-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
648 632.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 243.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 243.16 UAH
Період оскарження:
10.09.2021 18:44 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Відсутність довідки не платника ПДВ
Номер:
c04bfb1b1e6f4689858642a1ef691ff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-005746-b.a4
Назва:
Відсутність довідки не платника ПДВ
Вимога:
Замовник виставляв вимоги щодо надання довідок по ПДВ, якщо особа є платником ПДВ. ФОП Ляшенко Є.В. не те що не надав спростування що він не надає даних довідок бо він не платником ПДВ, він не надав загальної довідки що не являється платником ПДВ тому і не може надати даних довідок.
З вище перерахованого прошу Вас повторно розглянути документацію учасників торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 17:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.a4 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Умовами пункту 9.11 розділу 9 оголошення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які надає учасник у складі пропозиції, зокрема оригінал свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість - для учасника, який є платником податку на додану вартість.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачено, що реєстр платників податку на додану вартість та реєстр платників єдиного податку ведуться Державною податковою службою України та оприлюднюються у формі відкритих даних.
Відповідна технічна можливість безоплатно та вільно перевірити статус платника податків реалізована за допомогою електронного сервісу за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv (або https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod).
Таким чином, інформація з реєстру платників податку на додану вартість та реєстру платників єдиного податку оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник має можливість перевірити дану інформацію самостійно.
Так, згідно ч.5 ст. 17 Закону "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Таким чином, Замовник самостійно отримує та перевіряє інформацію щодо платника або єдиного податку, або податку на додану вартість.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аномально-низька ціна
Номер:
f9d3aea44a754fae8b2c38e645f81260
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-005746-b.a3
Назва:
Аномально-низька ціна
Вимога:
Під час тендерних процедур відбулася аномально-низька ціна яка підпадає під дію
відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) аномально низька ціна. Прошу надати обгрунтовану відповідь щодо неприйняття чи прийняття заходів щодо виявлення даної ситуації під час тендерних процедур.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 17:39
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.a3 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що аномально низька ціна ТЕНДЕРНОЇ пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Отже, враховуючи зазначене вище поняття «аномально низької ціни» підпадає під дію під час проведення основної процедури закупівлі – відкриті торги та дана норма Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується під час проведення спрощеної закупівлі, так як спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність документів
Номер:
889bb648bf5b46b7b92c4cefac335669
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-005746-b.c2
Назва:
Невідповідність документів
Вимога:
Замовник виставляв вимоги, а саме:
1.) 9.13. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Основним документом для підтвердження даної вимоги є довідка з податкової служби.
2.) 1. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженер технічного нагляду. У складі пропозиції відсутній сканований сертифікат технічного нагляду.
3.) 2. Посвідчення про навчання та знання Законів України «Про охорону праці». Основним підтвердженням що особа пройшла курки з охорони праці та техніки безпеки є додатки до посвідчення, а саме витяг з протоколу про навчання.
4.) 9.12. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв; Довідка про те що учасників торгів не є платником податку на додану вартість.
З вище перерахованого прошу Вас повторно розглянути документацію учасників торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 17:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.c2 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Умовами пункту 9.3 розділу 9 оголошення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які надає учасник у складі пропозиції, зокрема довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Перш за все необхідно звернути увагу на те, що з огляду встановлену вище вимогу в оголошені спрощеної закупівлі не зазначено, що довідка повинна бути видана уповноваженим на те органом.
Учасником в складі його пропозиції надано файл «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» в якому міститься довідка ( вих. № 117-7 від 20.09.2021р.) з інформацією про те, що фізична особа – підприємець Ляшенко Євген Володимирович повідомляє Замовника про те, що не має заборгованості з платежів.
Так, згідно ч.5 ст. 17 Закону "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель".
На підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі" (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Таким чином, Замовник самостійно отримує та перевіряє інформацію про наявність /відсутність податкового боргу в учасника/переможця.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Умовами оголошення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженер технічного нагляду; посвідчення про навчання та знання Законів України «Про охорону праці». Під час аналізу та вивчення наданих документів учасником Замовником враховано положення ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Таким чином, даний документ (інформація) міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: https://e-construction.gov.ua з наступною інформацією: Ляшенко Євген Володимирович має кваліфікаційний сертифікат АТ003756 (чинний), Професія - Інженер технічного нагляду; Категорія - Інженер технічного нагляду; Рішення про видачу - № 35-ТН від 02.07.2015; Дата видачі сертифіката - 03.07.2015;
Відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення) - 2020-04-25; Орган, що видав сертифікат - Всеукраїнська громадська організація "Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури"(36677477). Сертифікат АТ003632 (чинний); Професія - Інженер технічного нагляду; Категорія - Інженер технічного нагляду; Спеціальність - Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд; Рішення про видачу - № 34-ТН від 28.05.2015; Дата видачі сертифіката - 29.05.2015; Відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення) - 2019-12-13; Орган, що видав сертифікат - Всеукраїнська громадська організація "Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури"(36677477).
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження щодо відвідування обєкта
Номер:
38cda0cdc736403d934f12dcdfef8674
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-005746-b.c1
Назва:
Оскарження щодо відвідування обєкта
Вимога:
Встьановлюючи вимогу в тендерній документації, а саме "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно обстежити об’єкт, по якому мають виконуватись роботи, ознайомитись з технічною частиною проєктної документації та подати в складі пропозиції акт обстеження об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на Учасника" замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його
участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення
до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 14:22
Вирішення:
Замовник погоджується з Вашою вимогою, до документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так