-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби))
Завершена
6 086 710.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 433.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 433.55 UAH
Період оскарження:
10.09.2021 18:01 - 09.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
004542c6e3514ec8b6ec3c3aad4edc41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-011398-c.b2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Департаментом освіти та науки Одеської міської ради (далі – ЗАМОВНИК) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-011398-c, назва предмета закупівлі ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)).
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» планує взяти участь в даній закупівлі.
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено наявність вимог, які, на нашу думку, носять дискримінаційних характер і відповідно суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та значно звужують коло потенційних учасників, а саме:
П.5 Розділу ІІІ ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
1.2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські приміщення, з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування, які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди);»
Виходячи зі змісту даної вимоги, участь у даній процедурі закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають у власності або орендують склади на території м. Одеса.
Скаржник зареєстрований у встановленому законом порядку та орендує складські приміщення на території м. Вінниця (договір оренди додається) і має всю матеріально-технічну базу та технології для виконання умов поставки, однак, у зв’язку з тим, що територіально знаходиться у іншому місті, не має змоги стати Учасником даної закупівлі.
13.09.2021 року ПП «ТД «Солодкий Світ», через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації Замовника, на що 14.09.2021 року отримали наступну відповідь:
«Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси. Оскільки, Додатком 1 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 5 до тендерної документації (249 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.»
По суті скарги хочемо повідомити наступне: відстань від м. Вінниця до м. Одеса (по даних Google карти, відкритих інтернет джерел) становить 426 км, це близько 5 годин часу. Звертаємо увагу, що Замовником передбачено 3 робочі дні для доставки. Скаржник має достатню кількість автотранспорту та працівників необхідної кваліфікації для своєчасної доставки замовлення (Реєстраційні документи на транспортні засоби додаються). Можливість несприятливих кліматичних умов це лише припущення Замовника, яке не має, на разі, документального обґрунтування. Тому вважаємо, що Замовник не довів необхідність встановлення вимоги щодо наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції саме на території м. Одеси.
Згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
« Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу, щодо наявності в Учасника власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси.
ДОДАТКИ:
- Копія Договору оренди приміщення №2/01/19 – ВС від 01.01.2019 року;
- Копія Договору про надання послуг № 4 від 02.08.2021р.
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 4167 ВІ
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 4168 ВІ
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 9331 ВК
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 0290 НР
Пов'язані документи:
Учасник
- свідоцтва реєстрації транспортних засобів.pdf 14.09.2021 16:34
- договір оренди склад_офіс.pdf 14.09.2021 16:34
- Скарга.pdf 14.09.2021 16:34
- договір надання транспортних послуг.pdf 14.09.2021 16:34
- рішення від 17.09.2021 №21171.pdf 20.09.2021 12:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2021 №22071.pdf 29.09.2021 18:58
- рішення від 28.09.2021 №22071.pdf 01.10.2021 10:47
- пояснення до скарги 23.09.2021 14:57
- пояснення до скарги 23.09.2021 14:57
- проєкт договору 23.09.2021 14:57
- дислокація 23.09.2021 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 17:03
Дата розгляду скарги:
28.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2021 12:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2021 10:49
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2021 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.09.2021 № 22071-р/пк-пз внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2982a953da874fae8c28e96772e714c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-011398-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
П.5 Розділу ІІІ ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить дискримінаційну вимогу, а саме: «1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
1.2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські приміщення, з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування, які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди);»
Вважаємо вимогу Замовника щодо наявності в Учасників власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції, розташованого саме на території м. Одеси необґрунтованою та дискримiнацiйною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть гарантувати виконання умови поставки, але не мають відповідних складів на території м. Одеса. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги. Дана вимога суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель та значно звужує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.docx 13.09.2021 14:39
Дата подачі:
13.09.2021 14:39
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси. Оскільки, Додатком 1 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 5 до тендерної документації (249 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1bb5e208ddd8492fb016eaa23dd71ded
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-011398-c.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- мед книжки склад.pdf 05.11.2021 16:04
- довідка опис заходів вилучення або відкликання продуктів та документи_що встановлюють порядок.pdf 05.11.2021 16:04
- довідка щодо принципу крок назад та крок вперед та документи.pdf 05.11.2021 16:04
- довідка щодо виконання положень п2 ст 20 ЗУ 771_97.pdf 05.11.2021 16:04
- Акт Держпродспоживслужби_НАССР вересень 2021.pdf 05.11.2021 16:04
- документи щодо проведення навчання персоналу.pdf 05.11.2021 16:04
- медичні книжки експедитори.pdf 05.11.2021 16:04
- довідка та документи щодо критичних точок.pdf 05.11.2021 16:04
- скарга.pdf 05.11.2021 16:04
- наказ щодо проведення гігієнічного навчання.pdf 05.11.2021 16:04
- скарга.docx 05.11.2021 16:04
- протокол проведення гігієнічного навчання та прийому заліку.pdf 05.11.2021 16:04
- документи щодо НАССР.pdf 05.11.2021 16:04
- UA-2021-09-10-011398-c-qualifications.pdf 05.11.2021 16:04
- мед книжки водії.pdf 05.11.2021 16:04
- докумети щодо процедери відкликання та вилучення.pdf 05.11.2021 16:04
- рішення від 09.11.2021№25159.pdf 09.11.2021 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2021 №25916.pdf 19.11.2021 12:15
- рішення від 18.11.2021№25916.pdf 23.11.2021 19:41
- Пояснення по суті скарги 12.11.2021 15:40
- Пояснення 12.11.2021 15:40
- 1. Додаток № 1 до Тендерної документації 12.11.2021 15:40
- 2. Наказ ПП «ТД «Солодкий Світ» № 11/06 від 01.06.2021 12.11.2021 15:40
- 3. Сертифікати щодо проведення навчання Гандзюк Р.Д. та Щербі О.М. 12.11.2021 15:40
- 4. ПП «Процедура – порядок організації простежування та відкликання продукту» ПП «ТД «Солодкий Світ» 12.11.2021 15:41
- 5. Довідка ПП «ТД «Солодкий Світ» щодо виконання положень пункту 2 статті 20 Закону України № 771/97 12.11.2021 15:41
- 6. Документація щодо аналізу небезпечних факторів ПП «ТД «Солодкий Світ» 12.11.2021 15:41
- Наказ ПП «ТД «Солодкий Світ» № 4/10 від 06.10.21 12.11.2021 15:41
- Протокол виконання рішення 01.12.2021 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2021 17:05
Дата розгляду скарги:
18.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.11.2021 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.11.2021 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2021 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2021 №25916-р/пк-пз щодо розгляду скарги Приватного підприємства "ТД "СОЛОДКИЙ СВІТ" від 05 листопада 2021 № UA2021-09-10-011398-c.b3 щодо порушення Департаментом освіти та науки Одеської міської ради порядку проведення процедури закупівлі за кодом "ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-10-011398-c виконане.
Задовільнена:
Так