов’язані з оформленням пропозиції та жодним чином не впливають на зміст пропозиції.
2. Скановані копії оригіналів довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту додаються.
3. Твердження Замовника відносно надання лише першої сторінки Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. та відсутності інформації щодо чинності наданого документу, НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ. На другій сторінці Висновку № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. чітко зазначено: “ВИСНОВОК ДІЙСНИЙ ДО 30.12.2017 р.”.
Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Нестереня А.Є., зазначене у Протоколі № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель.
У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, я змушений буду звернутись до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Ідентифікаційний код ІПН.pdf 13.09.2017 13:14
- Паспорт.pdf 13.09.2017 13:14
Дата подачі:
13.09.2017 13:14
Опис причини скасування:
Помилка в документі
Дата скасування:
13.09.2017 13:16