• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Термостат з охолодженням сухоповітряний ХТ-3/70-2 або еквівалент

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2021 13:02 - 24.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників

Номер: 812939e542604dd792ff44b9201a5807
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-12-000134-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників
Вимога:
Шепетівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ, опублікувавши оголошення UA-2021-09-12-000134-b в електронній системі закупівель. На нашу думку, умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значне порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників. У ТД виявлено положення, яке має ознаки такого, що порушують принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону та норму частини 4 статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників, а саме: Дискримінаційною та такою що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі є наступна умова тендерної документації - додатку №5 Авторизаційний лист від виробника. Замовник необгрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробника). Звертаємо вашу увагу, що наша компанія співпрацює з компаніями, які є дилерами та представниками, тому ми не можемо надати листа від виробників запропонованого товару. У такому випадку порушення наших прав та інтересів полягає у тому, що Замовником штучно обмежено конкуренцію дискримінаційними вимогами, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги. Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси – наше підприємство є реальним учасником ринку та планує взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак окремі умови тендерної документації дискримінують нас як учасника та заважають нам взяти участь у даній процедурі закупівлі. Вважаємо, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, фактично, порушено норму частини 4 статті 5, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гаратована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Статус вимоги: Відхилено